abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219927961
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Mag toch aannemen dat de meeste blanken in NL wel iets van schuld voelen (over het verleden).
Zero fucks given c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:32:04 #27
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219927964
quote:
2s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vind deze passender dan die nazi:
[ afbeelding ]
En waarom precies?
pi_219927970
quote:

[..]
Mag toch aannemen dat de meeste blanken in NL wel iets van schuld voelen (over het verleden).
Nee.
  Forum Admin zondag 25 januari 2026 @ 20:33:12 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219927972
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:30 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja maar ligt dat aan de duur of de kwaliteit van de opleiding?
Beide denk ik.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 25 januari 2026 @ 20:33:15 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219927973
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja. https://www.military.com/(...)ining-standards.html
https://www.dhs.gov/news/(...)ent-campaign-brought
https://www.dhs.gov/news/(...)-ice-law-enforcement

"Kortom: ja, er zijn duidelijke tekenen dat de eisen om agent bij ICE te worden zijn versoepeld gedurende het afgelopen jaar, in het kader van een grootschalige wervingscampagne en herijking van trainings- en selectieprocedures. De exacte details van de huidige vereisten staan op de officiële ICE-carrièrepagina's, maar journalisten en experts melden dat standaarden zijn verlaagd om de snelle uitbouw van de dienst mogelijk te maken."
Was toch een verkorting vanwege de Spaanse taal?

AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest #2
pi_219927986
quote:

[..]
Meteen 1 minuut later loopt gelijk ook mijn quote alarm op tilt _O-

Subtiel wel.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219927987
quote:

[..]
Dat is afhankelijk van de gebruikte definitie van 'schuld'. En laten we eerst erkennen dat een bepaalde groep mensen dat achterlijke huidskleur argument verzinnen en gebruiken om mensen zoals ik bij voorbaat te diskwalificeren
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 20:35:01 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219927990
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik zou zeggen beiden (en niet Biden :P).
Onmogelijk te zeggen zonder meer informatie

Het kan

Maar ik denk dat ze teveel op de schietbaan of in de gym bezig zijn en te weinig in een klaslokaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219928002
Hier staat Pretty een groep Somaliërs aan te spreken.
En maakt duidelijk dat hij voor hun zal vechten.

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 20:36:25 #35
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219928004
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
En waarom precies?
Omdat dat ook een soort van politieagent was de jongen die daar een kogel door zijn kop kreeg in feite ook aan het protesteren was tegen de zittende regering (zij het gewapend).
Kortom een situatie die stukken dichter bij Minneapolis ligt dan een Nazi die "zomaar" een Jood executeert.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 25 januari 2026 @ 20:36:46 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219928010
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Overigens nog even de feiten:
ICE is in een jaar tijd verdubbeld in personeel.
Eisen zijn verminderd: je moet 18 zijn en een training doen van 8 weken. Er is een tekenbonus van enkele tienduizenden dollars.
Tevens is er een marketingcampagne van 100 miljoen opgezet met als doel bezoekers van vechtaportgala’s, autoraces en wapenbeurzen.

Dan mag jij raden uit wat voor types een groot deel van de nieuwe aanwas bestaat.
AchJa in NWS / ICE-agent schiet vrouw dood in Minneapolis, burgemeester woest #2
pi_219928018
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is afhankelijk van de gebruikte definitie van 'schuld'. En laten we eerst erkennen dat een bepaalde groep mensen dat achterlijke huidskleur argument verzinnen en gebruiken om mensen zoals ik bij voorbaat te diskwalificeren
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219928023
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:36 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Schoolvoorbeeld van suïcidale empathie.
  FOK!Fotograaf zondag 25 januari 2026 @ 20:38:25 #39
364681 over_hedge
pi_219928026
quote:
op basis van betrouwbare bronnen zijn de eisen en werkomstandigheden om agent bij ICE (U.S. Immigration and Customs Enforcement) te worden in het afgelopen jaar aangepast, waarbij verschillende vereisten zijn versoepeld als onderdeel van een snelle uitbouw van de organisatie onder de huidige regering. De belangrijkste punten:

1. Snellere en grotere werving met lagere drempels
・ ICE heeft in 2025 een snelle expansie van personeel doorgemaakt, waarbij in korte tijd tienduizenden nieuwe agenten zijn aangenomen om handhavingsdoelen te halen.
・ Kritiek van waarnemers duidt erop dat selectie- en trainingsstandaarden zijn verzacht om voldoende mensen aan te trekken.

2. Versoepelde toelatings- en trainingscriteria
・ Er zijn berichten dat traditionele eisen zoals leeftijdsgrenzen zijn opgeschort, waardoor mensen die voorheen niet aan de criteria voldeden toch kunnen starten met selectie en opleiding.
・ Onder meer is gemeld dat de eisen rondom fysieke opleiding en training zijn aangepast om snellere inzet mogelijk te maken.

3. Aangepaste trainingsduur
・ Volgens meerdere publicaties is de opleidingsduur voor nieuwe agenten aanzienlijk ingekort in 2025, onder druk om sneller personeel te kunnen inzetten.

. Vorige trainingsduur:
Traditioneel moesten nieuwe ERO-agenten een basisopleiding doorlopen bij het Federal Law Enforcement Training Centers (FLETC) van ongeveer 4 tot 6 maanden vooraleer inzetbaar te zijn.

2. Nieuwe, kortere trainingsduur:
Onder de grootschalige wervingscampagne in 2025 is de trainingscyclus aanzienlijk ingekort. Volgens verschillende nieuwsbronnen loopt de training nu ongeveer 8 weken, wat neerkomt op ongeveer 48 trainingsdagen (zes dagen per week over acht weken).

Sommige rapportages geven aan dat deze 8-weekse periode effectief ongeveer de helft korter is dan de klassieke vijf maanden (ongeveer 20 weken), wat neerkomt op een reductie van circa 12 weken of meer in de grondopleiding.

Specifieke berichten circuleren over een gerapporteerde training van 47 dagen, maar officiële verklaringen van DHS/ICE spreken doorgaans van een 8-weekse training (wat technisch 48 dagen oplevert bij zes dagen training per week).

Samenvatting van de wijziging:

Traditioneel: rond 4 tot 6 maanden (ongeveer 16 tot 24 weken) training.

Huidig (2025-2026): rond 8 weken (ongeveer 48 dagen) intensieve training.

Dat betekent dat de basisopleiding met meer dan de helft is ingekort in vergelijking met de traditionele vereisten, hoewel exacte definities en componenten van de opleiding kunnen variëren afhankelijk van functie en interne structuren. Indien je wilt, kan ik de verschillen in cursusinhoud en praktische taken vóór en na de wijziging overzichtelijk uitschrijven.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:40:00 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219928042
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]
op basis van betrouwbare bronnen zijn de eisen en werkomstandigheden om agent bij ICE (U.S. Immigration and Customs Enforcement) te worden in het afgelopen jaar aangepast, waarbij verschillende vereisten zijn versoepeld als onderdeel van een snelle uitbouw van de organisatie onder de huidige regering. De belangrijkste punten:

1. Snellere en grotere werving met lagere drempels
・ ICE heeft in 2025 een snelle expansie van personeel doorgemaakt, waarbij in korte tijd tienduizenden nieuwe agenten zijn aangenomen om handhavingsdoelen te halen.
・ Kritiek van waarnemers duidt erop dat selectie- en trainingsstandaarden zijn verzacht om voldoende mensen aan te trekken.

2. Versoepelde toelatings- en trainingscriteria
・ Er zijn berichten dat traditionele eisen zoals leeftijdsgrenzen zijn opgeschort, waardoor mensen die voorheen niet aan de criteria voldeden toch kunnen starten met selectie en opleiding.
・ Onder meer is gemeld dat de eisen rondom fysieke opleiding en training zijn aangepast om snellere inzet mogelijk te maken.

3. Aangepaste trainingsduur
・ Volgens meerdere publicaties is de opleidingsduur voor nieuwe agenten aanzienlijk ingekort in 2025, onder druk om sneller personeel te kunnen inzetten.

. Vorige trainingsduur:
Traditioneel moesten nieuwe ERO-agenten een basisopleiding doorlopen bij het Federal Law Enforcement Training Centers (FLETC) van ongeveer 4 tot 6 maanden vooraleer inzetbaar te zijn.

2. Nieuwe, kortere trainingsduur:
Onder de grootschalige wervingscampagne in 2025 is de trainingscyclus aanzienlijk ingekort. Volgens verschillende nieuwsbronnen loopt de training nu ongeveer 8 weken, wat neerkomt op ongeveer 48 trainingsdagen (zes dagen per week over acht weken).

Sommige rapportages geven aan dat deze 8-weekse periode effectief ongeveer de helft korter is dan de klassieke vijf maanden (ongeveer 20 weken), wat neerkomt op een reductie van circa 12 weken of meer in de grondopleiding.

Specifieke berichten circuleren over een gerapporteerde training van 47 dagen, maar officiële verklaringen van DHS/ICE spreken doorgaans van een 8-weekse training (wat technisch 48 dagen oplevert bij zes dagen training per week).

Samenvatting van de wijziging:

Traditioneel: rond 4 tot 6 maanden (ongeveer 16 tot 24 weken) training.

Huidig (2025-2026): rond 8 weken (ongeveer 48 dagen) intensieve training.

Dat betekent dat de basisopleiding met meer dan de helft is ingekort in vergelijking met de traditionele vereisten, hoewel exacte definities en componenten van de opleiding kunnen variëren afhankelijk van functie en interne structuren. Indien je wilt, kan ik de verschillen in cursusinhoud en praktische taken vóór en na de wijziging overzichtelijk uitschrijven.
Er staat gewoon een link bij mijn post. Bespaar me dat chatgpt geneuzel.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:40:23 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219928046
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:05 schreef incel het volgende:

[..]
En wiens probleem is dat? Moet je maar niet illegaal in een land zijn.

"Nee het is zielig om die crimineel naar de gevangenis te sturen"

Omgekeerde wereld _O-
[..]
Dat hadden die andere agenten waarschijnlijk niet op tijd door
Lijkt me ook niet maar deze situatie ligt anders men heeft hoe het went of keert een ongewapend persoon neergeschoten.
Ondanks het getoeter en de fluitjes en de situatie etc.
De man was ongewapend, nou ben ik wel van mening dat die lui daar niet hadden moeten zijn en nou heb ik het niet over ICE maar alle omstanders.

blah blah ICE doet alleen maar slechte dingen etc, nee ze hebben tig moordenaars verkrachters durgsdealers human trafficers het land uit gepleurd, boven op dat ze illegaal zijn.
En daar kan ik niet rauwig om zijn, en de mensen die dat verdedigen, snap ik niet.
Ik denk dat ze die lui gewoon niet in je land wil hebben simpel.
Voor de gene die dat wel willen prima neem dat tuig maar in je huis!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  FOK!Fotograaf zondag 25 januari 2026 @ 20:41:22 #42
364681 over_hedge
pi_219928052
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Er staat gewoon een link bij mijn post. Bespaar me dat chatgpt geneuzel.
Welk gedeelte is geneuzel? Wil je zeggen dat het niet makkelijk geworden is? Zeg maar waar de discussie over ging
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:41:58 #43
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219928060
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:02 schreef probeer het volgende:

Kan jij je ook inleven in het ontwapenen van een tegenstander, om hem daarna toch nog dood te schieten?
Nee.

Maar hier is meer aan de hand dan alleen dat. Ik denk dat zelfs jij dat kunt begrijpen. Ik heb het ook al een paar keer uit lopen leggen.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:42:33 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219928068
quote:

[..]
Absoluut niet.
We hebben die Spanjaarden een pak rammel gegeven en naar huis geschopt! :(
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 25 januari 2026 @ 20:42:37 #45
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219928071
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Welk gedeelte is geneuzel? Wil je zeggen dat het niet makkelijk geworden is? Zeg maar waar de discussie over ging
Omdat die hele 47 dagen frame niet waar is. En de grootste verkorting in de Spaanse les zit.
  FOK!Fotograaf zondag 25 januari 2026 @ 20:43:37 #46
364681 over_hedge
pi_219928083
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Omdat die hele 47 dagen frame niet waar is.
Waar heb ik ooit 47 dagen genoemd? Mijn hele discussie met jou ging er over of het makkelijker geworden is om ice agent te worden. En dat antwoord is ja
pi_219928090
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Lijkt me ook niet maar deze situatie ligt anders men heeft hoe het went of keert een ongewapend persoon neergeschoten.
Ondanks het getoeter en de fluitjes en de situatie etc.
De man was ongewapend, nou ben ik wel van mening dat die lui daar niet hadden moeten zijn en nou heb ik het niet over ICE maar alle omstanders.

blah blah ICE doet alleen maar slechte dingen etc, nee ze hebben tig moordenaars verkrachters durgsdealers human trafficers het land uit gepleurd, boven op dat ze illegaal zijn.
En daar kan ik niet rauwig om zijn, en de mensen die dat verdedigen, snap ik niet.
Ik denk dat ze die lui gewoon niet in je land wil hebben simpel.
Voor de gene die dat wel willen prima neem dat tuig maar in je huis!
Ik geloof dat dat wel vaker gebeurt in de VS. Dat er een onschuldige om het leven komt. Door gun violence of andersoortig geweld.
  zondag 25 januari 2026 @ 20:47:20 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219928123
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:44 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik geloof dat dat wel vaker gebeurt in de VS. Dat er een onschuldige om het leven komt. Door gun violence of andersoortig geweld.
oh zat, ik had in vorige topic al wat statestieken gepost!
  zondag 25 januari 2026 @ 20:47:30 #49
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_219928127
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:43 schreef over_hedge het volgende:

Waar heb ik ooit 47 dagen genoemd? Mijn hele discussie met jou ging er over of het makkelijker geworden is om ice agent te worden. En dat antwoord is ja
Het ging op een gegeven ogenblik over 46 dagen. Zodoende.

En makkelijker? Dat weet ik nog steeds niet.
pi_219928128
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 20:36 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Zomaar een demonstrant....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')