Na de loting neem ik aan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En ik heb zoveel artikelen gezien over hoe ze allebei door zouden gaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:37 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-nederlandse-staat
TATAAD
Gemiste kans; van staalquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hij kan weer van stal
Toch leuk, paar miljard subsidie om voortaan iedereen groene kanker te bezorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:37 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-nederlandse-staat
TATAAD
Deze week nog!quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de loting neem ik aan?
Ons regeerakkoord is een column van Hans Wiegelquote:Op donderdag 29 januari 2026 04:26 schreef DeeBee het volgende:
Aan de slag.
Hi-ha-ho, de altijd trainerende en saboterende VVD heeft wel humor.
[..]
Maar wat zijn WIJ goed he!
KNVBED
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog steeds niks gelekt uit het akkoord?
Matigquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?
En dat ze het begrotingstekort onder de 2% willen houden, er komt iets van 50 miljoen extra voor NPO (of eigenlijk de extra bezuiniging komt er niet aan), en er komen geen gezamenlijke Europese leningen.quote:
Nog weinig om warm voor te lopen dus.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dat ze het begrotingstekort onder de 2% willen houden, er komt iets van 50 miljoen extra voor NPO (of eigenlijk de extra bezuiniging komt er niet aan), en er komen geen gezamenlijke Europese leningen.
'Aan de slag in een ijskoud bad' wordt het motto!quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog weinig om warm voor te lopen dus.
De Wim Hof methode.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
'Aan de slag in een ijskoud bad' wordt het motto!
Ik hoop dat ze niet alles van Wim Hof overnemen.quote:
Van mij mag Dilan op een fontein gaan zitten.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet alles van Wim Hof overnemen.
quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van mij mag Dilan op een fontein gaan zitten.
We vragen het ook aan onze kenner @Mani89quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
Gvd typisch, we hebben een domme maatregel, laten we hem vooral in stand houden!quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gvd typisch, we hebben een domme maatregel, laten we hem vooral in stand houden!
Dit plaatje geeft exact aan wat er mis is met dit kutland.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We MOETEN de afgrond in!
D66 de schuld geven en weer naar de stembus in oktober 2027, jaaaaaquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:46 schreef Pistolero het volgende:
Het heeft toch allemaal een heel hoog 'zou het wat uitmaken'-gehalte.
Een minderheidskabinet met de walgelijke fascisten van de VVD gaat precies niks gedaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |