Dan is dit er gewoon een voor de statistieken.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
oh zat, ik had in vorige topic al wat statestieken gepost!
Hoeveel van die daar zitten zullen een Daycare taxi bedrijf of een healthcare centre bezitten?quote:Op zondag 25 januari 2026 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
Hier staat Pretty een groep Somaliërs aan te spreken.
En maakt duidelijk dat hij voor hun zal vechten.
[ x ]
hoe sneller deze gast weg is deste beter, 2 verschillende enorme rellen in zijn staat onder zijn bewind, BLM en deze, plus de hele fraude kwestie!quote:
80%!!quote:Op zondag 25 januari 2026 20:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoeveel van die daar zitten zullen een Daycare taxi bedrijf of een healthcare centre bezitten?
We gaan het zien bij de midterms wie gelijk heeft gehad.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe sneller deze gast weg is deste beter, 2 verschillende enorme rellen in zijn staat onder zijn bewind, BLM en deze, plus de hele fraude kwestie!
Bespaar ons je Trump propaganda geneuzel.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er staat gewoon een link bij mijn post. Bespaar me dat chatgpt geneuzel.
Heb je hem ook weer.quote:Op zondag 25 januari 2026 21:03 schreef bianconeri het volgende:
Bespaar ons je Trump propaganda geneuzel.
ja helemaal vanuit Groningenquote:
Het is typisch extreem linkse retoriek om wetshandhaving te demoniseren. Een gouverneur die zoiets roept, verdient geen geloofwaardigheid meer.quote:
De Trump regering vindt dat helemaal niet erg.quote:Op zondag 25 januari 2026 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan gaat het dus al ernstig fout bij rekrutering en selectie.
Tim, ik heb net juist vernomen dat men geen schuld heeftquote:
Klopt, die roepen dat je de handen van het slachtoffer niet ziet en hij dus een wapen in zijn handen kon hebben..quote:Op zondag 25 januari 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding zou gewoon een case closed moeten zijn. Het was een executie. Maar de Trump-aanhangers zijn in staat alles recht te lullen wat krom is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |