Doet me ineens denken dat ik al een tijdje geen berichten meer heb gehoord over mensen die binnen barbecuenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
En we hebben standaard wel een gasfles voor onze gasbarbecue en we hebben ook nog een benzine-kooktoestel nog van het kamperen over. Dus we kunnen ook nog wel koken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Doet met ineens denken dat ik al een tijdje geen berichten meer heb gehoord over mensen die binnen barbecuen
Ik ben hem ook aan het toevoegen aan mijn gelikete nummers op Spotifyquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer moet ik toch ook eens opslaan. Fijne plaat.
Dat heb ik in het verleden ook een keer gehad. Gelukkig was het vooral in de nacht, dus weinig last van gehad en die vergoeding was best welkomquote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb onlangs een stroomstoring gehad. Vorige week kreeg ik een brief van Enexis dat er 95 euro schadevergoeding wordt uitgekeerd.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een favoriet van mijn moeder. Gedraaid bij haar uitvaart ook.
Het is ook een heel mooi nummer.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit was een favoriet van mijn moeder. Gedraaid bij haar uitvaart ook.
Ik zat het grootste deel van de tijd op m'n werk. Per saldo ongeveer 2 uur last van gehad.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden ook een keer gehad. Gelukkig was het vooral in de nacht, dus weinig last van gehad en die vergoeding was best welkom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |