Dat vermoedde heb ik ook, en nu worden ze getest of ze rijp zijn voor deelnamequote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het een afgewezen kandidaat die wel graag wil.
die chanandra??quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Nee nee, die spinazie drab vond ze te heet. Wat logisch is als je het gelijk eet nadat het uit de oven komtquote:Op maandag 9 februari 2026 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja ze vond die Mayo-sambalsaus te heet
Dat verbaasd mij niets, dat er valse biedingen waren.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Ja dat zeg ik.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien doet ze nu een soort van 2e auditie in de hoop dat ze toch mag terugkomen als bewoner.
Ze waren toch in de sportruimte, zit een muurtje tussen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:46 schreef greysbones het volgende:
vind dat echt smerig![]()
halve loods zit er gewoon bij
vind hem nog wat jong ogenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Hoezo vindt die hele loods Noah een knappe man? Vind het wel meevallen
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Begrijp ik dat Roxy geneukt heeft?
Je gaat door voor de staafmixerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
Begrijp ik dat Roxy geneukt heeft?
Op batterijen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je gaat door voor de staafmixer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |