WIJ eren Onze Helden!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef Remco het volgende:
Door dit soort filmpjes moet Dione in Nederland zitten, het enige programma dat meerwaarde had gehad dat juist in Milaan te doen.
Aan Dione zouden we helemaal niks missenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef Remco het volgende:
Door dit soort filmpjes moet Dione in Nederland zitten, het enige programma dat meerwaarde had gehad dat juist in Milaan te doen.
Ik heb al enkele dingen verwijderd, maar dit zou ook een goede zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis 'Nu kan <schaatser> gaan jagen!' nog.
Was dit niet een typisch interview met iemand die zegt niet geleerd heeft, maar ondertussen wel een tien haalt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Wiklund klinkt niet heel overtuigend
Of verkoold in een otokros wrak.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:42 schreef Szura het volgende:
Sjinkie lijkt me wel iemand die over twee jaar dartsfit is
Stukje Dakarquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:45 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Of verkoold in een otokros wrak.
Rit 2 inmiddelsquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:47 schreef wimderon het volgende:
Het is maar goed dat Conijn in rit 1 zit, anders hadden ze echt geen drie kwartier vol gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |