Hier op de Veluwe ook wel weer 4/5 cmquote:
Heb je ook een kad of een hont?quote:
Een hont!quote:Op donderdag 29 januari 2026 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook een kad of een hont?
Euhh nee? Stuur DM!!!!quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ben je nog niet lid van het geheime FRL subforum
Iedereen is daarquote:
WAAAR ik loop me suf te zoekenquote:
Was maar een grapje. Ik plaag je een beetjequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe ook wel weer 4/5 cm
KlootViool dat je bentquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik plaag je een beetjeSorry
quote:
Jup, dat sneeuwde opeens wel lekker door vannacht. Maar het smelt alweer weg nu, de grond is te warm.quote:Op donderdag 29 januari 2026 12:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe ook wel weer 4/5 cm
Ja een dikke 9 vergeleken met andere winters.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:50 schreef michiel_merk het volgende:
Hele dag sneeuw gehad soms motsneeuw soms lichte sneeuw.in gras ligt een centimetertje of 5, straten worden nu pas weer wit. Tot nu toe een mooie winter hier in Friesland,hopelijk in Februari nog even op het ijs dan is het voor mij perfect.
Wat nu valt is gewoon motsneeuw, dat zijn hele fijne sneeuwvlokjes die zo lekker pijn aan je ogen doen als je op de fiets in de wind moet.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:56 schreef Beathoven het volgende:
Lichte sneeuw heet tegenwoordig motsneeuw?
Helemaal eens. Nog iets strengere temperaturen zou het nog afmaken.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja een dikke 9 vergeleken met andere winters.
Een 7,5 omdat we nog niet echt op het ijs hebben kunnen staan, dat is nog wel een gemis dus februari! Werk aan de winkel!
Dan komt de cijfer 10 wel in zichtquote:Op donderdag 29 januari 2026 20:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Helemaal eens. Nog iets strengere temperaturen zou het nog afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |