Dat witte vloekt gewoon.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar rood met zwart was geen straf.
Ik keek net even Viaplay, de auto's leken krom op het rechte stukquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:01 schreef Perox het volgende:
F1TV moet ook even goed doortesten want dit is weer niks.
Huh?quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik keek net even Viaplay, de auto's leken krom op het rechte stuk
1 seconde sneller genot.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
Toto's uitspraken tijdens de testen kun je het beste negeren.
In een ander universumquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
1 seconde sneller genot.
We gaan het allemaal zien de eerste race.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:06 schreef Red_85 het volgende:
Toch lekker dat je er iig dicht op zit. Zat nog even potentieel een dikke tijd aan te komen, maar de achterkant was wat onwennig leek het.
Maar ffies, die auto's zien er echt wel beter uit dan vorige specs hoor. Het logge is er af en heeft weer het gevoel van een bolide.
Het hele veld oogt dodelijk saai niet? Het commentaar gaat ook over accenten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:08 schreef zajha het volgende:
Ik kan niet wennen aan de Ferrari. Dat witte met blauwe HP
Absoluut. De vorige generatie was gewoon te groot.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:06 schreef Red_85 het volgende:
Toch lekker dat je er iig dicht op zit. Zat nog even potentieel een dikke tijd aan te komen, maar de achterkant was wat onwennig leek het.
Maar ffies, die auto's zien er echt wel beter uit dan vorige specs hoor. Het logge is er af en heeft weer het gevoel van een bolide.
Er wordt niets opgerekt want het staat letterlijk in de regels.quote:Op woensdag 11 februari 2026 16:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Bedoeld om de aandacht af te leiden van het mercedes truukje om de regels op te rekken.
Zouden die ook sneller ploffen?quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De Audi is volgens de mensen ter plekke de luidste wagen van het veld
Loudi.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
De Audi is volgens de mensen ter plekke de luidste wagen van het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |