quote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:21 schreef Hathor het volgende:
Op social media worden beelden gedeeld van een vrouw die een door ICE gegooide flashbang wil oprapen en terug gooien. Ik denk dat ik niet uit hoef te leggen hoe dat is afgelopen.
Gisteren al besprokenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 06:21 schreef Hathor het volgende:
Op social media worden beelden gedeeld van een vrouw die een door ICE gegooide flashbang wil oprapen en terug gooien. Ik denk dat ik niet uit hoef te leggen hoe dat is afgelopen.
https://nypost.com/2026/0(...)-similar-wavelength/quote:“Governor Tim Walz called me with the request to work together with respect to Minnesota. It was a very good call, and we, actually, seemed to be on a similar wavelength,” Trump wrote in a post on Truth Social.
“He was happy that Tom Homan was going to Minnesota, and so am I!,” the president added.
Het is de fucking waarheidquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit soort polariserende reacties helpen niet mee.
Omdat: Als er geen illegalen in ons land zouden zitten we geen ICE nodig zouden hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan het dat we 29 topics hebben over deze idioterie die gaande is in Amerika waar excessief politiegeweld al jaar en dag de norm is? Dit zou een onderwerp moeten zijn waar iedereen het wel over eens moet zijn, zou ik zeggen.
Inderdaad. Dat was eenmalig een politicus met grootheidswaanzinquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit soort polariserende reacties helpen niet mee.
Haha, goede pogingquote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Geert Mak kennelijk seniel is geworden wil nog niet zeggen dat hier dat soort dom geneuzel toegestaan moet worden.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:09 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, de door Obama gedecoreerde, Tom Homan gaat nu naar Minnesota en er is al een gesprek geweest tussen Waltz en Trump.
[..]
https://nypost.com/2026/0(...)-similar-wavelength/
Positieve ontwikkeling?
Omdat er op fok inmiddels best veel idioten rondlopen die dit geweld wat al decennialang een probleem is en vroeger zelfs een groter probleem was nu Trump herkozen is ziet als ‘bewijs’ dat de VS nu <Knip>want het heb op reddit gestaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan het dat we 29 topics hebben over deze idioterie die gaande is in Amerika waar excessief politiegeweld al jaar en dag de norm is? Dit zou een onderwerp moeten zijn waar iedereen het wel over eens moet zijn, zou ik zeggen.
Of er pontificaal achter staan en goedkeuren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich voor onze neus, en nòg zijn er Fokkers die het wegwuiven.
En strals weer afvragen "oh oh, hoe heeft dit toch allemaal kunnuh gebeuruh?"
Het zichtbaar observeerbare seniele geneuzel van Trump wordt hier toch ook toegestaan. Dan wordt het rustig hier als al die seniele thruth bericht hier dan ook niet meer toegestaan zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat Geert Mak kennelijk seniel is geworden wil nog niet zeggen dat hier dat soort dom geneuzel toegestaan moet worden.
Ik weet dat er veel een hard plassertje van krijgen maar achter iedere boom een Hitler zien maakt je nog geen verzetsheld.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich voor onze neus, en nòg zijn er Fokkers die het wegwuiven.
Wegwuiven? Er zijn er zelfs die er volkomen schaamteloos bij staan te springen van blijdschap.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:39 schreef Haushofer het volgende:
Bovendien is het niet zo dat 'dit geweld' al deccenialang daar wordt gepleegd. Er is zeker sprake van verergering. Dat veel mensen dat zorgwekkend vinden, is kennelijk dusdanige nonsens dat je die mensen als idioten weg mag zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mensen maken zich zorgen. Jij maakt het belachelijk, en zet ze ook nog weg als ‘idioten’.
Doe eens normaal.
Kun je mij even aanwijzen waar in de policy staat dat je niet mag verwijzen naar het seniele geneuzel van Mak? Want volgens mij mag je nog prima linken en zeggen: kijk eens wat die idioot Mak heeft gezegd bij Buitenhof!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het zichtbaar observeerbare seniele geneuzel van Trump wordt hier toch ook toegestaan. Dan wordt het rustig hier als al die seniele thruth bericht hier dan ook niet meer toegestaan zijn.
Iedereen waar ik het niet mee eens ben is een idioot. Huil huil.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kun je mij even aanwijzen waar in de policy staat dat je niet mag verwijzen naar het seniele geneuzel van Mak? Want volgens mij mag je nog prima linken en zeggen: kijk eens wat die idioot Mak heeft gezegd bij Buitenhof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |