Niet voor de kerst, maar voor eind januari een kabinet.quote:
Schimmelpenninck?quote:
quote:
Je moet wel een beetje triest zijn om zulke mails te versturen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Gelachen om de mails die Danny ontvangt (ik was het niet)
En ik heb zoveel artikelen gezien over hoe ze allebei door zouden gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Ach, PSV
Ach, Ajax
Ach, Nederlands voetbal
Maar wat zijn WIJ goed he!quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit verdient Nederland als voetballand ook gewoon.
Voetbal is geen sport, en Europees voetbal al helemaal niet. Verbieden die hap.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:57 schreef Szura het volgende:
Krijg je ervan als je telkens weer prutsers aanstelt als Ajax, Feyenoord idem met klootzak Van Persie die er bewust met de pet naar gooit in Europa
Mourinho wist niet dat ze niet door waren, blessuretijd was al voorbij, keeper kopt er nog de 4-2 in 90+8 waardoor ze doorgaan.quote:Op donderdag 29 januari 2026 06:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Voetbal is geen sport, en Europees voetbal al helemaal niet. Verbieden die hap.
Dan heb je dus al 2x rood gekregen maar lijkt het je alsnog handig om meerdere spelers buiten de 16 te laten staan bij zo'n vrije trap. Ja, nee, oke.quote:Op donderdag 29 januari 2026 07:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mourinho wist niet dat ze niet door waren, blessuretijd was al voorbij, keeper kopt er nog de 4-2 in 90+8 waardoor ze doorgaan.
Die Portugezen hé, die deugen niet!
Na de loting neem ik aan?quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En ik heb zoveel artikelen gezien over hoe ze allebei door zouden gaan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:37 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-nederlandse-staat
TATAAD
Gemiste kans; van staalquote:Op donderdag 29 januari 2026 09:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hij kan weer van stal
Toch leuk, paar miljard subsidie om voortaan iedereen groene kanker te bezorgen.quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:37 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-nederlandse-staat
TATAAD
Deze week nog!quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de loting neem ik aan?
Ons regeerakkoord is een column van Hans Wiegelquote:Op donderdag 29 januari 2026 04:26 schreef DeeBee het volgende:
Aan de slag.
Hi-ha-ho, de altijd trainerende en saboterende VVD heeft wel humor.
[..]
Maar wat zijn WIJ goed he!
KNVBED
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?quote:Op donderdag 29 januari 2026 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog steeds niks gelekt uit het akkoord?
Matigquote:Op donderdag 29 januari 2026 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel toch wat kleine dingen, zoals dat de HRA niet verdwijnt?
En dat ze het begrotingstekort onder de 2% willen houden, er komt iets van 50 miljoen extra voor NPO (of eigenlijk de extra bezuiniging komt er niet aan), en er komen geen gezamenlijke Europese leningen.quote:
Nog weinig om warm voor te lopen dus.quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dat ze het begrotingstekort onder de 2% willen houden, er komt iets van 50 miljoen extra voor NPO (of eigenlijk de extra bezuiniging komt er niet aan), en er komen geen gezamenlijke Europese leningen.
'Aan de slag in een ijskoud bad' wordt het motto!quote:Op donderdag 29 januari 2026 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nog weinig om warm voor te lopen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |