quote:Op zondag 8 februari 2026 15:29 schreef Blues het volgende:
We hebben de richtlijnen er maar even op nageslagen.
Ze houden zich vast aan die 2 wk.
https://palliaweb.nl/rich(...)/palliatieve-sedatie
Helemaal eens, want hoe lang ligt hij nog zo? Dat weet toch niemand, en bovendien kotst hij de meds die het lijden helpen verlichten (een angstremmer, iets tegen die misselijkheid en een pijnstiller waarvan hij dieper in slaap kan komen) uit waardoor dat doel ook voorbij schiet.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:13 schreef Vanyel het volgende:
Het erge is dat je zo dus eigenlijk zegt
We gaan er vanuit dat meneer nog langer dan 2 weken gaat lijden dus sederen we niet.
Als ie het nog maar 10 dagen zwaar zou hebben, zouden we het wel doen.
Begrijpelijk qua richtlijn, maar klinkt toch alsof die het doel voorbij schiet.
Wow wat ging je kort! Maar wel goed dat het goed ging allemaal!quote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Grote bijlees gedaan. Nog geen schaatsen van vandaag gestart, dus ssst nog even daarover graag!
@:derLudolf het was vandaag 40 minuten eerder licht dan op de dag waarop het het laatst licht werd, en het wordt 1 uur en 12 minuten later donker dan op de dag waarop het het vroegst weer donker werd!
@:Blueswat buitengewoon ellendig en verdrietig dat het zo gaat
sterkte, wat lijkt me dit vreselijk om bij aan de zijlijn te staan..
@:Tele6 beterschap! En fijn @:Lucky_Strike en J dat jullie aan de beterende hand zijn.
Ik heb gisteravond ook gehuild bij schaatsen.![]()
En mist, ja, er was gisterochtend heel veel mist. Zoveel mist dat precies toen we op Schiphol aankwamen, we erachter kwamen dat het vliegtuig niet om 10:30 maar om 12:37 ging vertrekken. Maar ik ben niet dood gegaan, de heenvlucht ging opzich best goed en de terugvlucht nog wat beter (niet gehuild bij inlopen slurf/vliegtuig
) en we waren nog precies op tijd om met een kleine omweg langs twee huizen van Gaudi naar ons hotel te lopen, tas te dumpen en door te lopen voor ons gereserveerde tijdslot voor de Sagrada familia. Was mooi. De 45 min durende audiotour heb ik in 30 sec per pagina gelezen, en ondertussen schaatsen teruggeluisterd
. Daarna even hotel, naar restaurant en gegeten. Vanochtend lang stuk gelopen, even op strand geweest, en toen alweer terug naar vliegveld. Was kort, nog wat korter dan gepland
maar wel leuk en ik ben trots dat ik het gedaan heb.
Nu bedenken of ik puf heb nog sushi te halen als ik zo thuis ben (in trein nog) of dat ik dat morgen doe.
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:53 schreef Blues het volgende:
Inmiddels 3 artsen die dit weigeren.Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inclusief diner met volledig onbekende reisleider?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:58 schreef flipsen het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89
Volgende stedentrip naar Rome en dan 2 of 3 nachtjes? En daarna gewoon 6 weken Zuid-Amerika
Het is dus jammerlijk heel erg afhankelijk van de artsen waar je mee te maken hebt. En ik neem aan dat dat destijds ook zo was.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is er niet op vooruit gegaan. Toen mijn moeder (terminaal, kanker) vroeg om euthanaseren duurde dat een paar dagen. Geheel verliep volgens protocol en erg netjes en zorgvuldig.
Ik had ook niet door dat het een ultrakorte trip was. Je hebt t fijn gehadquote:Op zondag 8 februari 2026 16:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Grote bijlees gedaan. Nog geen schaatsen van vandaag gestart, dus ssst nog even daarover graag!
@:derLudolf het was vandaag 40 minuten eerder licht dan op de dag waarop het het laatst licht werd, en het wordt 1 uur en 12 minuten later donker dan op de dag waarop het het vroegst weer donker werd!
@:Blueswat buitengewoon ellendig en verdrietig dat het zo gaat
sterkte, wat lijkt me dit vreselijk om bij aan de zijlijn te staan..
@:Tele6 beterschap! En fijn @:Lucky_Strike en J dat jullie aan de beterende hand zijn.
Ik heb gisteravond ook gehuild bij schaatsen.![]()
En mist, ja, er was gisterochtend heel veel mist. Zoveel mist dat precies toen we op Schiphol aankwamen, we erachter kwamen dat het vliegtuig niet om 10:30 maar om 12:37 ging vertrekken. Maar ik ben niet dood gegaan, de heenvlucht ging opzich best goed en de terugvlucht nog wat beter (niet gehuild bij inlopen slurf/vliegtuig
) en we waren nog precies op tijd om met een kleine omweg langs twee huizen van Gaudi naar ons hotel te lopen, tas te dumpen en door te lopen voor ons gereserveerde tijdslot voor de Sagrada familia. Was mooi. De 45 min durende audiotour heb ik in 30 sec per pagina gelezen, en ondertussen schaatsen teruggeluisterd
. Daarna even hotel, naar restaurant en gegeten. Vanochtend lang stuk gelopen, even op strand geweest, en toen alweer terug naar vliegveld. Was kort, nog wat korter dan gepland
maar wel leuk en ik ben trots dat ik het gedaan heb.
Nu bedenken of ik puf heb nog sushi te halen als ik zo thuis ben (in trein nog) of dat ik dat morgen doe.
O you sweet summer child...quote:Op zondag 8 februari 2026 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Soms wil ik vrijwilligerswerk op een kleuterschool doen met allemaal blije kinderen en niet het dossier van een yezidische jongen lezen waar ik morgen een afspraak mee heb
Ik had het bewust wat vaag gehouden, dus ik heb ongetwijfeld geantwoord, maar geen precieze informatie gegevenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:43 schreef derLudolf het volgende:
Ik had niet door dat je al zo snel naar Barcelona ging en nog sneller weer terug was @:vlindertje89 Goed dat je het hebt gedaan en naar je zin hebt gehad![]()
Van sommige dingen onthoudt ik echt weinig wat hier vertelt wordt. Want ik kan wel herinneren dat ik het es gevraagd heb en dat je daar ook op hebt geantwoord
Daarom langs deze weg nog even een eervolle vermelding voor @:Yinny die in elke post zeventien mensen mentioned en onthoudt wat er gaande was bij deze personen
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:58 schreef flipsen het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89
Volgende stedentrip naar Rome en dan 2 of 3 nachtjes? En daarna gewoon 6 weken Zuid-Amerika
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wow wat ging je kort! Maar wel goed dat het goed ging allemaal!
Nu vakanties boeken!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment vooral van plan ben om bij te komen en nog nul behoefte voel om het nogmaals te doenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:13 schreef AnneX het volgende:
Goed gedaan @:vlindertje89wat wordt de volgende stap?!
Mijn belangrijkste spullen (bril, medicatie) pakken en naar buiten lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
Wat zouden jullie doen als om 5:00 het brandalarm af gaat, eerst klinkend als op de gang of in andere kamer en daarna een aantal keer ook op je eigen hotelkamer? Stuk of 4, 5x, minuut of 2 ofzo?, daarna stopte het.
Even benieuwd welke reactie dit keer meer abnormaal was
Het gene dat ik deed in Taiwan.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
Wat zouden jullie doen als om 5:00 het brandalarm af gaat, eerst klinkend als op de gang of in andere kamer en daarna een aantal keer ook op je eigen hotelkamer? Stuk of 4, 5x, minuut of 2 ofzo?, daarna stopte het.
Afhankelijk van het hotel een pyjama aanschieten, deur opendoen, op de gang snuffelen, omdraaien, weer in bed gaan liggen. Kwartier snuiven & luisteren en dan weer in slaap vallen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en een andere vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |