Wat overigens een belediging is voor de Orang Oetan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet.Wat is het toch een energieke man of niet.
Trump wordt trouwens zelfs al jaren vergeleken met een oranje Orang-oetan.
Waarom zitten wij nu in de shit? er zijn genoeg Nederlanders die op dit moment profiteren van de Amerikaanse beurzen. Wat voor impact (behalve mentaal) heeft Trump op jouw leven gehad?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die calimero-rol zou ik gewoon laten liggen; dat is nooit echt een sterke rol![]()
En 'voor velen heeft het toch geen echte impact' is natuurlijk je reinste onzin. Dankzij meer dan de helft van de stemmende Amerikanen zitten zij (en wij) nu in de shit. Dus heeft 'het geen impact', natuurlijk wel. Behoorlijk zelfs.
Terwijl ik dit typ zie ik een bericht waarin Trump Obama neerzet als een aap (letterlijk). 'We' zijn gewoon ontzettend genaaid dat een wereldmacht als de USA nu zo'n man als leider heeft. Dit is dan 1 van de machtigste mannen ter wereld: een man die veroordeeld crimineel is maar gratie krijgt omdat hij president is, directe lijnen met Epstein had, een racist pur sang is en de hele wereld (inclusief zichzelf) om de oren slaat met allerlei rare maatregelen en eisen (Groenland innemen, financiële sancties).
Maar dan komt user epicbeardman ons hier even vertellen wat voor ontzettend verstandige en fijne vent Donald Trump toch is
Door een komiek (Bill Maher) is dat gedaan in reactie op zijn ‘laat Obama maar eens bewijzen in de VS geboren te zijn’.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
En nu ook nog met een varken! De arme ziel…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja Trump heeft dit zelf gepost inderdaad, hij zit 24/7 op Truth Social en slaapt niet.Wat is het toch een energieke man of niet.
Ik verwacht dat hij later vandaag ook weer de volle laag van Bill Maher krijgt.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En nu ook nog met een varken! De arme ziel…
Whehehe hoop dat hij alle memes en AI brouwsels die onder zijn post zijn geplaatst ook doorneemt.
Trump wil groenland annexeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zitten wij nu in de shit? er zijn genoeg Nederlanders die op dit moment profiteren van de Amerikaanse beurzen. Wat voor impact (behalve mentaal) heeft Trump op jouw leven gehad?
Het klinkt allemaal erg emotioneel, waarom Europa echt in de shit zit is voornamelijk veroorzaakt door de republikeinen en democraten voor Trump.
Denk aan Iraq, Afghanistan, Libie (waar Hillary oh zo trots op was), Syrie, Oekraïne (invloed van Amerika bij Maidan coup) hebben wij al deze vluchtelingen en massa immigratie te danken. Vast nog wel wat landen vergeten trouwens.
Ik vond Bush niets, daarna was ik Obama fan totdat ik er achterkwam dat het ook maar een neocon was. En velen dachten hier hetzelfde over en hebben deze switch gemaakt.
Denk dan aan Trump, Tulsi, Elon Musk, Joe Rogan, RFK en binnenkort ook vermoedelijk Fetterman.
Wel gek dat je niet door hebt dat Trump net zo goed een neocon is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom zitten wij nu in de shit? er zijn genoeg Nederlanders die op dit moment profiteren van de Amerikaanse beurzen. Wat voor impact (behalve mentaal) heeft Trump op jouw leven gehad?
Het klinkt allemaal erg emotioneel, waarom Europa echt in de shit zit is voornamelijk veroorzaakt door de republikeinen en democraten voor Trump.
Denk aan Iraq, Afghanistan, Libie (waar Hillary oh zo trots op was), Syrie, Oekraïne (invloed van Amerika bij Maidan coup) hebben wij al deze vluchtelingen en massa immigratie te danken. Vast nog wel wat landen vergeten trouwens.
Ik vond Bush niets, daarna was ik Obama fan totdat ik er achterkwam dat het ook maar een neocon was. En velen dachten hier hetzelfde over en hebben deze switch gemaakt.
Denk dan aan Trump, Tulsi, Elon Musk, Joe Rogan, RFK en binnenkort ook vermoedelijk Fetterman.
Klopt, maar partijgenoten durven geeneens antwoord te geven op de vraag of Trump in 2020 de presidentsverkiezingen heeft verloren.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In 1e instantie zou zijn eigen partij (Republikeinen) er iets tegen moeten doen natuurlijk. Niet anderen.
Dat is het nieuwe excuus...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Is die foto echt? Lijkt me ook makkelijk aangepast met AI
Ah ja, een medewerker en nog per ongeluk ook.quote:Trump verwijdert racistische video
De Amerikaanse president Trump heeft
een video met racistische beelden van
zijn eigen socialemediaplatform Truth
Social verwijderd.Zowel Democraten als
Republikeinen hadden zware kritiek op
de video,die draait om onbewezen fraude
bij de presidentsverkiezingen in 2020.
Op het eind zijn twee apen te zien waar
de hoofden van oud-president Obama en
zijn vrouw Michelle op zijn geplakt.Het
nummer The Lion Sleeps Tonight is op de
achtergrond te horen.
Hoewel het Witte Huis het filmpje eerst
verdedigde,is de video inmiddels alsnog
verwijderd.Het Witte Huis zegt dat een
medewerker de video per ongeluk had
geplaatst op het sociale netwerk.
Trump doet zijn hersens uit, Vance zijn handschoenen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 12:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het vervelende is dat Vance nog een tikkeltje erger is...
en dat weet je met Poetin ook niet: wat komt daar dan voor terug?
Lijkt me nogal vreemd dat iemand dat op een trui zou printen.quote:
Waarom? Het is de officiele MAGA gedragsregel. Dus die hard MAGA's zullen dat gewoon op hun trui zetten en er pontificaal mee in beeld gaan staan bij rally's en Capitool-bestormingen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:53 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vreemd dat iemand dat op een trui zou printen.
Het kan echt zijn, geen idee maar zou me niet verbazen als het aangepast is.
Het is net als in het gewone leven; Je hebt de "toeschouwers" die over anderen lullen en je hebt mensen over wie altijd geluld wordt. Hier in de EU doen we niks anders dan lullen over de VSquote:Op vrijdag 6 februari 2026 13:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En daar zijn ook genoeg mensen hartstikke blij met wat ze hebben.
Oh natuurlijk zijn er al jaren slums en voornamelijk in democratische safe heavens zoals California veel daklozen, maar je vergeet ook dat er steden zijn waar miljoenen mensen gewoon een huur betalen van 3000$ plus en allemaal goede banen hebben.
Ook in Nederland zijn er families die van 50 euro per week moeten rondkomen.
Mijn punt is voornamelijk dat miljoenen Amerikanen zich dagelijks niet zo opwinden over hen land als hier paar Nederlanders doen over Trump. Deze dan ook een soort van Amerika inbeelden die compleet afwijkt van de realiteit.
En dat terwijl in de VS een groot deel niet eens van het bestaan van de EU weet. En mede daarom is Trump president.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is net als in het gewone leven; Je hebt de "toeschouwers" die over anderen lullen en je hebt mensen over wie altijd geluld wordt. Hier in de EU doen we niks anders dan lullen over de VS
Is het ook, dit is het origineelquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:11 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Is die foto echt? Lijkt me ook makkelijk aangepast met AI
Ah wat ik al dacht.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 02:51 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Is het ook, dit is het origineel
[ afbeelding ]
Foto is in 2018 genomen. In november vorig jaar is dit al debunked: https://factcheck.afp.com/doc.afp.com.84EM7KE
Past in de post truth doctrine van Trump.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:57 schreef epicbeardman het volgende:
Wantie post tegenwoordig alleen nog maar AI
Mensen moeten gewoon ophouden alles in kampen op te delen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ah wat ik al dacht.
Beide kanten doen aan desinformatie.
Ik weet niet waarom men altijd denkt dat hun kant beter is en dat niet doet.
Dus jij hebt jezelf nu verlaagd tot het niveau van Trump.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Past in de post truth doctrine van Trump.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |