BBA was vroeger de busfirma waar mijn vader chauffeur van was. Brabantse Buurtspoorwegen en Autodiensten.quote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:54 schreef MadMaster het volgende:
En er is weer licht en WiFi.
Kachel is ook even uit geweest, dat merk je wel meteen…
Met de rode bussen. Mooi beroep maar ik ben wel blij dat ik dat niet meer doe.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
BBA was vroeger de busfirma waar mijn vader chauffeur van was. Brabantse Buurtspoorwegen en Autodiensten.
Bodeaux rode voor stadsdiensten, gele voor streekdiensten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met de rode bussen. Mooi beroep maar ik ben wel blij dat ik dat niet meer doe.
Ik heb een LED zaklamp in de meterkast liggen, die je via USB kan opladen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Warme dekens etc hebben we echt genoeg en ook heel veel kleding, en kaarsen, waxinelichtjes en lucifers, maar verder zijn we hier niet zo heel goed voorbereid op een stroomstoring of andere storing. Oh ja, we hebben een knijpkat in de meterkast hangen.
We hebben wel bedacht dat we naar de brandweerkazerne vlakbij gaan als alle communicatie uit zou vallen om daar informatie te verkrijgen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Symph heeft nog wat hengels in de schuur, dus hij kan in de sloot gaan vissen en de buurman heeft een rookoven
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn hopelijk iets warmere bedje opzoeken.
Dank Melting!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn hopelijk iets warmere bedje opzoeken.
Dank Melting!
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:10 schreef livelink het volgende:
Ik had even mijn privé-storing. Mijn beeldscherm stopte er ineens mee, maar ik heb het gefixt.
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Symph heeft nog wat hengels in de schuur, dus hij kan in de sloot gaan vissen en de buurman heeft een rookoven
We hadden pas een nog grotere groep spreeuwen hier in de tuin, ik wist niet wat ik zagquote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ook die luistervinken afschieten, die bij jullie in de tuin zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel gaaf om een keer te proberen
ik tel er 2123... wat was de site ook maar weer voor de nationale vogelteldag?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel het gevaar ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mij ook. Heb er een tijdje over gedacht om er eentje te kopen maar uiteindelijk niet gedaan.
Zou het waarschijnlijk 4 keer gebruiken en daarna zou het een stofhapper worden.
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef brother52 het volgende:
Sam the sham & the pharao's - woolie boolie
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oele boele en dan iets voelen wat vrouwen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |