Illegaal betekend dat je de wet al overtreden hebt!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Gewoon kappen met doelpalen verschuiven.
Hier stonden de doelpalen: 'bewijs maar dat het onder Obama ook gebeurde' (is aangetoond) of 'ja maar ICE richtte zich alleen op criminelen' (is weerlegd).
Ik ken het officiele tenue en de voorschriften van ICE niet. Maar ook ik heb ergens zo'n lange door defensie verstrekte Gestapo-/potloodventersjas in de PSU kast hangen...quote:<Knip>
En als je nou filtert zodanig dat je 15 rotte appels en 15 goede appels kwijt bent, is dat een goede of een slechte zaak?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:44 schreef Monolith het volgende:
Team onjuiste dichotomie is ook weer gearriveerd zo te zien. Als je een doos met appels waarin er 20 van de 100 rot zijn wegflikkert dan ben je inderdaad van je rotte appels af. Je bent ook 80 goede appels kwijt.
Je zeiquote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Gewoon kappen met doelpalen verschuiven.
Hier stonden de doelpalen: 'bewijs maar dat het onder Obama ook gebeurde' (is aangetoond) of 'ja maar ICE richtte zich alleen op criminelen' (is weerlegd).
Je impliceert dat ouders en kinderen gescheiden worden. Je zegt het inderdaad niet letterlijk, maar waarom je die ouders erbij haalt is vreemd want her is toch niet dat een ICE in een ander land naar ouders van een vluchteling moet zoeken. Je hebt allang je gelijk gekregen dat kinderen inderdaad in halfbakken cellen werden vastgezet, alleen werden die kinderen daar in vastgezet vanwege de enorme aantallen en in afwachting van verplaatsing om daarna de asielaanvraag of deportatie te behandelen. Het is net alsof je een spelletje speeltquote:Ik ben oud genoeg om me de 'kids in cages' onder Obama te herinneren.
Tienduizenden kinderen werden in die cages opgesloten door ICE bij de border, zonder ouders, met van die tin folie sheets. De beste man heeft zelfs nog heel wat cages laten bouwen.
Dus daarom maar werklocaties, scholen en huizen invallen, mensen van straat plukken, citizens arresteren, due process negeren, handelen op kleur, natives lastig vallen, kinderen gebruiken om ouders naar buiten te lokken, mensen arresteren die gewoon papieren hebben, etc etc etc?quote:
Ik hoop dat ze stoppen met mensen in hun hoofd schieten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop dat ICE de werkzaamheden kan voortzetten tegen criminaliteit, bendes en illegale immigratie zonder zich te laten afremmen door linkse hysterie.
Je denkt dat je punt beter overkomt als je 2x hetzelfde plaatje deelt? En zo een plaatje zegt natuurlijk helemaal niks als je de omstandigheden niet vermeld.quote:
Blijkbaar kun je alleen maar dmv plaatjes dingen zeggen ipv normaal discussieren.quote:
Illegaliteit in de VS is niet te vergelijken met illegaliteit in Nederland.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat als papa de cel in moet voor een misdrijf?
In dit geval ligt het genuanceerder, papa mama illegaal kind legaal, kind blijven of met ouders mee naar huis?
Het is inderdaad een lastige kwestie, maar hoe los je het anders op?
Wat ik mij wel even afvraag is wat sommige hier liever hebben.
wat heb je liever.
Een paar Polen naast je wonen die hier een paar maanden/jaren komen werken en dan weer naar huis gaan.
Een Nederlands gezin
Of een aantal illegalen, wat de taal niet spreekt wat ze doen of wat ze gedaan hebben niet geintegreerd zijn.
Onder Obama ging ICE ook al huis na huis af, net als nu, kamer voor kamer en werden gezinnen gescheiden. Ook zonder search warrant en met grof geweld. Ook met van die dramatisch huilende kinderen tot gevolg. Die man heeft er echt veel geporteerd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop dat ICE de werkzaamheden kan voortzetten tegen criminaliteit, bendes en illegale immigratie zonder zich te laten afremmen door linkse hysterie.
Dat leren riempje over zn schouder. Daar krijg ik bepaalde vibes van.quote:
Nee, maar de selectieve verontwaardiging is opvallend te noemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef aquawoman het volgende:
Het kan zijn dat er 10 jaar geleden dingen mis zijn gegaan. Betekent dat dat het okay is wat er nu mis gaat?
Als ik aangesproken wordt op mijn prestaties op mijn werk, helpt het dan als ik zeg "10 jaar geleden maakte er iemand ook fouten in mijn functie"? Ik denk niet dat men dat accepteert.
vertelquote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat leren riempje over zn schouder. Daar krijg ik bepaalde vibes van.
nou laat dan maar eens wat fotos zien van gemaskerde ice agenten op pad gestuurd door Obama.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:51 schreef Black_Baron het volgende:
Dit beleid is gewoon echt niet nieuw.
Hier heb je wat cijfers:quote:Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef aquawoman het volgende:
Het kan zijn dat er 10 jaar geleden dingen mis zijn gegaan. Betekent dat dat het okay is wat er nu mis gaat?
Als ik aangesproken wordt op mijn prestaties op mijn werk, helpt het dan als ik zeg "10 jaar geleden maakte er iemand ook fouten in mijn functie"? Ik denk niet dat men dat accepteert.
https://elpasomatters.org(...)bama-trump-removals/quote:Barack Obama formally removed 3 million noncitizens from the U.S. over two terms – more than any other president in American history, according to data from the Department of Homeland Security.
In comparison, President George Bush removed about 870,000 people;
Bill Clinton, about 2 million;
and Donald Trump about 1.2 million people during his first term.
Precies, Obama deed hetzelfde en er vielen tientallen doden bij, maar de Democraten zwegen in alle talen, ze waren te druk met vragen wat zijn favoriete ijssmaak was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |