Letterlijk niemand boeit dit in Amerika, groot deel volgt al deze meuk niet eens. Je begrijpt ook goed dat je confirmation bias hebt op elk anti-Trump artikel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat je een 'prima en lekker leven' hebt wil niet zeggen dat op de achtergrond niet alles naar de kut kan gaan. Elke weldenkende Amerikaan ziet dat Trump in rasse streden een graaf voor de USA aan het graven is. De onvrede onder zijn eigen kiezers is nota bene hoger dan ooit tevoren.
Klassiek moment ook: Trump die in Davos zegt dat de tevredenheid onder zijn kiezers sky-high is, waarna er een berichtje door beeld rolt waarop keiharde cijfers staan die het tegenovergestelde laten zien![]()
Wat is het toch een zielige ouwe gek.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:03 schreef Zoddie het volgende:
Een nieuw dieptepunt voor de VS.
In een filmpje van het Witte huis worden Obama en Michelle afgebeeld als apen met een jungle muziekje eronder op 0:59
https://truthsocial.com/@(...)s/116021857490657707
[ afbeelding ]
Voor iemand die het totaal niet boeit ben je wel erg vaak te vinden in Trump topicsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Letterlijk niemand boeit dit in Amerika, groot deel van de kijkers volgt al deze meuk niet eens. Je begrijpt ook goed dat je confirmation bias hebt op elk anti-Trump artikel.
Net zoals mij het als rechste stemmer geen drol interesseert dat Jette Premier wordt, ik zit boven de 5k bruto loon, heb meer dan 100k overwaarde op woning en lage hypotheek als dertiger, goede baangarantie.
Naast dat ik lekker onder werktijd kan fokken en gamen, ga ik mij echt niet druk maken om iets waar ik totaal geen invloed op heb.
Zo zijn ook miljoenen Amerikanen, die vinden het allemaal wel best en stemmen gewoon en als het de democraten zijn of dan de republikeinen, het is toch 1 uniparty. Voor velen heeft het toch geen echte impact.
Maarja volgens mij is het een soort van therapie voor velen hier, lekker ranten op Trump lucht op.
Logisch, de VS heeft 1 of 2 inwoners meer dan Nederland.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, kom uit je emotionele bubbel. Er leven veel meer Amerikanen in betere omstandigheden dan menig Nederlander hier in ons landje.
Jawel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar zo openlijk racistisch zijn..over voormalig president en first lady.
Dat kan toch niet meer zonder gevolgen blijven?!
Ik heb me het afgelopen jaar sinds Trump aan de macht is al zo vaak verbaasd waar hij allemaal al mee weg is gekomen. Het Amerikaanse volk en/of de Democraten interesseert het allemaal niet zoveel of hun democratie werkt zo slecht dat beide groepen niet bij machte zijn er iets tegen te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar zo openlijk racistisch zijn..over voormalig president en first lady.
Winnaar meest ironische post 2026. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:49 schreef epicbeardman het volgende:
Gast, kom uit je emotionele bubbel.
In 1e instantie zou zijn eigen partij (Republikeinen) er iets tegen moeten doen natuurlijk. Niet anderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb me het afgelopen jaar sinds Trump aan de macht is al zo vaak verbaasd waar hij allemaal al mee weg is gekomen. Het Amerikaanse volk en/of de Democraten interesseert het allemaal niet zoveel of hun democratie werkt zo slecht dat beide groepen niet bij machte zijn er iets tegen te doen.
En verder komt er zoveel ronduit schandalig nieuws over Trump naar buiten dat dit zwarte apenfilmpje van hem slechts een onbeduidend nieuwsitem is dat snel weer op de achtergrond raakt zonder gevolgen.
IS dit de beroemde voting machine die de leger buitgemaakt had in frankfurt na een shootout tussen security en US forces waarbij 5 doden vielen!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:00 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
https://truthsocial.com/@(...)s/116021857490657707
Ik snap oprecht niet wat hier staat.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
IS dit de beroemde voting machine die de leger buitgemaakt had in frankfurt na een shootout tussen security en US forces waarbij 5 doden vielen!
https://apnews.com/article/fact-checking-9754011363
the Kraken Flashback!
Helaas staan al hun leidende figuren overal in de Epstein-files, dus niemand wil daar wat aan doen uit angst geopenbaard te worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In 1e instantie zou zijn eigen partij (Republikeinen) er iets tegen moeten doen natuurlijk. Niet anderen.
Dan zou ik eens Google Streetview gebruiken om een beetje rond te kijken in steden als Baltimore, Cleveland, Detroit, Philadelphia en Chicago, om er maar even een paar te noemen. Sorry hoor, maar in die troosteloze shitholes wil je echt niet wonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, kom uit je emotionele bubbel. Er leven veel meer Amerikanen in betere omstandigheden dan menig Nederlander hier in ons landje.
Soms draven mensen echt door met emoties w.b.t. hen doomscrolling bubbel. Het internet en media is geen weerspiegeling van de realiteit, ga eens naar buiten. Iedereen heeft zijn eigen leven en werk/prive/problemen en groot deel van bevolking heeft helemaal geen tijd om zich om dit soort bullshit druk te maken.
Zoek anders eens filmpjes op van steden in Amerika 2026, ziet er allemaal gewoon prima uit hoor en iedereen heeft gewoon een lekker leven.
Bekijk deze YouTube-video
Tuurlijk wel. Hij is met veel gekkere dingen weggekomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Democraten worden zeer streng door hun eigen media in de gaten gehouden en 1 verkeerde stap en het is groot nieuws en drama.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Ze negeren het gewoon, ze reageren wel op andere berichten maar niet hier over.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:09 schreef Momo het volgende:
Van die Nederlandse Trump fan halfjes zoals @:epicbeardman op twitter die eerst gaan roepen dat het nep is want zelfs Trump doet dat niet. Als je dan de link post, ben je zelf het probleem als je dit een probleem zou vinden![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen zouden nog goed praten als Trump voor hun ogen hun vrouw verkracht of hun kind onthoofdt.
Toen Trump de verkiezingen in 2020 verloor van Biden was Trump pissed en claimde dat de verkiezing gestolen was en enorm werd gefraudeerd op grote schaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat hier staat.
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:09 schreef Momo het volgende:
Van die Nederlandse Trump fan halfjes zoals @:epicbeardman op twitter die eerst gaan roepen dat het nep is want zelfs Trump doet dat niet. Als je dan de link post, ben je zelf het probleem als je dit een probleem zou vinden![]()
[ afbeelding ]
Sommige mensen zouden nog goed praten als Trump voor hun ogen hun vrouw verkracht of hun kind onthoofdt.
Oh nu heeft Trump het niet zelf gepost, dan zal er vast wel snel een excuus worden gemaakt of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet.Wat is het toch een energieke man of niet.
Trump wordt trouwens zelfs al jaren vergeleken met een oranje Orang-oetan.
Dan neem ik aan dat hij heel snel met een uitgebreid excuus komt dat het onder zijn naam zo'n filmpje gemaakt is..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet.Wat is het toch een energieke man of niet.
Ik hoop dat je een troll bent of hiervoor betaald wordt, anders is het wel heel triest als je daadwerkelijk zo denkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die calimero-rol zou ik gewoon laten liggen; dat is nooit echt een sterke rolquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Letterlijk niemand boeit dit in Amerika, groot deel volgt al deze meuk niet eens. Je begrijpt ook goed dat je confirmation bias hebt op elk anti-Trump artikel.
Net zoals mij het als rechste stemmer geen drol interesseert dat Jette Premier wordt, ik zit boven de 5k bruto loon, heb meer dan 100k overwaarde op woning en lage hypotheek als dertiger, goede baangarantie.
Naast dat ik lekker onder werktijd kan fokken en gamen, ga ik mij echt niet druk maken om iets waar ik totaal geen invloed op heb.
Zo zijn ook miljoenen Amerikanen, die vinden het allemaal wel best en stemmen gewoon en als het de democraten zijn of dan de republikeinen, het is toch 1 uniparty. Voor velen heeft het toch geen echte impact.
Maarja volgens mij is het een soort van therapie voor velen hier, lekker ranten op Trump lucht op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |