Nou..met een overwegend rechtse kamer en met vvd, cda als coalitie partners kan ik me daar iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 27 januari 2026 13:55 schreef Black_Baron het volgende:
[ x ]
Hoezo is dit nieuwe kabinet niet links genoeg? We weten nog helemaal niets.
Kiezers lijken net zweefmolens.
Denk je dat ze teleurgesteld in D66 zijn ? En waarom niet dan sws meteen al op GLpvda gestemd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou..met een overwegend rechtse kamer en met vvd, cda als coalitie partners kan ik me daar iets bij voorstellen
Een alternatief op links (naast de PvdA/GL) is er ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou..met een overwegend rechtse kamer en met vvd, cda als coalitie partners kan ik me daar iets bij voorstellen
Waarom dan niet sws op glpvda gestemd, ipv op D66, denk ik dan? Of is dat een domme gedachte.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een alternatief op links (naast de PvdA/GL) is er ook niet echt.
Dat heb ik dus gedaan (ben eigenlijk een D66-er) in de hoop dat die partij mee zou kunnen regeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:11 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Waarom dan niet sws op glpvda gestemd, ipv op D66, denk ik dan? Of is dat een domme gedachte.
Ja. Dat snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan (ben eigenlijk een D66-er) in de hoop dat die partij mee zou kunnen regeren.
Dat VVD stijgtquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:19 schreef Black_Baron het volgende:
Zal hem er nog even bijzetten. De nieuwe peilingen. Voor wat het waard is.
[ x ]
Wat valt jullie op?
Dat Van der Plas bijna uit de Kamer isquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:19 schreef Black_Baron het volgende:
[ x ]
Wat valt jullie op?
Maurice peilt Forum 40% hoger?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:19 schreef Black_Baron het volgende:
[ x ]
Wat valt jullie op?
Op peil.nl.quote:
Hmmm, ja, de FvD groeit volgens mij ook door hun jeugdbeweging.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:43 schreef Hanca het volgende:
Het staat ook hier, een link die dan ook weer in de startpost staat: https://www.peilingennederland.nl/alle-peilingen.html
Gl/PvdA is echt een heel ander stuk van de taart dan D66quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Denk je dat ze teleurgesteld in D66 zijn ? En waarom niet dan sws meteen al op GLpvda gestemd.
Nee, al is het nu wel zo dat gl/PvdA aangegeven heeft constructief mee te willen werken. We gaan het zien, ik heb er geen goed gevoel bij.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een alternatief op links (naast de PvdA/GL) is er ook niet echt.
Ik kan het niet met je oneens zijn, maar ik zie liever bbb dan pvv of nog erger, fvd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat Van der Plas bijna uit de Kamer is
Ja, maar een 8e of 10e FvD kamerlid doet minder schade dan een eerste BBB kamerlid. Ik heb liever gewoon minder van zulke fracties. En BBB is op haar eigen manier eigenlijk veel schadelijker, door op bepaalde dossiers een vrij nette partij te lijken, maar in ruil voor steun het hele land te blokkeren ten faveure van wat leveranciers van de grote boeren.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan het niet met je oneens zijn, maar ik zie liever bbb dan pvv of nog erger, fvd.
Er is natuurlijk wel een klein verschil en dat is dat ABP geen VRH betaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:45 schreef Hanca het volgende:
ABP gaat honderden volgens sommigen hier onrendabele middenhuur woningen bouwen: https://nos.nl/artikel/25(...)in-1200-huurwoningen
Gelukkig weten de echte investeerders, die geen krot voor een hoge prijs willen verhuren. wel beter.
Weet niet wat ik hier van moet vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:37 schreef Hanca het volgende:
Bergkamp wordt niet vervolgd: https://nos.nl/artikel/25(...)ervolgd-om-zaak-arib
Ik zou zeggen: afsluiten. Eigenlijk iedereen is hier fout geweest, maar dat allemaal oprakelen is slecht voor de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hier van moet vinden.
Is het beter om af te aluiten, of om toch door te gaan.
Ja. Hoe lullig ook voor Arib. Benieuwd wat zij gaat doen, want zij is nu nog aan het vechten.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: afsluiten. Eigenlijk iedereen is hier fout geweest, maar dat allemaal oprakelen is slecht voor de Tweede Kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |