Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gast in die beige gestreepte trui heeft vast zijn auto en huis verkocht om te kunnen bieden
op vakantieveilingen
Ze speelt 24/7 toneelquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
wat loopt Chess weer nu raar rond
met die ogen en dat stemmetje
Schouders naar achter en tietjes voor uitquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
Was allemaal zo rond de 10k toch? Misschien een hele goede baan maar dan nog hield ik het zelfquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die gast in die beige gestreepte trui heeft vast zijn auto en huis verkocht om te kunnen bieden
op vakantieveilingen
Aandachtshoer. Ze is het woord sloerie voorbij inmiddels voor mij.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
Hoezo raar.. ze houdt haar tietjes gewoon vast.. stel je voor er komt een Nieuwe straksquote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
alleen de 1 en 2quote:Op maandag 9 februari 2026 19:39 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was allemaal zo rond de 10k toch? Misschien een hele goede baan maar dan nog hield ik het zelf
Ik dacht hetzelfde, dat bewoog veel te veel daar bovenop.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
wtf is dat voor een groene smurrie taart![]()
Het is dat ze zei dat het heet was anders dacht ik echt dat ze het bijna ging uitspugen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeff.. toch vies ?![]()
[ afbeelding ]
Broccoli/preisnot-quiche?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
wtf is dat voor een groene smurrie taart![]()
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Een gast gaat schoonmaken. Die jonge meid.
Heel raar.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
Raar mens wil de hele huishouding doen
bloedheetquote:Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Oeff.. toch vies ?![]()
[ afbeelding ]
ja ze vond die Mayo-sambalsaus te heetquote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is dat ze zei dat het heet was anders dacht ik echt dat ze het bijna ging uitspugen.
Misschien doet ze nu een soort van 2e auditie in de hoop dat ze toch mag terugkomen als bewoner.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |