abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220015964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar zo openlijk racistisch zijn..over voormalig president en first lady.

Dat kan toch niet meer zonder gevolgen blijven?!
Jawel.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220015970
quote:
Ik weet het niet hoor, maar zo openlijk racistisch zijn..over voormalig president en first lady.

Ik heb me het afgelopen jaar sinds Trump aan de macht is al zo vaak verbaasd waar hij allemaal al mee weg is gekomen. Het Amerikaanse volk en/of de Democraten interesseert het allemaal niet zoveel of hun democratie werkt zo slecht dat beide groepen niet bij machte zijn er iets tegen te doen.

En verder komt er zoveel ronduit schandalig nieuws over Trump naar buiten dat dit zwarte apenfilmpje van hem slechts een onbeduidend nieuwsitem is dat snel weer op de achtergrond raakt zonder gevolgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220015979
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:49 schreef epicbeardman het volgende:
Gast, kom uit je emotionele bubbel.
Winnaar meest ironische post 2026. Gefeliciteerd *O* *O* *O* B:)B B:)B
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:00:52 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220015985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb me het afgelopen jaar sinds Trump aan de macht is al zo vaak verbaasd waar hij allemaal al mee weg is gekomen. Het Amerikaanse volk en/of de Democraten interesseert het allemaal niet zoveel of hun democratie werkt zo slecht dat beide groepen niet bij machte zijn er iets tegen te doen.

En verder komt er zoveel ronduit schandalig nieuws over Trump naar buiten dat dit zwarte apenfilmpje van hem slechts een onbeduidend nieuwsitem is dat snel weer op de achtergrond raakt zonder gevolgen.
In 1e instantie zou zijn eigen partij (Republikeinen) er iets tegen moeten doen natuurlijk. Niet anderen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:01:23 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220015989
quote:
IS dit de beroemde voting machine die de leger buitgemaakt had in frankfurt na een shootout tussen security en US forces waarbij 5 doden vielen!

https://apnews.com/article/fact-checking-9754011363

:P the Kraken Flashback!
what a year!, and its only Januari!
pi_220015993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]
IS dit de beroemde voting machine die de leger buitgemaakt had in frankfurt na een shootout tussen security en US forces waarbij 5 doden vielen!

https://apnews.com/article/fact-checking-9754011363

:P the Kraken Flashback!
Ik snap oprecht niet wat hier staat.
pi_220015998
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
In 1e instantie zou zijn eigen partij (Republikeinen) er iets tegen moeten doen natuurlijk. Niet anderen.
Helaas staan al hun leidende figuren overal in de Epstein-files, dus niemand wil daar wat aan doen uit angst geopenbaard te worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220016005
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 12:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gast, kom uit je emotionele bubbel. Er leven veel meer Amerikanen in betere omstandigheden dan menig Nederlander hier in ons landje.

Soms draven mensen echt door met emoties w.b.t. hen doomscrolling bubbel. Het internet en media is geen weerspiegeling van de realiteit, ga eens naar buiten. Iedereen heeft zijn eigen leven en werk/prive/problemen en groot deel van bevolking heeft helemaal geen tijd om zich om dit soort bullshit druk te maken.

Zoek anders eens filmpjes op van steden in Amerika 2026, ziet er allemaal gewoon prima uit hoor en iedereen heeft gewoon een lekker leven.

Bekijk deze YouTube-video
Dan zou ik eens Google Streetview gebruiken om een beetje rond te kijken in steden als Baltimore, Cleveland, Detroit, Philadelphia en Chicago, om er maar even een paar te noemen. Sorry hoor, maar in die troosteloze shitholes wil je echt niet wonen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220016015
quote:

Tuurlijk wel. Hij is met veel gekkere dingen weggekomen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:09:46 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220016044
Van die Nederlandse Trump fan halfjes zoals @epicbeardman op twitter die eerst gaan roepen dat het nep is want zelfs Trump doet dat niet. Als je dan de link post, ben je zelf het probleem als je dit een probleem zou vinden :+

Sommige mensen zouden nog goed praten als Trump voor hun ogen hun vrouw verkracht of hun kind onthoofdt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:13:22 #41
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220016097
quote:

Democraten worden zeer streng door hun eigen media in de gaten gehouden en 1 verkeerde stap en het is groot nieuws en drama.
Maar met Trump is er zoveel gaande dat je niet 1 verkeerde stap hebt maar 100 en dan verdwijnt alles een beetje in een vergeetputje, er is teveel gaande dat men een beetje immuun wordt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:14:23 #42
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220016122
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:09 schreef Momo het volgende:
Van die Nederlandse Trump fan halfjes zoals @:epicbeardman op twitter die eerst gaan roepen dat het nep is want zelfs Trump doet dat niet. Als je dan de link post, ben je zelf het probleem als je dit een probleem zou vinden :+

[ afbeelding ]

Sommige mensen zouden nog goed praten als Trump voor hun ogen hun vrouw verkracht of hun kind onthoofdt.
Ze negeren het gewoon, ze reageren wel op andere berichten maar niet hier over.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:16:03 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016133
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:02 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik snap oprecht niet wat hier staat.
Toen Trump de verkiezingen in 2020 verloor van Biden was Trump pissed en claimde dat de verkiezing gestolen was en enorm werd gefraudeerd op grote schaal.

Toen Trump verloor had hij een team opgericht met advocaten om uit te zoeken of er gefraudeerd werd.
de advocaten begonnen 61 rechtzaken om de fraude aan te kunnen tonen, deze werden vrijwel gelijk verworpen.
Maar trump had nog een andere troef Sidney Powel
Hierbij beloofde advocate Sidney Powell herhaaldelijk om "de Kraken los te laten"

Deze dame kwam met een ongelovelijk verhaal, de fraude zou veroorzaakt worden door Dominion stem machines.
Maar Ze hadden geen stem machines, Nou was men er achter gekomen dat een van de stem machines zich in Frankfurt zou bevinden.
Trump stuurde op zijn beurt een special team uit het leger er heen om de stem machine in handen te krijgen.
Eenmaal daar aangekomen bleek dat deze stem machines werd bewaakt door speciaal ingehuurde security
Na een enorme schietpartij midden in Frankfurt wed de stem machine bemachtigd er vielen een stuk of 5 doden.
Natuurlijk vroeg de pers of ze de stem machine mochten zien..

Maar niks dit hele verhaal was uit de duim gezogen, trump ontsloeg al zijn advocaten en Sydney Powel, kort daarna kwam de 6 januari bestroming.

En nu.. in het filmpje.. tadaa een Dominion stem machine..
pi_220016161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:09 schreef Momo het volgende:
Van die Nederlandse Trump fan halfjes zoals @:epicbeardman op twitter die eerst gaan roepen dat het nep is want zelfs Trump doet dat niet. Als je dan de link post, ben je zelf het probleem als je dit een probleem zou vinden :+

[ afbeelding ]

Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet. O-) Wat is het toch een energieke man of niet.

Trump wordt trouwens zelfs al jaren vergeleken met een oranje Orang-oetan. -O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220016175
Heel team zit er bij zoals Newsom ook een LGBQTI strijder heeft aangenomen om zijn X account te beheren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220016185
Het is verschrikkelijk dom om zo’n filmpje met racistisch einde te reposten. Maar kennelijk gaan bij Trump de lichten uit zodra het gaat over de verkiezingen die hij verloor.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:24:38 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220016187
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet. O-) Wat is het toch een energieke man of niet.

Oh nu heeft Trump het niet zelf gepost, dan zal er vast wel snel een excuus worden gemaakt of niet?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:26:31 #48
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220016202
quote:

[..]

Dan neem ik aan dat hij heel snel met een uitgebreid excuus komt dat het onder zijn naam zo'n filmpje gemaakt is..

Ik wacht...
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:27:54 #49
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220016211
quote:

[..]

Ik hoop dat je een troll bent of hiervoor betaald wordt, anders is het wel heel triest als je daadwerkelijk zo denkt.
pi_220016223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Letterlijk niemand boeit dit in Amerika, groot deel volgt al deze meuk niet eens. Je begrijpt ook goed dat je confirmation bias hebt op elk anti-Trump artikel.

Net zoals mij het als rechste stemmer geen drol interesseert dat Jette Premier wordt, ik zit boven de 5k bruto loon, heb meer dan 100k overwaarde op woning en lage hypotheek als dertiger, goede baangarantie.
Naast dat ik lekker onder werktijd kan fokken en gamen, ga ik mij echt niet druk maken om iets waar ik totaal geen invloed op heb.

Zo zijn ook miljoenen Amerikanen, die vinden het allemaal wel best en stemmen gewoon en als het de democraten zijn of dan de republikeinen, het is toch 1 uniparty. Voor velen heeft het toch geen echte impact.

Maarja volgens mij is het een soort van therapie voor velen hier, lekker ranten op Trump lucht op.
Die calimero-rol zou ik gewoon laten liggen; dat is nooit echt een sterke rol ;)

En 'voor velen heeft het toch geen echte impact' is natuurlijk je reinste onzin. Dankzij meer dan de helft van de stemmende Amerikanen zitten zij (en wij) nu in de shit. Dus heeft 'het geen impact', natuurlijk wel. Behoorlijk zelfs.

Terwijl ik dit typ zie ik een bericht waarin Trump Obama neerzet als een aap (letterlijk). 'We' zijn gewoon ontzettend genaaid dat een wereldmacht als de USA nu zo'n man als leider heeft. Dit is dan 1 van de machtigste mannen ter wereld: een man die veroordeeld crimineel is maar gratie krijgt omdat hij president is, directe lijnen met Epstein had, een racist pur sang is en de hele wereld (inclusief zichzelf) om de oren slaat met allerlei rare maatregelen en eisen (Groenland innemen, financiële sancties).

Maar dan komt user epicbeardman ons hier even vertellen wat voor ontzettend verstandige en fijne vent Donald Trump toch is :W
pi_220016225
quote:

[..]

Wat overigens een belediging is voor de Orang Oetan.
pi_220016279
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Die calimero-rol zou ik gewoon laten liggen; dat is nooit echt een sterke rol ;)

En 'voor velen heeft het toch geen echte impact' is natuurlijk je reinste onzin. Dankzij meer dan de helft van de stemmende Amerikanen zitten zij (en wij) nu in de shit. Dus heeft 'het geen impact', natuurlijk wel. Behoorlijk zelfs.

Terwijl ik dit typ zie ik een bericht waarin Trump Obama neerzet als een aap (letterlijk). 'We' zijn gewoon ontzettend genaaid dat een wereldmacht als de USA nu zo'n man als leider heeft. Dit is dan 1 van de machtigste mannen ter wereld: een man die veroordeeld crimineel is maar gratie krijgt omdat hij president is, directe lijnen met Epstein had, een racist pur sang is en de hele wereld (inclusief zichzelf) om de oren slaat met allerlei rare maatregelen en eisen (Groenland innemen, financiële sancties).

Maar dan komt user epicbeardman ons hier even vertellen wat voor ontzettend verstandige en fijne vent Donald Trump toch is :W
Waarom zitten wij nu in de shit? er zijn genoeg Nederlanders die op dit moment profiteren van de Amerikaanse beurzen. Wat voor impact (behalve mentaal) heeft Trump op jouw leven gehad?

Het klinkt allemaal erg emotioneel, waarom Europa echt in de shit zit is voornamelijk veroorzaakt door de republikeinen en democraten voor Trump.

Denk aan Iraq, Afghanistan, Libie (waar Hillary oh zo trots op was), Syrie, Oekraïne (invloed van Amerika bij Maidan coup) hebben wij al deze vluchtelingen en massa immigratie te danken. Vast nog wel wat landen vergeten trouwens.

Ik vond Bush niets, daarna was ik Obama fan totdat ik er achterkwam dat het ook maar een neocon was. En velen dachten hier hetzelfde over en hebben deze switch gemaakt.
Denk dan aan Trump, Tulsi, Elon Musk, Joe Rogan, RFK en binnenkort ook vermoedelijk Fetterman.
pi_220016349
quote:

Door een komiek (Bill Maher) is dat gedaan in reactie op zijn ‘laat Obama maar eens bewijzen in de VS geboren te zijn’.

Vind je dat echt vergelijkbaar?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 14:58:59 #54
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220016364
quote:

[..]

En nu ook nog met een varken! De arme ziel…

Whehehe hoop dat hij alle memes en AI brouwsels die onder zijn post zijn geplaatst ook doorneemt. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220016378
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En nu ook nog met een varken! De arme ziel…

Whehehe hoop dat hij alle memes en AI brouwsels die onder zijn post zijn geplaatst ook doorneemt. :')
Ik verwacht dat hij later vandaag ook weer de volle laag van Bill Maher krijgt.

Kan hij weer een boos berichtje sturen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:33:49 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016714
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom zitten wij nu in de shit? er zijn genoeg Nederlanders die op dit moment profiteren van de Amerikaanse beurzen. Wat voor impact (behalve mentaal) heeft Trump op jouw leven gehad?

Het klinkt allemaal erg emotioneel, waarom Europa echt in de shit zit is voornamelijk veroorzaakt door de republikeinen en democraten voor Trump.

Denk aan Iraq, Afghanistan, Libie (waar Hillary oh zo trots op was), Syrie, Oekraïne (invloed van Amerika bij Maidan coup) hebben wij al deze vluchtelingen en massa immigratie te danken. Vast nog wel wat landen vergeten trouwens.

Ik vond Bush niets, daarna was ik Obama fan totdat ik er achterkwam dat het ook maar een neocon was. En velen dachten hier hetzelfde over en hebben deze switch gemaakt.
Denk dan aan Trump, Tulsi, Elon Musk, Joe Rogan, RFK en binnenkort ook vermoedelijk Fetterman.
Trump wil groenland annexeren.

omdat Rusland en China daar ook schijnbaar volgens zijn zeggen op zitten te azen.

Rusland doet geen fuck is te druk bezig met Oekraiene en hun eigen finaciele shit
China hoor je letterlijk niks van.
De meeste inwoners van Groenland willen dit ook niet.

Ondertussen jaagt Trump heel Europa ( zijn grootste bondgenoot ) op de kast omdat hij zo graag dit stuk land wil hebben.
Oh en dan ook nog het liefste Canada!

WTF heeft dat voor een nut..
Hij had namelijk heel simpel denemarken netjes kunnen vragen JOW: we hadden ooit een grote basis daar mogen we die heropenen?

Leg eens uit waarom die Oranje pannenkoek dat zo graag wil!
pi_220018043
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wel gek dat je niet door hebt dat Trump net zo goed een neocon is.
Maar dan verpakt in een narcistisch megalomaan jasje.
pi_220018053
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Klopt, maar partijgenoten durven geeneens antwoord te geven op de vraag of Trump in 2020 de presidentsverkiezingen heeft verloren.
pi_220018501
twitter

Goh...
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:11:43 #60
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220019065
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:33 schreef Wantie het volgende:
[ x ]