Bij deze heb ik namens jou een like gezetquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wilde de post nog een keer liken, maar het kan niet dubbel.
Dat wordt enorm gewaardeerd!quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze heb ik namens jou een like gezet
Toch mooi als iemand iets voor een ander doetquote:
EDIT Las verkeerd. Jij zette die like.quote:Op woensdag 4 februari 2026 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Toch mooi als iemand iets voor een ander doet
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij deze heb ik namens jou een like gezet
Te hard gefeest?quote:Op woensdag 4 februari 2026 06:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik begin nu een beetje keelpijn te krijgen.
Meer tijd om te gamenquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
Rip Friesland en Groningen.
Rip @:nailqueen en me.
Moet dat?quote:
#thuiswerken en vanmiddag boodschappen doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer tijd om te gamen
Op 1 hand toch?quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten toch al die Noorderlingen tellen he
Ik zit op kantoorquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#thuiswerken en vanmiddag boodschappen doen.
#metoo, maar dat valt onder midden dus veiligquote:Op woensdag 4 februari 2026 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op 1 hand toch?
[..]
Ik zit op kantoor
Rotterdam, dus nooit veilig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
#metoo, maar dat valt onder midden dus veilig
We kregen sowieso het advies om vanochtend eerst thuis te werken vanwege te weinig beveiliging/bhv op kantoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op 1 hand toch?
[..]
Ik zit op kantoor
Laatst nog geweest. Alleen wel een treinreis van minstens 3 uurtjes.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rotterdam, dus nooit veilig.
Allemaal ingevroren.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kregen sowieso het advies om vanochtend eerst thuis te werken vanwege te weinig beveiliging/bhv op kantoor.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Laatst nog geweest. Alleen wel een treinreis van minstens 3 uurtjes.
Rip.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Code rood en nlalert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |