abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219937768
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mensen maken zich zorgen. Jij maakt het belachelijk, en zet ze ook nog weg als ‘idioten’.
Doe eens normaal.
Ik doe hetzelfde bij idioten die beweren dat de wereld op dag zoveel in de maand zoveel in 2026 zal vergaan.

Het is een idiote vergelijking.

En bovendien: tegen de policy hier. Maar een extreem grote groep denkt dat als ze maar blijven rellen tegen die policy, dat het dan ok is.

Een beetje dezelfde idioterie als je ziet bij groepen die law enforcement hinderen omdat ze zichzelf wijs hebben gemaakt dat daarmee ook maar iets gaat verbeteren.
  Moderator dinsdag 27 januari 2026 @ 08:54:17 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219937775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich voor onze neus, en nòg zijn er Fokkers die het wegwuiven.

En straks weer afvragen "oh oh, hoe heeft dit toch allemaal kunnuh gebeuruh?" :Y
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219937788
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bovendien is het niet zo dat 'dit geweld' al deccenialang daar wordt gepleegd. Er is zeker sprake van verergering. Dat veel mensen dat zorgwekkend vinden, is kennelijk dusdanige nonsens dat je die mensen als idioten weg mag zetten.
Vertel maar eens in welke jaren er geen of nauwelijks doden te betreuren waren door wetshandhaving in de VS.

En het was weldegelijk veel erger. Vroeger kwam je er eigenlijk altijd mee weg. Na de rellen vanwege de dood van Rodney King is dat veranderd. Meer agenten worden nu verantwoordelijk gehouden.
pi_219937792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]
_O_
Tja omdat deze erg vocale mensen in een extreem conservatieve bubbel zitten kunnen ze dan alsnog zeggen dat ze het niet geweten hebben.. En het tegengas die ze hier gekregen hebben was een hallucinatie.
pi_219937793
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Iedereen waar ik het niet mee eens ben is een idioot. Huil huil.
Noted.
  Moderator dinsdag 27 januari 2026 @ 08:58:47 #31
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219937798
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Tja omdat deze erg vocale mensen in een extreem conservatieve bubbel zitten kunnen ze dan alsnog zeggen dat ze het niet geweten hebben.. En het tegengas die ze hier gekregen hebben was een hallucinatie.
Wir haben es nicht gewußt
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219937808
Het is altijd al zo'n extreem land geweest als het over migranten gaat.
Ik ben oud genoeg om me de 'kids in cages' onder Obama te herinneren.
Tienduizenden kinderen werden in die cages opgesloten door ICE bij de border, zonder ouders, met van die tin folie sheets. De beste man heeft zelfs nog heel wat cages laten bouwen.

Ik vond die beelden toen ook al heel extreem.
pi_219937838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat hoekje is er al op r/Nederland
Laat ze daar dan gewoon lekker blijven.
  Moderator dinsdag 27 januari 2026 @ 09:09:50 #34
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219937862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laat ze daar dan gewoon lekker blijven.
Nee joh. Iedereen is welkom! ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219937864
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:15 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Geert Mak, seniele debiel...
Niet serieus te nemen...
:')
Niet relevant.
Waarom hier censureren wat gewoon op tv wordt uitgezonden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219937866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
. Meer agenten worden nu verantwoordelijk gehouden.
Behalve de ice eenheden die immuniteit lijken te hebben en zelfs door de beleidsmakers op een schild gehesen worden als ze weer disproportioneel geweld jegens burgers toepassen..

Als Trump zou oproepen om een normaal onderzoek inzake de laatste dode door ice geweld zou ik je nog een beetje geloven dat agenten verantwoordelijk gehouden worden .
pi_219937875
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Over extreme bubbels... tjah.

Israel - gaza topic met glazenmaker, cherni en bianconeri?
Diverse trump topics met lieden dat al zou trump ooit zelf kanker de wereld uit helpen ze nog staan te protesteren omdat hij doktoren werkloos maakt.
Users van een politiek kantje die hun hautaine mod tijd alleen in kleur hebben achtergelaten maar nog steeds vol zitten van hun streken en ook nooit uit hun bubbel zullen komen.

Weet je, als je met een vinger naar een ander wijst, wijzen er 3 naar jezelf terug.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219937877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Behalve de ice eenheden die immuniteit lijken te hebben en zelfs door de beleidsmakers op een schild gehesen worden als ze weer disproportioneel geweld jegens burgers toepassen..

Als Trump zou oproepen om een normaal onderzoek inzake de laatste dode door ice geweld zou ik je nog een beetje geloven dat agenten verantwoordelijk gehouden worden .
Dat moet ook gebeuren. Gewoon een normaal onderzoek naar wat daar mis gegaan is.
Maar alles en echt alles is daar zo gepolariseerd in dat land. En alles wordt politiek gemaakt. Wij tegen zij.

En ze doen flink hun best om dat te exporteren naar hier. En genoeg mensen hier doen daar aan mee. De nazi-vergelijkingen vliegen je hier inmiddels ook om de oren. Mensen laten zich compleet opjutten hier .
pi_219937887
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De policy is zo krom als een hoepel. En jij klaagt dat het kromste stuk te weinig gehandhaafd wordt. Koekoek :')
Policy of niet. Jippies was vrij duidelijk in die modbreak.
1947-2016
  FOK!mycroftheld dinsdag 27 januari 2026 @ 09:14:27 #40
128465 Wrapster
pi_219937892
quote:

[..]

Ze zijn er blijkbaar wel mee bezig: DHS onderzoekt bodycam-beelden na dodelijke schietpartij op Pretti

En ja, ik ben het ermee eens dat het behoorlijk dom is om een wapen mee te nemen naar zo'n demonstratie maar iemand in de rug schieten die (naar wat de beelden lijken te suggereren) allang ontwapend is, is imo gewoon een executie.
pi_219937896
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee joh. Iedereen is welkom! ^O^
Ook mensen die zich zeer bewust niet aan de policy houden?
pi_219937908
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:12 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Dat moet ook gebeuren. Gewoon een normaal onderzoek naar wat daar mis gegaan is.
Maar alles en echt alles is daar zo gepolariseerd in dat land. En alles wordt politiek gemaakt. Wij tegen zij.

En ze doen flink hun best om dat te exporteren naar hier. En genoeg mensen hier doen daar aan mee. De nazi-vergelijkingen vliegen je hier inmiddels ook om de oren. Mensen laten zich compleet opjutten hier .
Die shit wordt ook te veel geïmporteerd naar hier. Al jaren en ver voor die oranje gek.
Alleen maar polarisatie.
1947-2016
  dinsdag 27 januari 2026 @ 09:16:21 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219937910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Geert mak heeft ook wel een bepaald achtergrondje. Hij is goed in veel rapportages en boeken, maar ook zeer politiek en zeker niet neutraal.
Misschien moet jij dan ook maar niets meer zeggen. Want jij bent ook niet neutraal.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Sport dinsdag 27 januari 2026 @ 09:16:47 #44
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219937913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die shit wordt ook te veel geïmporteerd naar hier. Al jaren en ver voor die oranje gek.
Alleen maar polarisatie.
Je merkt wel dat dat allemaal een stuk toxischer is geworden de laatste 10 jaar hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219937927
quote:

[..]

Trump lijkt inmiddels na een gesprek met Walz (die de stap voorwaarts heeft gemaakt, ere wie ere toekomt) ingebonden te hebben.

Gewoon maar eens afwachten dus.
pi_219937938
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:12 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
.
Maar geloof jij nu echt dat dat gaat gebeuren?

Zo nee dan is het toch normaal dat wanneer je door de bril van een europese westerling kijkt je de Amerikaanse regering tot bedenkelijke niveaus ziet afgeleid. Bananen Republiek beleid wat ook gevoerd wordt door andere al lang bestaande dictatoriale staten.
pi_219937990
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar geloof jij nu echt dat dat gaat gebeuren?

Zo nee dan is het toch normaal dat wanneer je door de bril van een europese westerling kijkt je de Amerikaanse regering tot bedenkelijke niveaus ziet afgeleid. Bananen Republiek beleid wat ook gevoerd wordt door andere al lang bestaande dictatoriale staten.
Wacht nou eerst maar eens af voordat je (en dan bedoel ik niet jou persoonlijk) met <Knip>termen gaat smijten.
De VS is altijd al een veel extremer land geweest dan hier.
Denk alleen maar aan al die kinderen in cages onder Obama, of Guantanamo etc. En toen was ook niet iedereen en zijn moeder hier bezig met <Knip> dit dat. Mensen laten zich echt veel te veel opjutten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 27-01-2026 09:41:50 ]
pi_219937997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gelachen.
Tsja, zo werkt het nu eenmaal in de grote mensenwereld.

Als de policy alleen geldt voor mensen die het ermee eens zijn hoef je geen policy meer te hebben.

Maar dan krijg je dus wat je hier op fok steeds vaker ziet, dat extremisten de zaak over gaan nemen en mensen met andere mening monddood gaan maken. Of althans dat proberen.

Terwijl er zat hoekjes zijn op het internet waar een circlejerk is waarbij iedereen netjes opdreunt dat Trump een <Knip>is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 27-01-2026 09:42:26 ]
  dinsdag 27 januari 2026 @ 09:28:15 #49
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219938031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich voor onze neus, en nòg zijn er Fokkers die het wegwuiven.

En strals weer afvragen "oh oh, hoe heeft dit toch allemaal kunnuh gebeuruh?" :Y
Dit hysterische word ik ook wel een beetje zat.

Is Trump kut? Ja
Is dit wat er gaande is slecht? Ja

Maar hou het wel bij de werkelijkheid.
Dit is een gespannen situatie met veel demonstranten en een slecht getrainde groep LEO's met wapens.
Dat gaat soms fout, ja dat is triest en moet onderzocht worden maar zulk soort dingen gebeuren nou eenmaal af en toe.

Maar men doet alsof dit allemaal met opzet is, Iran dat is met opzet, dat zijn 6000 doden.
Dit zijn 2 doden die met opzet of per ongeluk gedood zijn wat nog onderzocht moet worden, nogal een wereld van verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoddie op 27-01-2026 09:45:34 ]
pi_219938080
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2026 09:28 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dit hysterische wordt ik ook wel een beetje zat.

Is Trump kut? Ja
Is dit wat er gaande is slecht? Ja

Maar hou het wel bij de werkelijkheid.
Dit is een gespannen situatie met veel demonstranten en een slecht getrainde groep LEO's met wapens.
Dat gaat soms fout, ja dat is triest en moet onderzocht worden maar zulk soort dingen gebeuren nou eenmaal af en toe.

Maar men doet alsof dit allemaal met opzet is, Iran dat is met opzet, dat zijn 6000 doden.
Dit zijn 2 doden die met opzet of per ongeluk gedood zijn wat nog onderzocht moet worden, nogal een wereld van verschil.
Zo simpel is het.

Dat dit keer op keer uitgelegd moet worden is vrij triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')