Dankjewelquote:
Dankjewel.quote:
Zoveel dronk ze helemaal nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dankjewel.
Blijft wel wennen om jou niet-blauw te zien.
quote:
Hoe gaat het met je?quote:
Beetje meh, maar ok.quote:
*knuffel geeft*quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje meh, maar ok.
Morgen gesprek met de huisarts voor weer mentale hulp.
Ook mailjte naar hrm sturen over werk enzo.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje meh, maar ok.
Kunnen wij misschien iets voor je doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje meh, maar ok.
Hopelijk krijg je snel hulp en wordt het snel beter!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje meh, maar ok.
Gewoon samen met jullie genieten van het esf perikelen en gewoon leuk hebben in deze sc.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen wij misschien iets voor je doen?
Sterkte i.i.g. hopelijk genoeg leuke dingen om wat afleiding te verzorgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje meh, maar ok.
Dat gaat goed komen. Komende zaterdag naar Epica concert, OWS, F1 en haken. Ik heb bijna 2 haakprojecten af.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sterkte i.i.g. hopelijk genoeg leuke dingen om wat afleiding te verzorgen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen. Komende naar Epica concert, OWS, F1 en haken. Ik heb bijna 2 haakprojecten af.
Oh Epica, nice.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat gaat goed komen. Komende zaterdag naar Epica concert, OWS, F1 en haken. Ik heb bijna 2 haakprojecten af.
Maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:49 schreef Redefine het volgende:
In ander nieuws. Het jaarlijkse leuke rubriek 'hoeveel zijn de gemeentelijke belastingen en de waterschappen dit jaar weer gestegen' is bij mijn gemeente weer bekend. Waterschappen is 18% gestegen en rioolheffing etc. 8%. Beiden zijn in mijn gemeente in tien jaar tijd anderhalf keer zo duur geworden![]()
Nou kan ik het gelukkig nog prima betalen, maar dat gaat al heel lang nergens meer over. Elk jaar weer paar tientjes erbij.
Hahahaquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wilde de post nog een keer liken, maar het kan niet dubbel.
Bij deze heb ik namens jou een like gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wilde de post nog een keer liken, maar het kan niet dubbel.
Dat wordt enorm gewaardeerd!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze heb ik namens jou een like gezet
Toch mooi als iemand iets voor een ander doetquote:
EDIT Las verkeerd. Jij zette die like.quote:Op woensdag 4 februari 2026 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch mooi als iemand iets voor een ander doet
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze heb ik namens jou een like gezet
Te hard gefeest?quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin nu een beetje keelpijn te krijgen.
Meer tijd om te gamenquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
Rip Friesland en Groningen.
Rip @:nailqueen en me.
Moet dat?quote:
#thuiswerken en vanmiddag boodschappen doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer tijd om te gamen
Op 1 hand toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten toch al die Noorderlingen tellen he
Ik zit op kantoorquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#thuiswerken en vanmiddag boodschappen doen.
#metoo, maar dat valt onder midden dus veiligquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op 1 hand toch?
[..]
Ik zit op kantoor
Rotterdam, dus nooit veilig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, maar dat valt onder midden dus veilig
We kregen sowieso het advies om vanochtend eerst thuis te werken vanwege te weinig beveiliging/bhv op kantoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op 1 hand toch?
[..]
Ik zit op kantoor
Laatst nog geweest. Alleen wel een treinreis van minstens 3 uurtjes.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rotterdam, dus nooit veilig.
Allemaal ingevroren.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kregen sowieso het advies om vanochtend eerst thuis te werken vanwege te weinig beveiliging/bhv op kantoor.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst nog geweest. Alleen wel een treinreis van minstens 3 uurtjes.
Rip.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
Als het regent dan wel ja. Zodra er wat druppels vallen weet 80% niet meer hoe ze moeten rijden.quote:
Allemaal in bocht 1 erafquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lekker rustig op de weg. Normaal is er allemaal verkeer, omdat ik boven een winkelcentrum woon.
Bowling Bottas in Nederland.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal in bocht 1 eraf
Ongekend!quote:
Ik verwacht eigenlijk dat het veldvulling is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed cadillac F1 is. Beetje zoals Haas in hun eerste seizoen is al mooi streven.
Zodat Andretti het kan overnemen voor goedkoop prijsje.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat het veldvulling is.
Zegquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
Rip Drenthe en @Cyan9quote:
Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zodat Andretti het kan overnemen voor goedkoop prijsje.
Hoop doet leven!quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ben benieuwd of we vanmiddag wel open gaan, anders wordt het een heel dagje thuiswerken.
Ik werd om 06:30 wakker gemaakt door NL Alert, gezellig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
Ik had gister al besloten te gaan thuiswerken vandaag, anders was die keuze wel voor mij gemaakt vandaagquote:Op woensdag 4 februari 2026 08:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ben benieuwd of we vanmiddag wel open gaan, anders wordt het een heel dagje thuiswerken.
Ik werd er chagrijnig van dat ie op dat tijdstip af ging.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik werd om 06:30 wakker gemaakt door NL Alert, gezellig.
quote:
Ik heb ook net het officiële bericht gehad dat we vandaag helemaal geen fysieke afspraken doen. Dat scheelt me weer een tripje naar het nog hogere noorden.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:13 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik had gister al besloten te gaan thuiswerken vandaag, anders was die keuze wel voor mij gemaakt vandaag
Kantoor was internetloosquote:
Geniet van je dagje vrij.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook net het officiële bericht gehad dat we vandaag helemaal geen fysieke afspraken doen. Dat scheelt me weer een tripje naar het nog hogere noorden.
Ik ben niet vrij, doe nu wat afspraken telefonisch of met beeldbellen. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar voor een keertje..quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geniet van je dagje vrij.
Voor de clienten is het minder leuk.
Mooi dat het op die manier kan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij, doe nu wat afspraken telefonisch of met beeldbellen. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar voor een keertje..
Het risico in de berm te eindigen is vrij behoorlijk, dus het lijkt me dat de patiënten het wel zullen begrijpen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij, doe nu wat afspraken telefonisch of met beeldbellen. Ik ben er zelf niet zo'n fan van, maar voor een keertje..
Dat sowieso. Het is meer een persoonlijk dingetje, ik vind het altijd lastig om me 45 minuten op iemand zijn gesprek te concentreren als het telefonisch of via beeldbellen gaat.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het risico in de berm te eindigen is vrij behoorlijk, dus het lijkt me dat de patiënten het wel zullen begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |