De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met een kapotte knie een kapotmakend parcours skiën met snelheden van over de 100 km/u ... je verwacht het niet he
Topsporters kijken echt op een andere manier naar hun (on)mogelijkheden. En de medici maar schade blijven repareren.
Eerder een uitdagingquote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.
Ik bedoelde uitdaging voor degene die haar weer op de been moet helpen, die heeft een flinke uitdaging met al dat kapotte weefselquote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zat aan grote dombo te denken maar potato potato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als ze nu nooit meer fatsoenlijk aan het lopen komt vraag ik me af of ze over tien jaar nog steeds denkt dat deze slalom dat waard is geweest. Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Soms wil ik vrijwilligerswerk op een kleuterschool doen met allemaal blije kinderen en niet het dossier van een yezidische jongen lezen waar ik morgen een afspraak mee heb
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:53 schreef Blues het volgende:
Inmiddels 3 artsen die dit weigeren.Mijn hemel, dit is toch te idioot voor woorden. Hij is zwaar aan het lijden, komt waarschijnlijk snel te overlijden, waarom martel je iemand nog zo? Beter worden is geen optie en dit is echt geen kwaliteit van levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 8 februari 2026 15:29 schreef Blues het volgende:
We hebben de richtlijnen er maar even op nageslagen.
Ze houden zich vast aan die 2 wk.
https://palliaweb.nl/rich(...)/palliatieve-sedatie
Helemaal eens, want hoe lang ligt hij nog zo? Dat weet toch niemand, en bovendien kotst hij de meds die het lijden helpen verlichten (een angstremmer, iets tegen die misselijkheid en een pijnstiller waarvan hij dieper in slaap kan komen) uit waardoor dat doel ook voorbij schiet.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Het erge is dat je zo dus eigenlijk zegt
We gaan er vanuit dat meneer nog langer dan 2 weken gaat lijden dus sederen we niet.
Als ie het nog maar 10 dagen zwaar zou hebben, zouden we het wel doen.
Begrijpelijk qua richtlijn, maar klinkt toch alsof die het doel voorbij schiet.
Wow wat ging je kort! Maar wel goed dat het goed ging allemaal!quote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Grote bijlees gedaan. Nog geen schaatsen van vandaag gestart, dus ssst nog even daarover graag!
@:derLudolf het was vandaag 40 minuten eerder licht dan op de dag waarop het het laatst licht werd, en het wordt 1 uur en 12 minuten later donker dan op de dag waarop het het vroegst weer donker werd!
@:Blueswat buitengewoon ellendig en verdrietig dat het zo gaat
sterkte, wat lijkt me dit vreselijk om bij aan de zijlijn te staan..
@:Tele6 beterschap! En fijn @:Lucky_Strike en J dat jullie aan de beterende hand zijn.
Ik heb gisteravond ook gehuild bij schaatsen.![]()
En mist, ja, er was gisterochtend heel veel mist. Zoveel mist dat precies toen we op Schiphol aankwamen, we erachter kwamen dat het vliegtuig niet om 10:30 maar om 12:37 ging vertrekken. Maar ik ben niet dood gegaan, de heenvlucht ging opzich best goed en de terugvlucht nog wat beter (niet gehuild bij inlopen slurf/vliegtuig
) en we waren nog precies op tijd om met een kleine omweg langs twee huizen van Gaudi naar ons hotel te lopen, tas te dumpen en door te lopen voor ons gereserveerde tijdslot voor de Sagrada familia. Was mooi. De 45 min durende audiotour heb ik in 30 sec per pagina gelezen, en ondertussen schaatsen teruggeluisterd
. Daarna even hotel, naar restaurant en gegeten. Vanochtend lang stuk gelopen, even op strand geweest, en toen alweer terug naar vliegveld. Was kort, nog wat korter dan gepland
maar wel leuk en ik ben trots dat ik het gedaan heb.
Nu bedenken of ik puf heb nog sushi te halen als ik zo thuis ben (in trein nog) of dat ik dat morgen doe.
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:53 schreef Blues het volgende:
Inmiddels 3 artsen die dit weigeren.Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inclusief diner met volledig onbekende reisleider?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:58 schreef flipsen het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89
Volgende stedentrip naar Rome en dan 2 of 3 nachtjes? En daarna gewoon 6 weken Zuid-Amerika
Het is dus jammerlijk heel erg afhankelijk van de artsen waar je mee te maken hebt. En ik neem aan dat dat destijds ook zo was.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.
Ik had ook niet door dat het een ultrakorte trip was. Je hebt t fijn gehadquote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Grote bijlees gedaan. Nog geen schaatsen van vandaag gestart, dus ssst nog even daarover graag!
@:derLudolf het was vandaag 40 minuten eerder licht dan op de dag waarop het het laatst licht werd, en het wordt 1 uur en 12 minuten later donker dan op de dag waarop het het vroegst weer donker werd!
@:Blueswat buitengewoon ellendig en verdrietig dat het zo gaat
sterkte, wat lijkt me dit vreselijk om bij aan de zijlijn te staan..
@:Tele6 beterschap! En fijn @:Lucky_Strike en J dat jullie aan de beterende hand zijn.
Ik heb gisteravond ook gehuild bij schaatsen.![]()
En mist, ja, er was gisterochtend heel veel mist. Zoveel mist dat precies toen we op Schiphol aankwamen, we erachter kwamen dat het vliegtuig niet om 10:30 maar om 12:37 ging vertrekken. Maar ik ben niet dood gegaan, de heenvlucht ging opzich best goed en de terugvlucht nog wat beter (niet gehuild bij inlopen slurf/vliegtuig
) en we waren nog precies op tijd om met een kleine omweg langs twee huizen van Gaudi naar ons hotel te lopen, tas te dumpen en door te lopen voor ons gereserveerde tijdslot voor de Sagrada familia. Was mooi. De 45 min durende audiotour heb ik in 30 sec per pagina gelezen, en ondertussen schaatsen teruggeluisterd
. Daarna even hotel, naar restaurant en gegeten. Vanochtend lang stuk gelopen, even op strand geweest, en toen alweer terug naar vliegveld. Was kort, nog wat korter dan gepland
maar wel leuk en ik ben trots dat ik het gedaan heb.
Nu bedenken of ik puf heb nog sushi te halen als ik zo thuis ben (in trein nog) of dat ik dat morgen doe.
O you sweet summer child...quote:Op zondag 8 februari 2026 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Soms wil ik vrijwilligerswerk op een kleuterschool doen met allemaal blije kinderen en niet het dossier van een yezidische jongen lezen waar ik morgen een afspraak mee heb
Ik had het bewust wat vaag gehouden, dus ik heb ongetwijfeld geantwoord, maar geen precieze informatie gegevenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Ik had niet door dat je al zo snel naar Barcelona ging en nog sneller weer terug was @:vlindertje89 Goed dat je het hebt gedaan en naar je zin hebt gehad![]()
Van sommige dingen onthoudt ik echt weinig wat hier vertelt wordt. Want ik kan wel herinneren dat ik het es gevraagd heb en dat je daar ook op hebt geantwoord
Daarom langs deze weg nog even een eervolle vermelding voor @:Yinny die in elke post zeventien mensen mentioned en onthoudt wat er gaande was bij deze personen
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:58 schreef flipsen het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89
Volgende stedentrip naar Rome en dan 2 of 3 nachtjes? En daarna gewoon 6 weken Zuid-Amerika
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wow wat ging je kort! Maar wel goed dat het goed ging allemaal!
Nu vakanties boeken!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment vooral van plan ben om bij te komen en nog nul behoefte voel om het nogmaals te doenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:13 schreef AnneX het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89wat wordt de volgende stap?!
Mijn belangrijkste spullen (bril, medicatie) pakken en naar buiten lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
Wat zouden jullie doen als om 5:00 het brandalarm af gaat, eerst klinkend als op de gang of in andere kamer en daarna een aantal keer ook op je eigen hotelkamer? Stuk of 4, 5x, minuut of 2 ofzo?, daarna stopte het.
Even benieuwd welke reactie dit keer meer abnormaal was
Het gene dat ik deed in Taiwan.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
Wat zouden jullie doen als om 5:00 het brandalarm af gaat, eerst klinkend als op de gang of in andere kamer en daarna een aantal keer ook op je eigen hotelkamer? Stuk of 4, 5x, minuut of 2 ofzo?, daarna stopte het.
Afhankelijk van het hotel een pyjama aanschieten, deur opendoen, op de gang snuffelen, omdraaien, weer in bed gaan liggen. Kwartier snuiven & luisteren en dan weer in slaap vallen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
Geïrriteerd naar de receptie lopen en zeggen dat je niet van dit soort geintjes houdt en vragen of ze desbetreffende melder even vervangen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kwam er vannacht dus ook nog bij, dus dat was extra fantastisch natuurlijkhart in mn keel en duurde een uur voor ik weer sliep. Had vrijdagnacht ook al belabberd geslapen met elk uur wakker. Ik hoop dat ik vannacht enorm bij ga slapen, ik heb net frietjes gegeten en ik ga morgen sushi halen voor de lunch. Bijkomen én mezelf belonen. Gelukkig rustige thuiswerkdag, dus lekker uitslapen ook hopelijk
![]()
Tevens inmiddels schaatsen bij gekeken en uiteraard ook vanavond gehuild
[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 08-02-2026 19:38:26 ]
Wellicht ter overvloede, naar controleer toch maar even, je weet dat het spreekwoord is "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Tevens inmiddels schaatsen bij gekeken en uiteraard ook vanavond gehuild
Oooooooh! Daar ging het al die jaren mis!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wellicht ter overvloede, naar controleer toch maar even, je weet dat het spreekwoord is "een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"?
Ach, misschien wordt het ooit nog je hobby, je weet maar nooitquote:Op zondag 8 februari 2026 18:59 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had het bewust wat vaag gehouden, dus ik heb ongetwijfeld geantwoord, maar geen precieze informatie gegevendus je bent het niet vergeten hoor!
[..]
[..]
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment vooral van plan ben om bij te komen en nog nul behoefte voel om het nogmaals te doen
Het suffe is, ik heb jaaaren tig keer per jaar gevlogen zonder enige problemen. Op een gegeven moment begon die angst, ik herinner me vaag dat het begon met vooral bij opstijgen en landen nadat ik een keer ziek was geworden bij turbulentie bij een vd twee, en heb bv ook met ex tot 2018 ook met angst en huilen bij opstijgen wel 'gewoon' 2x pj naar Griekenland gevlogen voor vakantie. En ik heb ook eerder al (lichtelijk gedwongen door werkcongres waar ik echt niet onderuit kon) dat uitgebreid tot naar Toronto en daarna zelfs met niet al teveel stress via Toronto naar Vancouver / van Vancouver via Salt Lake City terug. Daarna had ik een nare ervaringquote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ach, misschien wordt het ooit nog je hobby, je weet maar nooitIk weet nog mijn eerste vlucht, ik was echt in paniek, dacht dat ik doodging, geen pretje. Daarna nog lang met angst gevlogen en toen een boek erover gelezen. Stap nu eigenlijk zonder nadenken het vliegtuig in en meer met het idee "Als we gaan, ach... dan zal het wel snel gaan".
En brandalarm: toch maar even een broek aan, dan eerst aan de deur voelen of die niet warm is en zo nee, dan even op de gang kijken. Bij warme deur: paniek en snel mobiel en paspoort pakken en beginnen met bidden, en me daarna realiseren dat ik niet geloof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heen-ervaring heb ik in 2020 EMDR voor gehad, en ik zou een maand daarna weer gaan vliegen, maar toen kwam corona. In 2022 in mn eentje naar Innsbruck gevlogen naar ouders om paar dagen mee te skieën, heen ging eigenlijk heel goed tot daling met behoorlijk turbulentie. Terug heb ik vanaf de gate zitten huilen, zo ongeveer tot we in NL geland waren. En dat was mn laatste ervaring, bijna vier jaar geleden. Dus ik weet zelfs uit eigen ervaring ook dat exposure helpt, maar heb wat pech gehad met ervaringen daarna![]()
En dat is het lastige aan deze situatie. Met de weinige info die ik heb klinkt het alsof nu heel lastig te bepalen is of de doodswens consistent is.quote:
Die fruitbox heb ik ookquote:Op zondag 8 februari 2026 21:01 schreef Tele6 het volgende:
Wij hebben gisteren een veggiebox en een fruitbox gehaald.
De fruitbox had twee pomelo's, een grapefruit en heeeeeeel veel minneola's en mandarijnen, dus aan vitamine C komen we niks tekort
Ik wissel regelmatig af met redjegroente, daar doen we dan o.a. 10 kilo appels maar dat is mogelijk wat veel voor julliequote:De groentebox had dit keer veel witlof en dat hebben we gisteren gegeten. Eén paddenstoel maar wel een heel forse. En zeer groot uitgevallen lente-uitjes.
@:Vanyel deden jullie nou ook altijd deze boxen? Hoe variabel is de buit? Deze leek best wel op die van 2 weken geleden voor wat betreft de hoeveelheid peen, aardappels en uien.
FLEEEEEEEESSquote:Op zondag 8 februari 2026 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die fruitbox heb ik ook
Met ook nog 2 mangos en een mangobox met 8 dus ik kan mijn lol op.
[..]
Ik wissel regelmatig af met redjegroente, daar doen we dan o.a. 10 kilo appels maar dat is mogelijk wat veel voor jullie
In lente-zomer-herfst waren de groentenboxen een stuk afwisselender, ik ben er nu even mee gestopt omdat ik het irri vind dat er idd zo veel hetzelfde in zit en dat meer spul is voor erbij.
Ik mis mijn bonen enzo.
Edit
Even teruggekeken, mijn moeder houdt wel van fotos van die dingen.
Kom ik een groentenbox tegen met wortel komkommer ui koolrabi heel veel paprika zoete aardappel spruiten en sperziebonen. Ook wel vaak pompoenen, avocado's en tomaten gehad, soms venkel, mais, sla, rettich, boerenkool.
En zelfs een keer TUINBONEN.
Oeh lekker!quote:Op zondag 8 februari 2026 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die fruitbox heb ik ook
Met ook nog 2 mangos en een mangobox met 8 dus ik kan mijn lol op.
[..]
Ik wissel regelmatig af met redjegroente, daar doen we dan o.a. 10 kilo appels maar dat is mogelijk wat veel voor jullie
In lente-zomer-herfst waren de groentenboxen een stuk afwisselender, ik ben er nu even mee gestopt omdat ik het irri vind dat er idd zo veel hetzelfde in zit en dat meer spul is voor erbij.
Ik mis mijn bonen enzo.
Edit
Even teruggekeken, mijn moeder houdt wel van fotos van die dingen.
Kom ik een groentenbox tegen met wortel komkommer ui koolrabi heel veel paprika zoete aardappel spruiten en sperziebonen. Ook wel vaak pompoenen, avocado's en tomaten gehad, soms venkel, mais, sla, rettich, boerenkool.
En zelfs een keer TUINBONEN.
slecht plan dus dat eerste, zeg maar evenquote:Op zondag 8 februari 2026 22:11 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb het brandalarm van mijn ‘kot’ in België van het plafond geschroefd en in een kast geflikkerd. Dus misschien ben ik niet echt het goede voorbeeld![]()
(Weliswaar nadat elke week 1-2 alarmen verspreid door het huis afgingen. Crappy kwaliteit. Ik was al een keer uit de collegezaal gehaald omdat ie bij mij afging terwijl ik dus weg was. En een andere keer ging zo’n ding om 6 uur ochtends af in de kamer van een huisgenoot die het weekend weg was, en de huisbaas reageerde niet. Wij konden niks anders dan hopen dat de batterij er snel mee op zou houden. Dus toen ik onder de douche stond en er door de politie op de deur gebonsd werd, was ik er wel klaar meeandere aanwezige huisgenoot ook trouwens, die stond in z’n onderbroek. )
quote:Op zondag 8 februari 2026 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het suffe is, ik heb jaaaren tig keer per jaar gevlogen zonder enige problemen. Op een gegeven moment begon die angst, ik herinner me vaag dat het begon met vooral bij opstijgen en landen nadat ik een keer ziek was geworden bij turbulentie bij een vd twee, en heb bv ook met ex tot 2018 ook met angst en huilen bij opstijgen wel 'gewoon' 2x pj naar Griekenland gevlogen voor vakantie. En ik heb ook eerder al (lichtelijk gedwongen door werkcongres waar ik echt niet onderuit kon) dat uitgebreid tot naar Toronto en daarna zelfs met niet al teveel stress via Toronto naar Vancouver / van Vancouver via Salt Lake City terug. Daarna had ik een nare ervaringJe weet dat ze een onweersbuitje gewoon op de rader kunnen zien hè? Daar vliegen ze wel omheen, piloten willen ook niet dood. En Innsbruck flughafen heeft gewoon een pittige ligging zo tussen de bergen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heen-ervaring heb ik in 2020 EMDR voor gehad, en ik zou een maand daarna weer gaan vliegen, maar toen kwam corona. In 2022 in mn eentje naar Innsbruck gevlogen naar ouders om paar dagen mee te skieën, heen ging eigenlijk heel goed tot daling met behoorlijk turbulentie. Terug heb ik vanaf de gate zitten huilen, zo ongeveer tot we in NL geland waren. En dat was mn laatste ervaring, bijna vier jaar geleden. Dus ik weet zelfs uit eigen ervaring ook dat exposure helpt, maar heb wat pech gehad met ervaringen daarna
Ik kwam er recent achter dat piloten boven de grote oceaan geen radiocontact met het vaste land kunnen hebbenGelukkig zijn er overal uitwijkmogelijkheden om toch te kunnen landen mocht dat nodig zijn, zelfs over de plas zijn er genoeg opties.
Precies dat.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Jammer eigenlijk dat we geen foto's hebben gemaakt, ik hou er wel van om dat soort dingen te kunnen vergelijken.
Ja, maar ook nee. Als ik 3 kilo snoeptomaatjes koop bij de super zijn ze toch duurder als er niet toevallig een hele goeie aanbieding is, (toevallig nu bij de Lidl ook 3kg voor 12), maar waar veel andere dingen bij die boxen nog wel eens snel op moeten, zijn hun snoeptomaatjes (totnogtoe) én lekkerder dan de super én heel lang goed.quote:We volgen redjegroente ook, maar die hebben niet altijd even goede deals. Bv 3 kg snoeptomaten voor ¤12 kan je bij de supermarkt in de aanbieding vaak ook wel krijgen.
Dankjewel voor deze nuttige helpende informatiequote:Op zondag 8 februari 2026 23:51 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je weet dat ze een onweersbuitje gewoon op de rader kunnen zien hè? Daar vliegen ze wel omheen, piloten willen ook niet dood. En Innsbruck flughafen heeft gewoon een pittige ligging zo tussen de bergen.
Ik kwam er recent achter dat piloten boven de grote oceaan geen radiocontact met het vaste land kunnen hebbenGelukkig zijn er overal uitwijkmogelijkheden om toch te kunnen landen mocht dat nodig zijn, zelfs over de plas zijn er genoeg opties.
Oow dat is wel minder, als het fout zit in de ondergrondse tank.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet perongeluk verwisselt voor diesel?
Gebeurde gister bij een tankstation in een dorpje in Friesland, brandstof verwisselt en een aantal auto's daaardoor kapot/hielden ermee op.
Ze krijgen gelukkig hun brandstof vergoed
Heel verstandig om je niet op de kast te laten jagen door die pannenkoekquote:Op maandag 9 februari 2026 09:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze nuttige helpende informatie![]()
Moest jij niet naar de sportschool?quote:Op maandag 9 februari 2026 09:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moet eigenlijk weer schilderen vandaag maar heb echt heel weinig zin. Eerst maar een rondje kringloop/action/ikea dan maar. /klusontwijkend gedrag
Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ookquote:Op maandag 9 februari 2026 12:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de sportschool?
quote:Op maandag 9 februari 2026 12:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was het plan. Maar er kwam een douchdeurmeneer op het moment dat het circuit was. Ik heb sinds vorige week zondag 6 keer gesport en bijna elke dag geklust dus ik geloof dat mijn lijf het wel even goed vindt ook![]()
Jij wel geweest?
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Goitske het volgende:
Ik heb net de motor van mn keukenmachine opgeblazen![]()
En nu ben ik verdrietig
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtagequote:Op maandag 9 februari 2026 16:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh 😢 Hoe krijg je dat voor elkaar? Té zwaar deeg?
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Was brood aan het draaien maar is een machine van 10 jaar oud dus denk ook gewoon zn leeftijd/slijtage
Was een bosch mum 5 serie die heel wat draai uren heeft gehad
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastigquote:Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan heeft hij lekker lang dienst gedaan, maar wat ontzettend vervelend. Heb je al een alternatief op het oog?
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:26 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Eerst een hele dikke knuffel voor @:Blues Wat een rottige situatie met vriend en hopelijk is er snel een empathische arts die goed wil meedenken en meewerkt...
En een WOEHOE voor @:vlindertje89! Super dat het je gelukt is en mooi dat je dat van je lijstje kan afstrepen!
(Hoe is het trouwens met natte dak afgelopen?) Ik duim voor een hele leuke en mooie aanvulling qua werk!
Beterschap aan alle zieken!
Ik ben dus wel aan het lurken en voor de rest heel erg druk bezig om nieuwe huis klaar te hebben voor de verhuizing en alle spullen inpakken in oude huis. Inmiddels al meer dan 50 dozen ingepakt en mijn dozen zijn op. De spullen nog niet, dus morgen kan een vriendin mij langs dozenwinkel rijden.
Morgen is het ook eindelijk drie maanden geleden dat ik werd geopereerd. Morgen foto van bot en hopelijk een oke van arts om auto te mogen rijden en officieel mijn arm zwaarder te belasten. Ahem...want dozen inpakken en stapelen lukt niet met een arm. Gelukkig krijg ik heel veel hulp van familie en vrienden (nieuw bed in elkaar zetten, verven, behangen, schoonmaken en inpakken) en komende zondag is het verhuisdag!Wat een gedoe! Groot gelijk dat je het vast wil leggen je kunt tzt best soepel zijn als dingen goed lopen maar voor nu zou ik alles wel goed regelen. Zie bij een vriendin wat voor gedoe een scheiding oplevert en die zijn al 5 jaar uit elkaar en nog altijd gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat Kenwood leuke valentijns kortingen heeft. Ik heb jaren een Kenwood standmixer gehad, intensief gebruikt, heerlijk ding. Omdat ik ‘m nauwelijks meer gebruikte heb ik m verkocht, niet omdat hij niet goed meer was.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken evt een KitchenAid artisan, prijstechnisch is een nieuwe Bosch mum 5 serie ook wel een optie maar vind het lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |