quote:Op zondag 1 februari 2026 13:51 schreef halfway het volgende:
Gaat niet om Nederland maar om die stropdassen die anderen het vuile werk willen laten opknappen.
Vooral die glijer van een Rutte
Stropdassen zijn krengen van dingen. Het wordt tijd dat ze verboden worden. Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die helemaal vrijwillig een stropdas dragen.quote:Op maandag 2 februari 2026 15:04 schreef DjVero het volgende:
Eigenlijk niet nee, en al helemaal niet als stropdassen dat besluit nemen.
Ik kom niet op voor de belangen van het zooitje tyfusleiers in Den Haag en de over woky wokers..quote:
Wat ga je doen als Rusland of Amerika ons land binnenvatl. Rusland voor de heb (van kust tot kust) en de VS omdat we iets hebben wat Trump van ons wil hebben). Ga je dan naar een ander land dat even weinig waard is of geef je je meteen over als overloper?quote:Op maandag 2 februari 2026 08:37 schreef PzKpfw het volgende:
Gezien alle veranderingen en welke kant we opgaan is Nederland het voor mij in ieder geval niet waard om voor te vechten.
O vertel. Hoe zien die samenhorigheid, tradities en cultuur er uit? Heeft dat niet met de knuppel te maken? Denk aan Roemenië. Toen ze arm waren, deelden ze veel. Veel mensen die konden vluchten huilden om de verloren contacten. Maar toen het tirannenpaar afgezet was, werd het land minder arm en bleef er van dat delen en samenhorig zijn niet veel meer over.quote:Op maandag 2 februari 2026 08:57 schreef incel het volgende:
Helemaal mee eens. Om voor een land te vechten moet je van een land en de mensen en tradities houden. De Nederlander wordt al jaren lang kapot gemaakt door woke-links. Je bent slecht want je houdt ervan om Sinterklaas en Zwarte Piet te vieren, je bent slecht want je wil oud en nieuw met vuurwerk vieren, je bent slecht want je vindt niet dat we van kleine jongetjes de piemel moeten afknippen omdat ze zeggen dat ze denken een meisje te zijn. Je bent slecht als je niet voorstander bent van massa immigratie (Lees: invasie) van islamieten die ons haten. Je bent slecht als je tegen omvolking bent. Je bent slecht als je niet de helft van je geld wil afstaan om aan derde wereldlanden te geven die er toch alleen maar rottigheid mee uithalen. Je bent slecht als je niet mee wil doen aan allemaal andere compleet totaal irrelevante onzin. Je bent slecht als je niet achterlijke beschavings vernietigende meningen hebt zoals andere debiele mensen op social media. Je bent slecht als je niet nog meer belasting wil betalen voor onzin dingen.
Nee als je echt nationalisme wil, mensen die trots zijn op hun land en er voor willen vechten, dan moet je zeg maar precies het tegenovergestelde doen als dat Nederland de afgelopen jaren heeft gedaan.
In Rusland en China zijn de mensen arm, maar daar heeft men tenminste een gevoel van cultuur, tradities en samenhorigheid. Dat is wat je nodig hebt al wil je dat mensen met trots voor hun thuisland vechten. In Nederland spreken de meeste mensen tegenwoordig niet eens meer Nederlands, dus waarom zou je er in godsnaam voor vechten?
Niet met de Russen, die vechten als barbaren en zijn corrupt als de neten. Als ze iets veroverd hebben, gaan ze huizen langs om wie nog leeft en zichtbaar is alsnog te doden, bij voorkeur na verkrachting. Niet iedereen is zo, maar je wordt binnen het leger vreselijk behandeld, zo is hun cultuur. En je soldij wordt graag geïnd door je meerdere. Maar je kent toch de meat grinder, de mindere mensen voorop gestuurt om kapot geschoten te worden. Dat is dan wie jij welkom heet en die jou wel goed bruikbaar vindt om je landgenoten af te slachten.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik kom niet op voor de belangen van het zooitje tyfusleiers in Den Haag en de over woky wokers..
maar voor wat betreft Nederland, ben ik best bereid mijn land te beschermen tegen ongewenste invloeden, desnoods met behulp van de Russen
Denk dat het allemaal wel meevalt. Ik wil dat Rusland een onderdeel wordt van een groot veilig en fijn Europaquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Niet met de Russen, die vechten als barbaren en zijn corrupt als de neten. Als ze iets veroverd hebben, gaan ze huizen langs om wie nog leeft en zichtbaar is alsnog te doden, bij voorkeur na verkrachting. Niet iedereen is zo, maar je wordt binnen het leger vreselijk behandeld, zo is hun cultuur. En je soldij wordt graag geïnd door je meerdere. Maar je kent toch de meat grinder, de mindere mensen voorop gestuurt om kapot geschoten te worden. Dat is dan wie jij welkom heet en die jou wel goed bruikbaar vindt om je landgenoten af te slachten.
Aquote:Op maandag 2 februari 2026 10:34 schreef bianconeri het volgende:
Nationalisme
Nee, zeker niet.
Maar geen enkel land is dat.
Het dromen van een verenigd en veilig Europa is mooi maar de kloof tussen die droom en de huidige wandaden op de grond is op dit moment wel heel erg groot. Voor de mensen die nu slachtoffer zijn van dat geweld valt het helaas totaal niet mee. Een mooie toekomstvisie is fijn maar we kunnen de ogen niet sluiten voor de manier waarop er nu gevochten wordt. Hoe zie je die omslag naar een 'fijn Europa' voor je als de basiswaarden op dit moment zo ver te zoeken zijn? Ik zie ze niet. Ik zie wel honderdduizenden, miljoenen ongeciviliseerde wilden die ons bedreigen. Je ogen daarvoor sluiten is landverraad. En landverraad heeft altijd gevolgen, voor je land en voor jezelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:07 schreef Viesdik het volgende:
Niet met de Russen, die vechten als barbaren en zijn corrupt als de neten. Als ze iets veroverd hebben, gaan ze huizen langs om wie nog leeft en zichtbaar is alsnog te doden, bij voorkeur na verkrachting. Niet iedereen is zo, maar je wordt binnen het leger vreselijk behandeld, zo is hun cultuur. En je soldij wordt graag geïnd door je meerdere. Maar je kent toch de meat grinder, de mindere mensen voorop gestuurt om kapot geschoten te worden. Dat is dan wie jij welkom heet en die jou wel goed bruikbaar vindt om je landgenoten af te slachten.
Denk dat het allemaal wel meevalt. Ik wil dat Rusland een onderdeel wordt van een groot veilig en fijn Europa
Er zijn lange periodes in de geschiedenis geweest dat Rusland en Europa gewoon op goede hand waren, ik ben van mening dat Rusland gerust een goede band met Europa mag hebben, maar daar horen wel Westerse waarden bij zoals in ieder geval een basis Democratie, en zeker niet het aanvallen/innemen van autonome landen. Doe je dat niet, dan krijg je gewoon een hard cut.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt. Ik wil dat Rusland een onderdeel wordt van een groot veilig en fijn Europa
Haten op de heer Ruttequote:Op zondag 1 februari 2026 13:51 schreef halfway het volgende:
Gaat niet om Nederland maar om die stropdassen die anderen het vuile werk willen laten opknappen.
Vooral die glijer van een Rutte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het kinderen zijn en geen rijpe jonge vrouwen wel ja volledig mee eensquote:Op maandag 2 februari 2026 13:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je bent pas slecht als je op minderjarige meisjes valt.
Ja, dat gevoel van dat 'oude vertrouwde' langzaam door je vingers glipt. De onbezorgdheid van Rutger en Monique staat symbool voor een tijd die wekelijks verder weg lijkt en die zorgen over veiligheid en eigenheid neem ik absoluut serieus. Toch denk ik dat de kern van Nederland niet alleen in beelden uit het verleden zit maar juist in de kracht om samen door deze rommelige tijden heen te komen. Ik vecht niet voor méér problemen maar juist voor een land waar we die vrijheid en veiligheid op een nieuwe manier kunnen waarborgen. Misschien slingeren we niet meer precies zoals in Turks Fruit door de straten maar de wil om van dit land iets moois te maken is er nog steeds. Laten we de moed niet opgeven door alleen naar het verlies te kijken. Uiteindelijk bepalen we zelf wat Nederland vandaag de dag nog betekent door hoe we met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:04 schreef Koortsdroom het volgende:
Waar vecht je eigenlijk voor?
Nog meer azc's?
Nog meer vervreemding voelen in je eigen land?
Je elke dag zorgen maken of je kinderen wel veilig thuiskomen na een avondje stappen?
'Nederland', wat betekent het eigenlijk nog?
Rutger en Monique zullen nooit meer door de straten slingeren
En je hebt zelf zeker op D66 gestemd. Werken tot je tachtigste en dokken voor die homo zijn 0,000036 graden verschil en zijn bruiloft/vliegvakanties. En voor onbetaalbare huizen en energie. Dit noem jij vechten.quote:Op woensdag 4 februari 2026 08:16 schreef rival het volgende:
Alsof we iets anders van OP hadden verwacht
Er is niks waarvoor je zou vechten, het zit gewoon niet in je.
Sterker nog, je kan niet eens vechten.![]()
prima dat je het voor je vriendje wilt opnemen maar dit is wel heel vergezochtquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef BasierteKunstmaler het volgende:
[..]
En je hebt zelf zeker op D66 gestemd. Werken tot je tachtigste en dokken voor die homo zijn 0,000036 graden verschil en zijn bruiloft/vliegvakanties. En voor onbetaalbare huizen en energie. Dit noem jij vechten.
Ik vind dit altijd zo'n interessant standpunt.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:37 schreef Captain_Ghost het volgende:
Geen land is mij waard om voor te vechten. Ook niet voor economie of een ander vorm waarin mens in greep houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |