Blijven traineren!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
50 graden in Australië is toch wel een indicatie dat deze aarde het misschien niet meer zo lang volhoudt op de huidige manier.
De aarde houdt het prima vol hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
50 graden in Australië is toch wel een indicatie dat deze aarde het misschien niet meer zo lang volhoudt op de huidige manier.
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk-Schoof is eindelijk in zicht
Van de regen in de drup. Tsja.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:07 schreef Szura het volgende:
Einde tijdperk-Schoof is eindelijk in zicht
Welke ministerspost zou ze deze keer krijgenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:30 schreef Felagund het volgende:
Dilan zit alweer constant ja te knikken.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:34 schreef Szura het volgende:
Bontenbal Flugeldopjesneus kan ik nooit meer niet-zien
Asiel? Kan ze zichzelf terug naar Turkije sturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke ministerspost zou ze deze keer krijgen
Ik zie wel voor me dat ze voor defensie kiest gezien de huidige geopolitieke situatie. Al kan je dan minder scoren bij de onderbuik.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Asiel? Kan ze zichzelf terug naar Turkije sturen.
Waarschijnlijk Defensiequote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een ministerspost is wel een stapje dichterbij irrelevantie, dan wel weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hopelijk blijft ze geen fractievoorzitter in de kamer.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een ministerspost is wel een stapje dichterbij irrelevantie, dan wel weggestuurd worden.
Eerlijk gezegd denk ik dat ze haar bij de VVD ook weg willen hebben van haar huidige rol. En dan nieuw elan (quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Hopelijk blijft ze geen fractievoorzitter in de kamer.
Vind ik erg optimistisch. De vrijdagavonden voor volgend seizoen staan alvast in de agenda geblokt!quote:Op woensdag 28 januari 2026 12:12 schreef Remco het volgende:
De 42 jarige Pasveer gaat ons van degradatie redden
Van die achterlijke mails aan Danny.quote:
Danny in FB / Stuur maar een mail naar FOK!quote:Op woensdag 28 januari 2026 13:49 schreef Pistolero het volgende:
Context jongens, waar gaat dit over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |