abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219999774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Oekraïne houdt uiteindelijk op te bestaan in scenario 1. Dan valt er niets meer te verliezen of winnen, dan is wat nu Oekraïne heet gewoon Rusland.
Ik zie dat niet gebeuren want Rusland heeft al moeite met waar het nu mee bezig is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219999831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik zie dat niet gebeuren want Rusland heeft al moeite met waar het nu mee bezig is.
Oekraïne wordt nu door de VS en Europa onder druk gezet om het niet-bezette gedeelte van de Donbas af te staan in ruil voor wat wazige “veiligheidsgaranties”. De Oekraïners weten zelf dondersgoed dat ze gepiepeld worden: Europa gaat niet op Russen schieten en de VS laat het toch wel afweten.

En als Rusland over 2 jaar opnieuw aanvalt, doen we gewoon weer niks.
pi_219999842
Zonder die fortengordel is de rest van Oekraïne veel lastiger te verdedigen.
pi_219999886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:50 schreef Spablauw214 het volgende:
En als Rusland over 2 jaar opnieuw aanvalt, doen we gewoon weer niks.
Dat veronderstelt dat de vijandigheden voor die 'over 2 jaar' stoppen.

En dan bewapend oekraine zich tot de tanden. Dus daar zou ik me niet druk over maken.

E.e.a. veronderstelt ceteris paribus, bij gelijk blijvende omstandigheden.

Maar de omstandigheden blijven in dat scenario niet gelijk.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_219999909
Wat moet Rutte nu in Kiev? Terwijl de bevolking wordt opgeroepen om buiten Kiev te blijven.

Wat heeft een bezoek aan Kiev met NAVO te maken?
pi_219999929
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:55 schreef Idisrom het volgende:
Wat moet Rutte nu in Kiev? Terwijl de bevolking wordt opgeroepen om buiten Kiev te blijven.

Oprukkende NAVO, je weetsch.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_219999939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Oekraïne wordt nu door de VS en Europa onder druk gezet om het niet-bezette gedeelte van de Donbas af te staan in ruil voor wat wazige “veiligheidsgaranties”.
Ow, doet europa dat, of fantaseer je dat erbij, of redeneer je een soort van, ze doen voor de rest niet veel, dus doen ze dat....?
pi_220000059
Wil Rutte een soort oorlogsheld van Oekraïne worden? Wil hij een metrostation naar hem vernoemd zien worden?
Het metrostation wat voorheen naar Gagarin, de eerste man in de ruimte, vernoemd was, is al qua naam geschrapt.
pi_220000085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 11:07 schreef Idisrom het volgende:
Wil Rutte een soort oorlogsheld van Oekraïne worden? Wil hij een metrostation naar hem vernoemd zien worden?
Beetje a'la trump?

quote:
Het metrostation wat voorheen naar Gagarin, de eerste man in de ruimte, vernoemd was, is al qua naam geschrapt.
Jaaaaaaaa, die arme russen wordt weer groot onrecht aangedaan!

:z
pi_220000181
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:55 schreef Idisrom het volgende:

PR natuurlijk gezien de ontwikkelingen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 4 februari 2026 @ 12:25:18 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220000762
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2026 07:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja er zijn wel wat kritische kanttekeningen te plaatsen. Rusland heeft een humanitaire catastrofe veroorzaakt in Oekraïne. Mensen vriezen letterlijk kapot op 1500 kilometer van hier. Er is letterlijk NUL verontwaardiging. Waar is de VN? Giro 555? Waar zijn de demonstraties? De rode lijnen zoals bij Gaza? Waarom staan de kranten hier niet vol over?

Dat Europa Oekraïne gewoon voor de bus heeft geflikkerd ben ik wel met @:Perrin eens. Thoughts and prayers en verder ongezien de tyfus.
Jij post tenminste op het fokforum ipv het bij thoughts and prayers te laten
The End Times are wild
pi_220001080
quote:
7s.gif Op woensdag 4 februari 2026 10:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, doet europa dat, of fantaseer je dat erbij, of redeneer je een soort van, ze doen voor de rest niet veel, dus doen ze dat....?
Dat doet Europa ja.
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 13:04:59 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220001083
fuck the thoughts en fuck the prayers

we hebben gedaan wat we kondenen doen dat nog steeds, als dat niet genoeg is dan is dat pech gehad voor die vogels. dan moeten ze gaan onderhandelen

dat wij niet met de Russen willen vechten was al vanaf de start duidelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220001088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 12:25 schreef LXIV het volgende:

[..]
Jij post tenminste op het fokforum ipv het bij thoughts and prayers te laten
Dit is gelul van hetzelfde niveau als dat je pas wat over de aanpak van de criminaliteit mag roepen als je bij de politie hebt gesolliciteerd :')
pi_220001102
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:04 schreef sp3c het volgende:
fuck the thoughts en fuck the prayers

we hebben gedaan wat we kondenen doen dat nog steeds, als dat niet genoeg is dan is dat pech gehad voor die vogels. dan moeten ze gaan onderhandelen

dat wij niet met de Russen willen vechten was al vanaf de start duidelijk
Het was eerlijker geweest om er gewoon meteen onze handen vanaf te trekken en te zeggen “succes aan de onderhandelingstafel” dan dit halfslachtige geneuzel.

Maar dan moet je wel je bek houden over mensenrechten en het internationaal recht in het vervolg.
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 13:09:14 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220001108
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het was eerlijker geweest om er gewoon meteen onze handen vanaf te trekken en te zeggen “succes aan de onderhandelingstafel” dan dit halfslachtige geneuzel.

Maar dan moet je wel je bek houden over mensenrechten en het internationaal recht in het vervolg.
waarom?

oekranieners wilden vechten, wij hebben ze de middelen gegeven omdat te doen
  woensdag 4 februari 2026 @ 13:10:30 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220001118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:08 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Idd, de eindeloze huichelarij is wat het zo onverdraaglijk maakt. Een toneelstuk waarvan zowel de acteurs als de toeschouwers weten dat het een doorzichtig spel is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220001134
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dat doet Europa ja.
Die heb ik dan gemist, heb je daar een bron van?
  Moderator woensdag 4 februari 2026 @ 13:12:20 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220001137
natuurlijk is het doorzichtig, we willen niet dat dat Poetin dat land overloopt, dit is mede dankzij de buitenlandse steun niet gebeurt ... mission accomplished

niemand is daar geheimzinnig over geweest
pi_220001145
quote:
88s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:09 schreef sp3c het volgende:

[..]
waarom?

oekranieners wilden vechten, wij hebben ze de middelen gegeven omdat te doen
Oneens, we hebben ze de indruk gegeven dat ze de oorlog konden winnen. De realiteit is dat het Westen niet wil dat Oekraïne wint en ook niet dat Rusland verliest. Dus laten we Oekraïne doodbloeden in een stalemate en zal Rusland uiteindelijk aan het langste eind trekken.
pi_220001169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Idd, de eindeloze huichelarij is wat het zo onverdraaglijk maakt. Een toneelstuk waarvan zowel de acteurs als de toeschouwers weten dat het een doorzichtig spel is.
Oekraïne weet zelf dondersgoed dat ze gepiepeld worden. Het enige wat ze kunnen doen is hopen dat ze langer kunnen volhouden dan Rusland.

Ik denk niet dat dat erin zit.
  woensdag 4 februari 2026 @ 13:17:48 #172
38496 Perrin
pi_220001178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:15 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Oekraïne weet zelf dondersgoed dat ze gepiepeld worden. Het enige wat ze kunnen doen is hopen dat ze langer kunnen volhouden dan Rusland.

Ik denk niet dat dat erin zit.
Ondertussen zeggen we dat we heel begaan met ze zijn, maar doen we net genoeg om ze niet totaal platgewalst te laten worden maar niet genoeg om ze de Russen terug te laten kunnen meppen naar hun eigen land.

Een vunzig spel met miljoenen mensenlevens.
pi_220001214
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 13:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ondertussen zeggen we dat we heel begaan met ze zijn, maar doen we net genoeg om ze niet totaal platgewalst te laten worden maar niet genoeg om ze Rusland terug te meppen.

Een vunzig spel met miljoenen mensenlevens.
We laten Oekraïne gewoon letterlijk doodvriezen. Waar is de VN eigenlijk. Er gebeurt niks. Wat Rusland in Oekraïne doet met die energievoorziening is pure genocide.

Selectieve verontwaardiging en tenhemelschreiend hypocriet is het. Als dit in Gaza was gebeurd waren er overal demonstraties en moet het gebouw van de UvA het weer ontgelden. Nu? Tumbleweed.gif.
Waar is de Kyiv Flotilla van Thunberg eigenlijk?
  woensdag 4 februari 2026 @ 13:24:08 #174
38496 Perrin
pi_220001251

Onze steun:

pi_220001285
Luchtverdediging, schiet eens op met die luchtverdediging.
En een prettige scheut door de pielemuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')