Een ad hominem gebruiken is doorgaans de manier om verstand van zaken te etaleren?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het allemaal net een tandje boven je pet gaat mbt wat een overheidsinstantie vanuit een geweldsmonopolie mag en kan. Maar stenen gooien is inderdaad ongekend erg enzo.
Die onderste foto schijnt uit 2018 te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 13:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, een meerderheid vindt dat 'some illegal migrants' uit moeten worden gezet.
En onder de laatste Democratische president zijn er vooral miljoenen bijgekomen. We kennen allemaal de beelden nog wel van nabij de Mexicaanse grens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en dat wil niet zeggen dat het dan oké is om een dienst te hebben met trigger happy en ongetrainde mensen die zogenaamd 'immuun' zijn, volgens het Witte Huis of all places. Ook die moeten zich gewoon an de wet houden, maar dat doen ze niet. Alleen die opmerkingen al van Trump en Miller, dan weet je toch al wat hun intentie is?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kortom: degenen die dat doen zijn niet goed bezig. Noted.
Nouja, je etaleert dat je echt geen flauw idee hebt hoe de zaak nou precies in elkaar steekt. Maakt verder niet uit, maar dan blijven we langs elkaar heen praten.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een ad hominem gebruiken is doorgaans de manier om verstand van zaken te etaleren?
En dan is de conclusie dat Trump het allemaal heel scherp ziet en realistisch is, en dat alles de schuld is van links, de Democraten en Europa.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je hoeft mij ook niet te geloven, je moet gewoon kijken wat Trump en co doen en zeggen. Daar heb je niemand anders voor nodig dan je eigen ogen.
Als het inderdaad blijkt dat Walz inderdaad erg betrokken is bij de Fraude zaak die nu druk word onderzocht, Dan zie ik hem wel graag in de cel.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ging ook allemaal niet vanaf dag 1, Trump is zeker uit op het opsluiten van politieke tegenstanders.
De omvang van de holocaust werd pas na de oorlog duidelijk, en toch werden de Nazi's al gezien als het absolute kwaad. Er is een weg die daar naartoe heeft geleid, dat was niet allemaal vanaf dag 1. Ik zeg niet dat Trump allemaal mensen gaat laten vergassen, maar roepen dat ICE immuun is voor wat ze ook doen, is al een stap naar dit soort shit. Mensen worden gemarteld in een mensonterende gevangenis, er zijn ook daar al doden gevallen en wie weet wat nog uit moet komen.
ICE is zelfs volledig immuun voor vervolging als ik me niet vergis?quote:Op zondag 25 januari 2026 13:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke law enforcement?ze staan daar willekeurige burgers staande te houden zonder mandaat. Vrij spel vanwege een overheid die ze niet in de hand houdt. Alles wat daarna komt is rechtstreeks te herleiden daar deze onzin.
Al tijdens (en zelfs voor!) de oorlog wist men van de misdaden tegen de Joden. Even de geschiedenis wat beter doorspitten als je zonodig vergelijkingen wil gaan maken…quote:Op zondag 25 januari 2026 14:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat ging ook allemaal niet vanaf dag 1, Trump is zeker uit op het opsluiten van politieke tegenstanders.
De omvang van de holocaust werd pas na de oorlog duidelijk, en toch werden de Nazi's al gezien als het absolute kwaad. Er is een weg die daar naartoe heeft geleid, dat was niet allemaal vanaf dag 1. Ik zeg niet dat Trump allemaal mensen gaat laten vergassen, maar roepen dat ICE immuun is voor wat ze ook doen, is al een stap naar dit soort shit. Mensen worden gemarteld in een mensonterende gevangenis, er zijn ook daar al doden gevallen en wie weet wat nog uit moet komen.
Punt is dat er helemaal (nog) niet bekend is of Walz erbij betrokken was, maar dat daar geroepen wordt door Trump cs en hij daarmee ook al meteen veroordeeld is. Er is geen behoorlijk onderzoek of gang naar de rechter.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als het inderdaad blijkt dat Walz inderdaad erg betrokken is bij de Fraude zaak die nu druk word onderzocht, Dan zie ik hem wel graag in de cel.
Trump trouwens ook maar meer vanwege de reden omdat hij het land op jutte toen hij verloor van Biden!
Het probleem in de VS is gewoon dat je er gewoon bakken met geld tegenaan kan smijten als politicus.
En volgens links is alles de schuld van Trump, zie hoe het balletje rolt daar?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan is de conclusie dat Trump het allemaal heel scherp ziet en realistisch is, en dat alles de schuld is van links, de Democraten en Europa.
leuk maar als je daarnaast de immigratie promoot is dat dweilen met de kraan openquote:Op zondag 25 januari 2026 14:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die onderste foto schijnt uit 2018 te zijn.
Anyway, Biden heeft ook een recordaantal direct terug gestuurd, en in 2024 maatregelen genomen om de instroom aan banden te leggen.
Halverwege 2024 ging 70% meteen retour.
Ja helemaal mee eens, wie de wet overtreedt moet de gevolgen ondergaan. Wel vreemd dat er dan helemaal bovenin een criminele gek zit, die zichzelf bijvoorbeeld rijker maakt door zijn functie te gebruiken voor persoonlijk financieel gewin. Dat mag helemaal niet en daarmee alleen al overtreedt hij de wet en ondermijnt hij de constitution.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:28 schreef theguyver het volgende:
Als het inderdaad blijkt dat Walz inderdaad erg betrokken is bij de Fraude zaak die nu druk word onderzocht, Dan zie ik hem wel graag in de cel.
Wat betreft taken die moeten worden uitgevoerd wel. Op persoonlijke titel zijn ze niet onschendbaar zoals een politieagent dat ook niet is.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ICE is zelfs volledig immuun voor vervolging als ik me niet vergis?
Nee, niet volledig immuun. Maar wel vergaand. Dat maakt het erg lastig om hen te vervolgen. De wet geldt ook voor hen.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik heb het oke genoemd? Do tell…quote:Op zondag 25 januari 2026 14:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja en dat wil niet zeggen dat het dan oké is om een dienst te hebben met trigger happy en ongetrainde mensen die zogenaamd 'immuun' zijn, volgens het Witte Huis of all places. Ook die moeten zich gewoon an de wet houden, maar dat doen ze niet. Alleen die opmerkingen al van Trump en Miller, dan weet je toch al wat hun intentie is?
Bizarre executiequote:Op zondag 25 januari 2026 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Toch vervelend, al die mensen met telefoons die filmpjes kunnen maken.
[ twitter ]
Heel duidelijk te zien dat de man op zijn knieën naar voren gebogen op de grond zit, de ice-agent in grijs zijn pistool uit zijn broek band (op zijn rug) pakt en een andere ice-agent hem executeert. Iets anders is er niet van te maken.
Volgens het Witte Huis en als DOJ zich alleen bezighoudt met wat Trump wil...ja, dan hebben ze dat voor nu, totdat er een president komt die DOJ niet inzet als persoonlijke assistent in corruptie.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lekker vage beschuldiging weer… Man en paard. Anders is dit ook niets meer dan een laffe ad hominem.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, je etaleert dat je echt geen flauw idee hebt hoe de zaak nou precies in elkaar steekt. Maakt verder niet uit, maar dan blijven we langs elkaar heen praten.
De beelden van concentratiekampen waren pas te zien bij Nuremberg.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Al tijdens (en zelfs voor!) de oorlog wist men van de misdaden tegen de Joden. Even de geschiedenis wat beter doorspitten als je zonodig vergelijkingen wil gaan maken…
Ooit gehoord van de kristallnacht?
Martelingen door ICE daar zie ik graag bewijzen van. Doden in detentie: helaas niet nieuw.
Ik ben ook zeer kritisch op dit soort zaken. Maar de vergelijking met de holocaust is zoiets als iemand die in een café een vrouw een tik op haar billen heeft gegeven vergelijken met Dutroux. Niet ok, maar holy shit… daar zitten meer dan 50 grijstinten tussen!
quote:Op zondag 25 januari 2026 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat betreft taken die moeten worden uitgevoerd wel. Op persoonlijke titel zijn ze niet onschendbaar zoals een politieagent dat ook niet is.
Ah, dank. Ik wist niet precies hoe het zat. Maar ze kunnen dus in functie redelijk ongestoord hun gang gaan zonder bang te hoeven zijn dat er een onderzoek tegen hun handelen wordt gestart?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, niet volledig immuun. Maar wel vergaand. Dat maakt het erg lastig om hen te vervolgen. De wet geldt ook voor hen.
Defacto imuun dus.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:32 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, niet volledig immuun. Maar wel vergaand. Dat maakt het erg lastig om hen te vervolgen. De wet geldt ook voor hen.
Jouw woorden. Maar: noted.quote:Op zondag 25 januari 2026 14:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan is de conclusie dat Trump het allemaal heel scherp ziet en realistisch is, en dat alles de schuld is van links, de Democraten en Europa.
Volhouden!quote:Op zondag 25 januari 2026 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo onschuldig als een pasgeboren baby en verlaag jij je nooit daartoe
O, dan mag jij je dus hier wel misdragen?quote:Op zondag 25 januari 2026 14:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon user, geen mod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |