De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met een kapotte knie een kapotmakend parcours skiën met snelheden van over de 100 km/u ... je verwacht het niet he
Topsporters kijken echt op een andere manier naar hun (on)mogelijkheden. En de medici maar schade blijven repareren.
Eerder een uitdagingquote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.
Ik bedoelde uitdaging voor degene die haar weer op de been moet helpen, die heeft een flinke uitdaging met al dat kapotte weefselquote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zat aan grote dombo te denken maar potato potato.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als ze nu nooit meer fatsoenlijk aan het lopen komt vraag ik me af of ze over tien jaar nog steeds denkt dat deze slalom dat waard is geweest. Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De commentator zei net dat ze een medisch wonder was. Ik denk dat elke orthopeed daar heel anders over denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Soms wil ik vrijwilligerswerk op een kleuterschool doen met allemaal blije kinderen en niet het dossier van een yezidische jongen lezen waar ik morgen een afspraak mee heb
quote:Op zondag 8 februari 2026 14:53 schreef Blues het volgende:
Inmiddels 3 artsen die dit weigeren.Mijn hemel, dit is toch te idioot voor woorden. Hij is zwaar aan het lijden, komt waarschijnlijk snel te overlijden, waarom martel je iemand nog zo? Beter worden is geen optie en dit is echt geen kwaliteit van levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |