quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niets, dat er valse biedingen waren.
Heel erg puberaal, giebel giebel giebelquote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
....dus als het nu door de loods gaat weet je het wel....
ze kon zelf haar mond niet houden dus was al bekend, wat een puberaal gedrag zeg
hij zei dat zijn vrouw en kinderen het hebben betaald omdat hij een hele zware tijd heeft gehadquote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik bedoel.... No way dat Homer Simpson 10k neergelegd heeft.
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin![]()
![]()
Wat wat, dan is ze toch echt wel heel erg dom en ik heb een hekel aan dat woord maar Marlijn is het echt wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
![]()
Dat geloof ik wel, maar 10k?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei dat zijn vrouw en kinderen het hebben betaald omdat hij een hele zware tijd heeft gehad
nee dusquote:
was met BB toen al zon debaclequote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef LionHeart het volgende:
Nou, handig zo'n vakantieveilingen.nl
Oh jij zag dat ook, ik dacht dat ook.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Chess klonk bijna jaloers met dat 'half uurtje' ..
Zegt genoeg. Lees dit maar eens.....quote:Op maandag 9 februari 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dus
niet eens in de buurt van de 10k
Ze zei jou beste vriendin. Plus wat denkt Roxy nou? Dat het geheim blijft, ze staan er zelf allebei bij te giebelen. Maar wel Marlijn op de vingers tikken.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
![]()
ow verkeerd gehoordquote:Op maandag 9 februari 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zei jou beste vriendin. Plus wat denkt Roxy nou? Dat het geheim blijft, ze staan er zelf allebei bij te giebelen. Maar wel Marlijn op de vingers tikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |