Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gast in die beige gestreepte trui heeft vast zijn auto en huis verkocht om te kunnen bieden
op vakantieveilingen
Ze speelt 24/7 toneelquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
wat loopt Chess weer nu raar rond
met die ogen en dat stemmetje
Schouders naar achter en tietjes voor uitquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
Was allemaal zo rond de 10k toch? Misschien een hele goede baan maar dan nog hield ik het zelfquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gast in die beige gestreepte trui heeft vast zijn auto en huis verkocht om te kunnen bieden
op vakantieveilingen
Aandachtshoer. Ze is het woord sloerie voorbij inmiddels voor mij.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
Hoezo raar.. ze houdt haar tietjes gewoon vast.. stel je voor er komt een Nieuwe straksquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
alleen de 1 en 2quote:Op maandag 9 februari 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was allemaal zo rond de 10k toch? Misschien een hele goede baan maar dan nog hield ik het zelf
Ik dacht hetzelfde, dat bewoog veel te veel daar bovenop.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
wtf is dat voor een groene smurrie taart![]()
Het is dat ze zei dat het heet was anders dacht ik echt dat ze het bijna ging uitspugen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeff.. toch vies ?![]()
[ afbeelding ]
Broccoli/preisnot-quiche?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
wtf is dat voor een groene smurrie taart![]()
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Een gast gaat schoonmaken. Die jonge meid.
Heel raar.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Raar mens wil de hele huishouding doen
bloedheetquote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeff.. toch vies ?![]()
[ afbeelding ]
ja ze vond die Mayo-sambalsaus te heetquote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is dat ze zei dat het heet was anders dacht ik echt dat ze het bijna ging uitspugen.
Misschien doet ze nu een soort van 2e auditie in de hoop dat ze toch mag terugkomen als bewoner.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.
Dat vermoedde heb ik ook, en nu worden ze getest of ze rijp zijn voor deelnamequote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.
die chanandra??quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Nee nee, die spinazie drab vond ze te heet. Wat logisch is als je het gelijk eet nadat het uit de oven komtquote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja ze vond die Mayo-sambalsaus te heet
Dat verbaasd mij niets, dat er valse biedingen waren.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Ja dat zeg ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien doet ze nu een soort van 2e auditie in de hoop dat ze toch mag terugkomen als bewoner.
Ze waren toch in de sportruimte, zit een muurtje tussen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
vind dat echt smerig![]()
halve loods zit er gewoon bij
vind hem nog wat jong ogenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo vindt die hele loods Noah een knappe man? Vind het wel meevallen
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Begrijp ik dat Roxy geneukt heeft?
Je gaat door voor de staafmixerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Begrijp ik dat Roxy geneukt heeft?
Op batterijen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de staafmixer
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niets, dat er valse biedingen waren.
Heel erg puberaal, giebel giebel giebelquote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
....dus als het nu door de loods gaat weet je het wel....
ze kon zelf haar mond niet houden dus was al bekend, wat een puberaal gedrag zeg
hij zei dat zijn vrouw en kinderen het hebben betaald omdat hij een hele zware tijd heeft gehadquote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik bedoel.... No way dat Homer Simpson 10k neergelegd heeft.
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin![]()
![]()
Wat wat, dan is ze toch echt wel heel erg dom en ik heb een hekel aan dat woord maar Marlijn is het echt wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
![]()
Dat geloof ik wel, maar 10k?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei dat zijn vrouw en kinderen het hebben betaald omdat hij een hele zware tijd heeft gehad
nee dusquote:
was met BB toen al zon debaclequote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Nou, handig zo'n vakantieveilingen.nl
Oh jij zag dat ook, ik dacht dat ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Chess klonk bijna jaloers met dat 'half uurtje' ..
Zegt genoeg. Lees dit maar eens.....quote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dus
niet eens in de buurt van de 10k
Ze zei jou beste vriendin. Plus wat denkt Roxy nou? Dat het geheim blijft, ze staan er zelf allebei bij te giebelen. Maar wel Marlijn op de vingers tikken.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
![]()
ow verkeerd gehoordquote:Op maandag 9 februari 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zei jou beste vriendin. Plus wat denkt Roxy nou? Dat het geheim blijft, ze staan er zelf allebei bij te giebelen. Maar wel Marlijn op de vingers tikken.
Jammer, net nu DBG een Open Huis wordt voor externe Mallotenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
Ik geloof het verder wel, ik kijk de rest later af zodat ik kan spoelen.
omgquote:Op maandag 9 februari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, rode kaartengraaier oud-Bondgenoot Fadi heeft een podcast opgenomen met oude bekenden
[ afbeelding ]
Lekker voorbeeld daar steeds in die loods zegquote:Op maandag 9 februari 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
ze heeft dus toch een vriend thuis,
salar zei het
Dochter lief komt wel..... ohh da's wat andersquote:Op maandag 9 februari 2026 20:11 schreef LionHeart het volgende:
Haha, echt he. Laat die ouders nou eens komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |