quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik had even mijn privé-storing. Mijn beeldscherm stopte er ineens mee, maar ik heb het gefixt.
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Symph heeft nog wat hengels in de schuur, dus hij kan in de sloot gaan vissen en de buurman heeft een rookoven
We hadden pas een nog grotere groep spreeuwen hier in de tuin, ik wist niet wat ik zagquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel gaaf om een keer te proberen
ik tel er 2123... wat was de site ook maar weer voor de nationale vogelteldag?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel het gevaar ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.
Zou het waarschijnlijk 4 keer gebruiken en daarna zou het een stofhapper worden.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef brother52 het volgende:
Sam the sham & the pharao's - woolie boolie
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oele boele en dan iets voelen wat vrouwen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |