Groenewoud heeft inderdaad een hele goede loting. Al finisht ze dan wel in de buitenbaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 14:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat Groenewoud het best heeft geloot. Die weet dat ze kans maakt als ze in de buurt blijft van Wiklund, die eigenlijk altijd moeite heeft in de slotronde.
Beune moet alleen rijden.
Weidemann is wel in topvorm volgens mij, maar die rijdt natuurlijk niet heel attractief.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Conijn in rit 1
Als Groenewoud daadwerkelijk top is kan die rit wel fenomenaal worden. De enige echte klapper van een rit denk ik.
Laten we hopen dat Weidemann in topvorm is, dan kan Beune vs Weidemann met precies tegenovergestelde tactiek wel een hele toffe race zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weidemann is wel in topvorm volgens mij, maar die rijdt natuurlijk niet heel attractief.
Ik nomineer Maltais - Lollobrigida nog wel als toprit als beiden in goede doen zijn.
Dat Conijn al vroeg rijdt, is ook wel haar eigen schuld (of kn ieder geval van de ploeg) door de WB’s te skippen.. maar dat het dan meteen rit 1 is, is wel jammer jaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Conijn in rit 1
Als Groenewoud daadwerkelijk top is kan die rit wel fenomenaal worden. De enige echte klapper van een rit denk ik.
Dat was vooraf al bekend. Van de Bunt zit ook in rit 1 op de 5000 (en in 2 of 2 op de 10000).quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat Conijn al vroeg rijdt, is ook wel haar eigen schuld (of kn ieder geval van de ploeg) door de WB’s te skippen.. maar dat het dan meteen rit 1 is, is wel jammer ja
Conijn morgen in rit 1, maar op de 5000 zit ze in rit 3 of 4. Dat is wel lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was vooraf al bekend. Van de Bunt zit ook in rit 1 op de 5000 (en in 2 of 2 op de 10000).
Kerkhoff in rit 1 of 2 op de 5000. Schulting (1000) en Kok (1500) in rit 1 tot en met 3.
Oh, wist niet dat ook de rit zelf al vast stond: dacht enkel het blok en dat daarna de namen worden gevuld.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was vooraf al bekend. Van de Bunt zit ook in rit 1 op de 5000 (en in 2 of 2 op de 10000).
Kerkhoff in rit 1 of 2 op de 5000. Schulting (1000) en Kok (1500) in rit 1 tot en met 3.
Ook 0 reverentie wat ze natuurlijk hebben, is wel echt zwaar kut voor Conijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:57 schreef heywoodu het volgende:
Conijn in rit 1
Ik geniet wel altijd van jouw (meestal) pessimistische voorspellingen voor de Nederlanders op een OSquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:52 schreef Riofan83 het volgende:
Wiklund is normaal gesproken de beste; ze heeft aan Groenewoud ook nog eens een goede opponente. Beune treft het een stuk slechter. Die ziet Weidemann in de laatste ronde waarschijnlijk voor het eerst ... en dan is het klote dat ze door de laatste buitenbocht moet.
Mijn voorspelling: 1. Wiklund, 2. Weidemann, 3. Groenewoud (of Maltais)
Maar zou ze die wel hebben als ze in rit 5 of 6 start?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook 0 reverentie wat ze natuurlijk hebben, is wel echt zwaar kut voor Conijn.
Op wat ga je weg?
Wüst won zo in 2006 ook goudquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op wat ga je weg?
Een referentie over hoe snel het ijs is wel, een referentie wat nodig is om te winnen misschien niet inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zou ze die wel hebben als ze in rit 5 of 6 start?
Heb ik er ooit wel eens naast gezeten dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik geniet wel altijd van jouw (meestal) pessimistische voorspellingen voor de Nederlanders op een OS
Conijn rijdt toch altijd onnavolgbare schema's. Ik denk dat het voor haar weinig uitmaakt in welke rit ze start.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op wat ga je weg?
Iedere rit weer de luchtcirculatie die wegvaltquote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal weer wennen worden aan die tergend lange tijd tussen elke rit.
Zdrahalova heeft denk ik wel een limiettijd?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ach. Kan er nog een vervanger meedoen?
Achquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |