SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Is dit niet de broer van Sylvester Stallone?
Lokaal in huize Madmaster of in de buurt?quote:
Zelf geef ik de voorkeur aan een nootpakketquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je wel een noodpakket in huis?
Borrelnoot en walnoot?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zelf geef ik de voorkeur aan een nootpakket
Ja, 2 waxinelichtjes en lucifers. En nootjes.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je wel een noodpakket in huis?
Zo te zien in de wijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Lokaal in huize Madmaster of in de buurt?
Ja, die heb ik ook tegenwoordig op voorraad.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden hier onlangs 2 keer dat de waterdruk de halve dag bijna wegviel, dus nu hebben we toch maar flessen water in de schuur staan.
Doet me ineens denken dat ik al een tijdje geen berichten meer heb gehoord over mensen die binnen barbecuenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
En we hebben standaard wel een gasfles voor onze gasbarbecue en we hebben ook nog een benzine-kooktoestel nog van het kamperen over. Dus we kunnen ook nog wel koken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Doet met ineens denken dat ik al een tijdje geen berichten meer heb gehoord over mensen die binnen barbecuen
Ik ben hem ook aan het toevoegen aan mijn gelikete nummers op Spotifyquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer moet ik toch ook eens opslaan. Fijne plaat.
Dat heb ik in het verleden ook een keer gehad. Gelukkig was het vooral in de nacht, dus weinig last van gehad en die vergoeding was best welkomquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb onlangs een stroomstoring gehad. Vorige week kreeg ik een brief van Enexis dat er 95 euro schadevergoeding wordt uitgekeerd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een favoriet van mijn moeder. Gedraaid bij haar uitvaart ook.
Het is ook een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een favoriet van mijn moeder. Gedraaid bij haar uitvaart ook.
Ik zat het grootste deel van de tijd op m'n werk. Per saldo ongeveer 2 uur last van gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden ook een keer gehad. Gelukkig was het vooral in de nacht, dus weinig last van gehad en die vergoeding was best welkom
BBA was vroeger de busfirma waar mijn vader chauffeur van was. Brabantse Buurtspoorwegen en Autodiensten.quote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:54 schreef MadMaster het volgende:
En er is weer licht en WiFi.
Kachel is ook even uit geweest, dat merk je wel meteen…
Met de rode bussen. Mooi beroep maar ik ben wel blij dat ik dat niet meer doe.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
BBA was vroeger de busfirma waar mijn vader chauffeur van was. Brabantse Buurtspoorwegen en Autodiensten.
Bodeaux rode voor stadsdiensten, gele voor streekdiensten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de rode bussen. Mooi beroep maar ik ben wel blij dat ik dat niet meer doe.
Ik heb een LED zaklamp in de meterkast liggen, die je via USB kan opladen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Warme dekens etc hebben we echt genoeg en ook heel veel kleding, en kaarsen, waxinelichtjes en lucifers, maar verder zijn we hier niet zo heel goed voorbereid op een stroomstoring of andere storing. Oh ja, we hebben een knijpkat in de meterkast hangen.
We hebben wel bedacht dat we naar de brandweerkazerne vlakbij gaan als alle communicatie uit zou vallen om daar informatie te verkrijgen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Symph heeft nog wat hengels in de schuur, dus hij kan in de sloot gaan vissen en de buurman heeft een rookoven
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn hopelijk iets warmere bedje opzoeken.
Dank Melting!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn hopelijk iets warmere bedje opzoeken.
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik had even mijn privé-storing. Mijn beeldscherm stopte er ineens mee, maar ik heb het gefixt.
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Symph heeft nog wat hengels in de schuur, dus hij kan in de sloot gaan vissen en de buurman heeft een rookoven
We hadden pas een nog grotere groep spreeuwen hier in de tuin, ik wist niet wat ik zagquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel gaaf om een keer te proberen
ik tel er 2123... wat was de site ook maar weer voor de nationale vogelteldag?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel het gevaar ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.
Zou het waarschijnlijk 4 keer gebruiken en daarna zou het een stofhapper worden.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef brother52 het volgende:
Sam the sham & the pharao's - woolie boolie
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oele boele en dan iets voelen wat vrouwen hebben
Die indianentooi in het midden is inderdaad niet zo goed gelukt.quote:
Deze man is maar 72 geworden.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Het is wel de bejaarden show vandaag.
Herb Alpert bijna 91 en Sam the Sham is 88
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Golden Earrings - Togehter we live
Daar is de maffia ook bij binnengedrongen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet te verwarren met:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is de maffia ook bij binnengedrongen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:30 schreef livelink het volgende:
Don't leave me this way van Tina????
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar is de maffia ook bij binnengedrongen.
Ik herkende ze niet in het liedje en ook niet in het hoesje.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En op de valreep een nog erger hoesje dan dat ding van Agneta
Ik hoor ook liever die van de Communardsquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:32 schreef livelink het volgende:
In dit geval prefereer ik de energie van de cover boven het origineel.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:38 schreef livelink het volgende:
Volslagen onbekend dit. Ik kan de taal niet eens ontdekken.
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Deze plaat vind ik wel een goed idee![]()
Ik ga ook slapen. Drukke week achter de rug en voor de boeg.
Fijn mapje dit, dank Melting
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind hem ook leuk hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben toch verder gegaan met bouwen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij lijkt niet op het origineel, wat wil je voor een paar euro, maar toch vind ik hem leuk...
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:51 schreef livelink het volgende:
Living next door to Alice, maar ik kom niet op de band.
Smokie, toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:51 schreef livelink het volgende:
Living next door to Alice, maar ik kom niet op de band.
Ik denk dat Smokie dat niet erg vond. Die zullen er weer een leuke cent aan overgehouden hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor de hele tijd dat "Who the f*ck..." - wat dat betreft is het nummer helemaal verpest.
Volgens mij voegen of voegden ze dat nadien zelf ook toe bij hun optredens...quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat Smokie dat niet erg vond. Die zullen er weer een leuke cent aan overgehouden hebben.
Dit was niet eens een oh, ja.quote:
Ik vind het knap.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was niet eens een oh, ja.
Ik wil wel nog even benadrukken dat ik de titel al gepost had voordat hij begon te zingen!
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:58 schreef livelink het volgende:
Een ware Melting-mix! Deze ging naadloos over, maar ik ken dit verder niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |