Dit meen je niet..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Achterstellen van blanke Amerikanen door diversiteitsquota's
De zwarte Republikeinse senator Tim Scott kon zijn ogen niet geloven. "Ik hoop dat het nep is, want het is het meest racistische dat ik ooit uit dit Witte Huis heb gezien", schreef hij op X. Scott riep Trump op de video offline te halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Achterstellen van blanke Amerikanen door diversiteitsquota's
Ja, de schaamte voorbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Het is goddomme niet te geloven wat Trumpfans in dit topic durven te posten.
De Fok-apen springen weer uit de kast.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Dus of iets racisme is wordt besloten bij een meerderheid? Dat lijkt me toch geen juiste graadmeter voor zoiets. We krijgen dan toch gauw situaties waarin mensen zich racistisch bejegend moeten voelen omdat de meerderheid dat dan van ze verlangtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat haal je er nou allemaal bij man.
Het gaat erom dat de POTUS zich (wederom) krankzinnig kinderachtig en in dit geval ja: racistisch gedraagt.
Dat jij het niet racistisch vindt mag je vinden natuurlijk. Als bijna iedereen het hier eens is dat het ontzettend racistisch is wat er in dit filmpje voorbij komt, waarom zoek je het dan ook niet maar enigszins bij jezelf?
Kun je nou écht niet begrijpen dat de vergelijking van een donker persoon met een aap niet bepaald zo heel erg fris is?
Als je al zo geschokt bent omdat het beeld van wat nu werkelijk racistisch is afwijkt van wat je altijd voorgehouden is, staat je nog wat te wachten in het leven johquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Ach gossie voel je je nu een beetje gediscrimineerd en gepasseerd, het is toch wat die emotie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Fake news.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
Wat is werkelijk racistisch?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je al zo geschokt bent omdat het beeld van wat nu werkelijk racistisch is afwijkt van wat je altijd voorgehouden is, staat je nog wat te wachten in het leven joh
Ja maar je bent wit dus moet je sowieso de waffel houden. Snapte.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
White trash moet inderdaad zijn waffel houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ja maar je bent wit dus moet je sowieso de waffel houden. Snapte.
Ach ja, de bovenbaas is het er mee eens, dus de risico’s zijn beperkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Waarom vraag je dat?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Achtergesteld als vrouw misschien, maar racistisch bejegend ben ik nooit, klopt. Als er zo duidelijk een racistisch filmpje van een regeringsleider in het publieke domein wordt gegooid, mag ik mij daar wel druk om maken, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat?
Je voelt je blijkbaar niet racistisch bejegend en doet dat ook niet bij anderen want anders hoefde je deze vraag niet te stellen dus waarom zou je, je er verder druk over maken?
Ik moet hier gepost hebben, want deze thread is legendarisch droevig. Niveautje dit. #tvpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.
En jij denkt van "katoenplukker" mag je niet zeggen, want is huidskleur.
Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?
Jij denkt tegen racisme te zijn, maar bent daarbij racistisch. Snap je?
Dat mag. Al lijk je het gewoon te combineren met de domme racist uithangen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Nu we het toch over het onderwerp hebben;
Ik hou van blanke mensen.
Ze doen allerlei coole uitvindingen.
Je ziet ze bijna nooit in Opsporing Verzocht.
Mag ik van blanke mensen houden, of is dat tegenwoordig ook al racistisch?
Dit voegt echt 0.0 toe aan dit topicquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Stukje filosofie op brugklasniveau.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Goh. Ik dacht dat het onderwerp was dat een meneer die zich graag oranje spuit, apenplaatjes post van een voorgangermeneer. En zijn vrouw.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Denk het ookquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:53 schreef Tengano het volgende:
Trump gaat wel de geschiedenis in als de meest besproken en tumultueuze president.
Er zijn toch heel veel blanken die niet zulke coole dingen doen hoor en waarom zou je überhaupt huidskleur erbij bij betrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Blijkbaar valt dat dus mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:52 schreef the-eye het volgende:
Er zijn toch heel veel blanken die niet zulke coole dingen doen hoor
Omdat je pedos niet op opsporing verzocht ziequote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Blijkbaar valt dat dus mee.
Laten we zeggen dat Nederland voor 90% blank is (ik weet het precieze cijfer niet, maar dat is voor de volgende argumentatie niet relevant)
"We zijn allemaal gelijk..!" zegt de maatschappijleraar met zijn geitenwollen trui.
Maar... als we allemaal gelijk zijn, waarom is dan 90% van de verdachten in Opsporing Verzocht niet blank?
Hier klopt iets niet.
Om te beginnen zijn we niet allemaal gelijk. Ik denk niet dat iemand dat zal bewerenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Nederland voor 90% blank is (ik weet het precieze cijfer niet, maar dat is voor de volgende argumentatie niet relevant)
"We zijn allemaal gelijk..!" zegt de maatschappijleraar met zijn geitenwollen trui.
Maar... als we allemaal gelijk zijn, waarom is dan 90% van de verdachten in Opsporing Verzocht niet blank?
Hier klopt iets niet.
Waarom is dan 90% van de pedos in de Epstein Files blank.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet.
We denken met weemoed aan alle goede dingen die Biden voor elkaar heeft gekregen of aan onze andere held Obama door wie we afgeluisterd werdenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:52 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Denk het ookEn als, met grote afstand, slechtste president ooit.
Deed Trump dat maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
We denken met weemoed aan alle goede dingen die Biden voor elkaar heeft gekregen of aan onze andere held Obama door wie we afgeluisterd werden
Je hoeft echt niet op de tafel te gaan staan voor Trump maar blijf even met beide benen op de grond
Normaal gesproken zou je een punt hebben. Het gaat hier echter over Trump die de schijn op z'n zachts gezegd een beetje tegen heeft na eerdere uitspraken, inclusief de vraag of dat Obama een Amerikaans passport heeft en Mexicanen die allemaal crimineel en verkrachters zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Misschien was Epstein wel racist en nodigde hij daarom alleen maar blanken uit op zijn eiland.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom is dan 90% van de pedos in de Epstein Files blank.
quote:White House press secretary Karoline Leavitt responded to NBC News' request for comment Friday morning with a statement: “This is from an internet meme video depicting President Trump as the King of the Jungle and Democrats as characters from 'The Lion King.' Please stop the fake outrage and report on something today that actually matters to the American public."
https://www.nbcnews.com/p(...)s-monkeys-rcna257756
Omdat in Opsporing Verzocht onoplosbare zaken komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Of je wilt dat het niet klopt.quote:klopt iets niet.
Iedereen komt aan zijn (of haar) trekken op een andere manier.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Waarom is dan 90% van de pedos in de Epstein Files blank.
Hier klopt iets niets.
Misschien had hij het liefst zwarte mannen op zijn eiland, maar kon hij er geeneen vinden die zich wil vergrijpen aan tienermeisjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:58 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Misschien was Epstein wel racist en nodigde hij daarom alleen maar blanken uit op zijn eiland.
Die dekselse buitenlanders zorgen dus al 50 jaar lang voor problemenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat in Opsporing Verzocht onoplosbare zaken komen.
En dat zijn vooral daders van een buitenlandse afkomst, die in de omgeving geen sociaal netwerk hebben waarbinnen ze herkend worden.
Autochtone daders worden sneller herkend en zie je daarom niet in dat soort programma's.
Zelfde met camerabeelden: in Opsporing Verzocht zijn dat vaak pixelachtige beelden.
Dat komt doordat daders op 4K beelden gemakkelijker te herkennen zijn en dus niet bij opsporing verzocht verschijnen.
Ik vind die vice president ook geen verbetering.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:08 schreef BE het volgende:
God wanneer krijgt deze man toch een hartstilstand of een zware beroerte..
True…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die vice president ook geen verbetering.
In mijn auto heb ik feesthoedjes liggen speciaal voor het moment.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:08 schreef BE het volgende:
God wanneer krijgt deze man toch een hartstilstand of een zware beroerte..
Nee hoor, hier is ie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kon het vinden op Truth Social. Nu is die vid loesoe
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 21:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind die vice president ook geen verbetering.
Z'n speech voor de EU was toch fantastisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |