Erben?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie is bij schaatsen het equivalent van Prof ing mr Gregory Sedoc?
Mooi tijd om dan interviews en eigen tussenshots te laten zien.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal weer wennen worden aan die tergend lange tijd tussen elke rit.
Wüst in ieder geval wel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Wüst en Schouten als analisten, gok ik?
Helaas correct.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:51 schreef Marcoss het volgende:
Wüst en Schouten als analisten, gok ik?
De griep wacht op niemandquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziek worden, dat zou toch te voorkomen moeten zijn.
Benieuwd hoeveel van de topsporters een jaarlijkse griepprik nemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziek worden, dat zou toch te voorkomen moeten zijn.
WIJ eren Onze Helden!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef Remco het volgende:
Door dit soort filmpjes moet Dione in Nederland zitten, het enige programma dat meerwaarde had gehad dat juist in Milaan te doen.
Aan Dione zouden we helemaal niks missenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef Remco het volgende:
Door dit soort filmpjes moet Dione in Nederland zitten, het enige programma dat meerwaarde had gehad dat juist in Milaan te doen.
Ik heb al enkele dingen verwijderd, maar dit zou ook een goede zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis 'Nu kan <schaatser> gaan jagen!' nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |