Wat een ongelofelijke onzin kraam jij uit, vuile tyfushond. Ik heb aanhanger van AZ al voordat ene Scheringa zich daar binnen kwam wandelen en nu doe jij voorkomen dat ik heel Nederland moet bedanken dat AZ Champions League speelt, mafkees! Een ieder die een overeenkomst tekent met zijn volle verstand is hier verantwoordelijk voor. Jij draait helemaal door. Je hebt niet twee gespleten persoonlijkheden, maar ontelbare. Ik kom je nog wel eens opzoeken. Laat je gewaarschuwd zijn idioot. Je denkt zomaar alles ongegrond de wereld in te kunnen slingeren, ja! Geen wonder dat iedereen je tegen het harnas jaagt, klootzak!quote:
In welk opzicht?quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ongeacht wat er gepresenteerd gaat worden toch wel indrukwekkend van D66, CDA en VVD.
Erg indrukwekkend dat ze de trein richting de afgrond in een nog hogere versnelling hebben weten te krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ongeacht wat er gepresenteerd gaat worden toch wel indrukwekkend van D66, CDA en VVD.
Ik denk dat dit achteraf eerder als een tijdelijke totaal verlamde periode gezien wordt in onze race naar de afgrond. Ze zullen wel niets gedaan krijgen waarna mensen weer massaal naar de volgende hippe fascistenpartij rennen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Erg indrukwekkend dat ze de trein richting de afgrond in een nog hogere versnelling hebben weten te krijgen inderdaad.
Op naar Lidewij-1!quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit achteraf eerder als een tijdelijke totaal verlamde periode gezien wordt in onze race naar de afgrond. Ze zullen wel niets gedaan krijgen waarna mensen weer massaal naar de volgende hippe fascistenpartij rennen.
Danny-1?quote:
Zoals ik al voorspelde vanochtend in alle vroegte.quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha.
Vreemd genoeg nog niets op de frontpage te vinden over de aanval op Ilhan Omar, maar dat zal ongetwijfeld toeval zijn.
quote:
Niet whitewashen dat figuur, die doet zelf net zo hard mee aan het aanzwengelen van de rotzooi.quote:
Niet voor de kerst, maar voor eind januari een kabinet.quote:
Schimmelpenninck?quote:
quote:
Je moet wel een beetje triest zijn om zulke mails te versturen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Gelachen om de mails die Danny ontvangt (ik was het niet)
En ik heb zoveel artikelen gezien over hoe ze allebei door zouden gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, PSV
Ach, Ajax
Ach, Nederlands voetbal
Maar wat zijn WIJ goed he!quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit verdient Nederland als voetballand ook gewoon.
Voetbal is geen sport, en Europees voetbal al helemaal niet. Verbieden die hap.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:57 schreef Szura het volgende:
Krijg je ervan als je telkens weer prutsers aanstelt als Ajax, Feyenoord idem met klootzak Van Persie die er bewust met de pet naar gooit in Europa
Mourinho wist niet dat ze niet door waren, blessuretijd was al voorbij, keeper kopt er nog de 4-2 in 90+8 waardoor ze doorgaan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport, en Europees voetbal al helemaal niet. Verbieden die hap.
Dan heb je dus al 2x rood gekregen maar lijkt het je alsnog handig om meerdere spelers buiten de 16 te laten staan bij zo'n vrije trap. Ja, nee, oke.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mourinho wist niet dat ze niet door waren, blessuretijd was al voorbij, keeper kopt er nog de 4-2 in 90+8 waardoor ze doorgaan.
Die Portugezen hé, die deugen niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |