Dat witte vloekt gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar rood met zwart was geen straf.
Ik keek net even Viaplay, de auto's leken krom op het rechte stukquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
F1TV moet ook even goed doortesten want dit is weer niks.
Huh?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik keek net even Viaplay, de auto's leken krom op het rechte stuk
1 seconde sneller genot.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
Toto's uitspraken tijdens de testen kun je het beste negeren.
In een ander universumquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
1 seconde sneller genot.
We gaan het allemaal zien de eerste race.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:06 schreef Red_85 het volgende:
Toch lekker dat je er iig dicht op zit. Zat nog even potentieel een dikke tijd aan te komen, maar de achterkant was wat onwennig leek het.
Maar ffies, die auto's zien er echt wel beter uit dan vorige specs hoor. Het logge is er af en heeft weer het gevoel van een bolide.
Het hele veld oogt dodelijk saai niet? Het commentaar gaat ook over accenten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:08 schreef zajha het volgende:
Ik kan niet wennen aan de Ferrari. Dat witte met blauwe HP
Absoluut. De vorige generatie was gewoon te groot.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:06 schreef Red_85 het volgende:
Toch lekker dat je er iig dicht op zit. Zat nog even potentieel een dikke tijd aan te komen, maar de achterkant was wat onwennig leek het.
Maar ffies, die auto's zien er echt wel beter uit dan vorige specs hoor. Het logge is er af en heeft weer het gevoel van een bolide.
Er wordt niets opgerekt want het staat letterlijk in de regels.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Bedoeld om de aandacht af te leiden van het mercedes truukje om de regels op te rekken.
Zouden die ook sneller ploffen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De Audi is volgens de mensen ter plekke de luidste wagen van het veld
Loudi.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De Audi is volgens de mensen ter plekke de luidste wagen van het veld
Max was niet de eerstequote:Op donderdag 12 februari 2026 12:48 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen is weer de trendsetter
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zal vast gelijk hebbenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:08 schreef Newone82 het volgende:
Max is niet blij met huidige staat F1
Verstappen: ‘This is anti-racing and not F1’
Absolutely sensational stuff from Max in his media session. He said this “wasn’t F1”, described it as “anti-racing” and “Formula E on steroids”. I asked if it might hasten his departure from sport and he said it’s no secret he is looking at other series. “It’s not a lot of fun. Might as well drive Formula E.”
Bron:
https://www.telegraph.co.(...)s-lap-times-bahrain/
So dan. Duidelijke taal is duidelijk.quote:"Ik pas me als rijder altijd aan. Alleen wij als coureurs zijn nu alleen maar bezig met sparen en managen. Het slaat nergens op. In bepaalde bochten moet je nu extreem langzaam gaan om energie terug te winnen. Ja sorry, maar dat hoort thuis in de Formule E. Formule 1 moet staan voor zo hard mogelijk gaan."
Volgens Verstappen gaat het er niet om of hij wel of niet uit de voeten kan met deze auto. "Ik ben overtuigd van mijn eigen kwaliteiten. Maar daar gaat het me verder ook niet om. Ik vind het totaal niet leuk om in deze auto's te rijden. Er zullen een paar mensen niet blij zijn met deze uitspraken, maar dat maakt me niet uit. Ik heb de regels niet gemaakt."
Niet als er een meerderheid is om die reglementen te veranderen als er bedreigingen zijn.quote:Maar volgens Verstappen was dat dus niet de juiste afslag. "Ik hoef dit niet meer te doen, hč. Dit is natuurlijk wel mijn passie, maar het is wel heel jammer dat de auto totaal niet meer leuk is om in te rijden."
Wat de situatie behoorlijk lastig maakt is dat het nieuwe reglement de komende jaren vastligt. Grote veranderingen op korte termijn gaan er sowieso niet komen. "Misschien dat het reglement nog iets wordt bijgeschaafd en dat het iets beter wordt, maar de fundamentele problemen blijven hetzelfde."
Die rijdt niet lang meer F1 nee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:47 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)is-f1-onwaardig.html
[..]
So dan. Duidelijke taal is duidelijk.
Terecht wel als rijders dit zo voelen, Max is nu uitgesprokener dan de rest maar er zullen vast wel nog meer rijders zich gaan uitspreken. F1 heeft dan best wel een probleem, want Max gaat wat anders doen na 2028. Misschien wel eerder, en misschien zijn er een hoop coureurs die in andere klassen gaan rijden je dus niet meer de koningsklasse hebt met de beste coureurs bij elkaar.
[..]
Niet als er een meerderheid is om die reglementen te veranderen als er bedreigingen zijn.
Conclusie: Le Mans mag 100.000 plekken extra langs de baan gaan verzinnen.
Niet regelmatig. Maar de 6 uur van Spa en de 24 uur.. holy shit, als Max daar rijdt hebben ze een probleem denk ik. Een luxeprobleem.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max is helemaal gevuld en hoeft niet per se meer F1 te rijden. Ik denk dat hij sneller stopt dan ons lief is. Jammer genoeg heb ik zelf niet echt de passie voor andere klassen. Ik zal het wel volgen als hij erin gaat rijden, maar F1 is voor mij de basis. Uiteraard boeit Max dat niet, maar ik denk dat het voor heel veel mensen geldt. Ik zie ze echt niet met tienduizenden regel WEC bezoeken.
Fernando, Kimi, allemaal een pauze. Kan ook zo voorvallen he. Hij is nog jong en als de F1 zich ook realiseert dat het kut is, het aan gaat passen en de auto's zijn weer leuk, wat dan?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die rijdt niet lang meer F1 nee.
Het is niet zo dat dat hele managen tot nu toe populair is he? Rijders klagen daar ook al jaren over. Max zegt ook: de F1 gaat nog verder de verkeerde richting uit. Het was al niet heel leuk, maar die aspecten die niet leuk waren worden nu nog extremer en tegennatuurlijker. Niet op snelheid door een bocht, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel heel negatief wat sommige coureurs nu roepen. “Anti racing”
Dat hele management spelletje is toch al jaren een onderdeel van sport? Of het nu banden betreft, remtemperatuur, motor temperatuur, accu lading, brandstofniveau. Of je moet al die sensoren verbieden en terug naar de jaren ‘60.
Eerst maar eens die eerste race afwachten. Dat zal een hele andere dynamiek geven dan die saaie testdagen.
Ik hoop op Verstappen in de indycar series.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die rijdt niet lang meer F1 nee.
Sommige mensen houden van echt racen en andere mensen van arcade spelletjes. De huidige formule 1 gaat steeds meer de kant op van dat laatste en ik snap heel goed dat coureurs daar op afhaken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel heel negatief wat sommige coureurs nu roepen. “Anti racing”
Dat hele management spelletje is toch al jaren een onderdeel van sport? Of het nu banden betreft, remtemperatuur, motor temperatuur, accu lading, brandstofniveau. Of je moet al die sensoren verbieden en terug naar de jaren ‘60.
Eerst maar eens die eerste race afwachten. Dat zal een hele andere dynamiek geven dan die saaie testdagen.
quote:On Wednesday, seven-time world champion Lewis Hamilton described the new regulations as “ridiculously complex”, adding you would “need a degree to fully understand it all”.
Moet het nog maar zien of die coureurs daadwerkelijk afhaken. Omdat ze bijvoorbeeld soms even tijdens een ronde wat gas bij moeten geven voor wat elektrische energie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van echt racen en andere mensen van arcade spelletjes. De huidige formule 1 gaat steeds meer de kant op van dat laatste en ik snap heel goed dat coureurs daar op afhaken.
Vrijwel iedereen zat te wachten op kleinere auto's, maar voor het overige lijkt het inderdaad bijna op Formule E met een range extender.
Dat mag jij vinden hoor. Je mening slaat wel vaker nergens op, het went.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien of die coureurs daadwerkelijk afhaken. Omdat ze bijvoorbeeld soms even tijdens een ronde wat gas bij moeten geven voor wat elektrische energie.
Ik vind het een beetje opgeblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |