Dit meen je niet..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Achterstellen van blanke Amerikanen door diversiteitsquota's
De zwarte Republikeinse senator Tim Scott kon zijn ogen niet geloven. "Ik hoop dat het nep is, want het is het meest racistische dat ik ooit uit dit Witte Huis heb gezien", schreef hij op X. Scott riep Trump op de video offline te halen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:07 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Achterstellen van blanke Amerikanen door diversiteitsquota's
Ja, de schaamte voorbij.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Het is goddomme niet te geloven wat Trumpfans in dit topic durven te posten.
De Fok-apen springen weer uit de kast.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Dus of iets racisme is wordt besloten bij een meerderheid? Dat lijkt me toch geen juiste graadmeter voor zoiets. We krijgen dan toch gauw situaties waarin mensen zich racistisch bejegend moeten voelen omdat de meerderheid dat dan van ze verlangtquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat haal je er nou allemaal bij man.
Het gaat erom dat de POTUS zich (wederom) krankzinnig kinderachtig en in dit geval ja: racistisch gedraagt.
Dat jij het niet racistisch vindt mag je vinden natuurlijk. Als bijna iedereen het hier eens is dat het ontzettend racistisch is wat er in dit filmpje voorbij komt, waarom zoek je het dan ook niet maar enigszins bij jezelf?
Kun je nou écht niet begrijpen dat de vergelijking van een donker persoon met een aap niet bepaald zo heel erg fris is?
Als je al zo geschokt bent omdat het beeld van wat nu werkelijk racistisch is afwijkt van wat je altijd voorgehouden is, staat je nog wat te wachten in het leven johquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Ach gossie voel je je nu een beetje gediscrimineerd en gepasseerd, het is toch wat die emotie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Fake news.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
Wat is werkelijk racistisch?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je al zo geschokt bent omdat het beeld van wat nu werkelijk racistisch is afwijkt van wat je altijd voorgehouden is, staat je nog wat te wachten in het leven joh
Ja maar je bent wit dus moet je sowieso de waffel houden. Snapte.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
White trash moet inderdaad zijn waffel houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:19 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Ja maar je bent wit dus moet je sowieso de waffel houden. Snapte.
Ach ja, de bovenbaas is het er mee eens, dus de risico’s zijn beperkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:09 schreef OllieA het volgende:
Waarom vraag je dat?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Achtergesteld als vrouw misschien, maar racistisch bejegend ben ik nooit, klopt. Als er zo duidelijk een racistisch filmpje van een regeringsleider in het publieke domein wordt gegooid, mag ik mij daar wel druk om maken, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat?
Je voelt je blijkbaar niet racistisch bejegend en doet dat ook niet bij anderen want anders hoefde je deze vraag niet te stellen dus waarom zou je, je er verder druk over maken?
Ik moet hier gepost hebben, want deze thread is legendarisch droevig. Niveautje dit. #tvpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.
En jij denkt van "katoenplukker" mag je niet zeggen, want is huidskleur.
Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?
Jij denkt tegen racisme te zijn, maar bent daarbij racistisch. Snap je?
Dat mag. Al lijk je het gewoon te combineren met de domme racist uithangen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
Nu we het toch over het onderwerp hebben;
Ik hou van blanke mensen.
Ze doen allerlei coole uitvindingen.
Je ziet ze bijna nooit in Opsporing Verzocht.
Mag ik van blanke mensen houden, of is dat tegenwoordig ook al racistisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |