abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:35:08 #151
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219938832
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:30 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Gewoon kappen met doelpalen verschuiven.

Hier stonden de doelpalen: 'bewijs maar dat het onder Obama ook gebeurde' (is aangetoond) of 'ja maar ICE richtte zich alleen op criminelen' (is weerlegd).
Illegaal betekend dat je de wet al overtreden hebt!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_219938833
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:38:11 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219938849
quote:
<Knip>
Ik ken het officiele tenue en de voorschriften van ICE niet. Maar ook ik heb ergens zo'n lange door defensie verstrekte Gestapo-/potloodventersjas in de PSU kast hangen...

Niet dat ik dat ding ooit gedragen heb... :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Jippie op 27-01-2026 13:19:57 ]
pi_219938854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:35 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]
^^

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219938858
Goed om te zien dat die agenten hun eigen veiligheid serieus nemen.
pi_219938860
Ik hoop dat ICE de werkzaamheden kan voortzetten tegen criminaliteit, bendes en illegale immigratie zonder zich te laten afremmen door linkse hysterie.
pi_219938879
Team onjuiste dichotomie is ook weer gearriveerd zo te zien. Als je een doos met appels waarin er 20 van de 100 rot zijn wegflikkert dan ben je inderdaad van je rotte appels af. Je bent ook 80 goede appels kwijt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2026 @ 11:45:09 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219938889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:44 schreef Monolith het volgende:
Team onjuiste dichotomie is ook weer gearriveerd zo te zien. Als je een doos met appels waarin er 20 van de 100 rot zijn wegflikkert dan ben je inderdaad van je rotte appels af. Je bent ook 80 goede appels kwijt.
En als je nou filtert zodanig dat je 15 rotte appels en 15 goede appels kwijt bent, is dat een goede of een slechte zaak?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219938894
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:30 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Gewoon kappen met doelpalen verschuiven.

Hier stonden de doelpalen: 'bewijs maar dat het onder Obama ook gebeurde' (is aangetoond) of 'ja maar ICE richtte zich alleen op criminelen' (is weerlegd).
Je zei
quote:
Ik ben oud genoeg om me de 'kids in cages' onder Obama te herinneren.
Tienduizenden kinderen werden in die cages opgesloten door ICE bij de border, zonder ouders, met van die tin folie sheets. De beste man heeft zelfs nog heel wat cages laten bouwen.
Je impliceert dat ouders en kinderen gescheiden worden. Je zegt het inderdaad niet letterlijk, maar waarom je die ouders erbij haalt is vreemd want her is toch niet dat een ICE in een ander land naar ouders van een vluchteling moet zoeken. Je hebt allang je gelijk gekregen dat kinderen inderdaad in halfbakken cellen werden vastgezet, alleen werden die kinderen daar in vastgezet vanwege de enorme aantallen en in afwachting van verplaatsing om daarna de asielaanvraag of deportatie te behandelen. Het is net alsof je een spelletje speelt
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2026 @ 11:48:09 #160
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219938909
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
^^

[ x ]
Dus daarom maar werklocaties, scholen en huizen invallen, mensen van straat plukken, citizens arresteren, due process negeren, handelen op kleur, natives lastig vallen, kinderen gebruiken om ouders naar buiten te lokken, mensen arresteren die gewoon papieren hebben, etc etc etc?

ICE was ooit een organisatie die werkten met uitzettingsbevelen vanuit de rechterlijke macht, waar advocaten bij kwamen kijken, waar het ging om criminal records.

Dat is het nu niet meer, en DAT is het probleem

En tegenover dergelijke berichten kan een enorm lange stroom berichten over coaches, kerkleiders, republikeinen etc worden geworpen die kinderen hebben misbruikt. Rotte appels heb je overal
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219938913
twitter

pi_219938914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop dat ICE de werkzaamheden kan voortzetten tegen criminaliteit, bendes en illegale immigratie zonder zich te laten afremmen door linkse hysterie.
Ik hoop dat ze stoppen met mensen in hun hoofd schieten.
pi_219938920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:48 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Je denkt dat je punt beter overkomt als je 2x hetzelfde plaatje deelt? En zo een plaatje zegt natuurlijk helemaal niks als je de omstandigheden niet vermeld.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:49:31 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219938921
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 januari 2026 @ 11:49:55 #165
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_219938924
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Blijkbaar kun je alleen maar dmv plaatjes dingen zeggen ipv normaal discussieren.
Hier is het topic voor je plaatjes:
OOR / Memes (en spotprenten) #11
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_219938929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat als papa de cel in moet voor een misdrijf?

In dit geval ligt het genuanceerder, papa mama illegaal kind legaal, kind blijven of met ouders mee naar huis?
Het is inderdaad een lastige kwestie, maar hoe los je het anders op?

Wat ik mij wel even afvraag is wat sommige hier liever hebben.

wat heb je liever.

Een paar Polen naast je wonen die hier een paar maanden/jaren komen werken en dan weer naar huis gaan.

Een Nederlands gezin

Of een aantal illegalen, wat de taal niet spreekt wat ze doen of wat ze gedaan hebben niet geintegreerd zijn.
:)
Illegaliteit in de VS is niet te vergelijken met illegaliteit in Nederland.
pi_219938934
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Onder Obama ging ICE ook al huis na huis af, net als nu, kamer voor kamer en werden gezinnen gescheiden. Ook zonder search warrant en met grof geweld. Ook met van die dramatisch huilende kinderen tot gevolg. Die man heeft er echt veel geporteerd.

https://www.latimes.com/n(...)-20160103-story.html

Weet je wat het verschil was?
Het interesseerde veel minder mensen. En kennelijk weten veel mensen het niet eens. Misschien omdat het een democratische president was? Dat het minder tegengeluid gaf?

Dit beleid is gewoon echt niet nieuw.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:52:18 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219938939
quote:
Dat leren riempje over zn schouder. Daar krijg ik bepaalde vibes van.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:52:58 #169
441440 aquawoman
Bitch please
pi_219938949
Het kan zijn dat er 10 jaar geleden dingen mis zijn gegaan. Betekent dat dat het okay is wat er nu mis gaat?

Als ik aangesproken wordt op mijn prestaties op mijn werk, helpt het dan als ik zeg "10 jaar geleden maakte er iemand ook fouten in mijn functie"? Ik denk niet dat men dat accepteert.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219938962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef aquawoman het volgende:
Het kan zijn dat er 10 jaar geleden dingen mis zijn gegaan. Betekent dat dat het okay is wat er nu mis gaat?

Als ik aangesproken wordt op mijn prestaties op mijn werk, helpt het dan als ik zeg "10 jaar geleden maakte er iemand ook fouten in mijn functie"? Ik denk niet dat men dat accepteert.
Nee, maar de selectieve verontwaardiging is opvallend te noemen.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:57:06 #171
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219938991
Wat ik dan weer niet snap is waarom bedrjven niet worden aangepakt die illegalen in dienst nemen.
  dinsdag 27 januari 2026 @ 11:57:28 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219938996
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat leren riempje over zn schouder. Daar krijg ik bepaalde vibes van.
vertel :)

btw ben niet met die gast eens om kinderen mee te nemen naar een shooting range, maar dat komt omdat we hier totaal andere wapen wetten hebben.
pi_219939000
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:51 schreef Black_Baron het volgende:

Dit beleid is gewoon echt niet nieuw.
nou laat dan maar eens wat fotos zien van gemaskerde ice agenten op pad gestuurd door Obama.

Laat eens 5 tweets zien van Obama die geweld door hun ice agenten bagitaliseerd of zelfs aanmoedigt.

We wachten met spanning af en komen die bewijzen niet dan kan iedereen gewoon zien dat het beleid echt nieuw is.
pi_219939020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 11:52 schreef aquawoman het volgende:

Hier heb je wat cijfers:
quote:
Barack Obama formally removed 3 million noncitizens from the U.S. over two terms – more than any other president in American history, according to data from the Department of Homeland Security.

In comparison, President George Bush removed about 870,000 people;
Bill Clinton, about 2 million;
and Donald Trump about 1.2 million people during his first term.
https://elpasomatters.org(...)bama-trump-removals/

Conclusie: ze doen het allemaal. Maar toen de Democraten het deden was er veel minder ophef. Hoe komt dat denk jij?
pi_219939024
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]
Precies, Obama deed hetzelfde en er vielen tientallen doden bij, maar de Democraten zwegen in alle talen, ze waren te druk met vragen wat zijn favoriete ijssmaak was.
Nu Trump hetzelfde doet opeens hysterische kreten over mensenrechten en nazisme, typischh linkse hypocrisie op zn best.
Die extreem linkse kwal walz, moet opzouten. Hij is rechtstreeks verantwoordelijk voor de levensgevaarlijke confrontaties met ICE door openlijk op te roepen tot obstructie en dwarsliggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')