Politiek VS en moddergooien heen en weer over wie schuld heeft vind ik een vorm van entertainment.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is maar wat je verstaat onder entertainment. De nabestaanden van dit geweld denken er waarschijnlijk anders over.
Maar het is hetzelfde recept als Poetin en Netanyahu. Geef een gangster een pak en de macht over een land om dit als uitkomst te krijgen.
Klopt daarom geef ik beide kampen op de flikker voor dit.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
En in plaats van in dialoog te gaan met die staten gaat Trump de confrontatie met ze aan.
[..]
Ik heb er verder ook niets mee, maar demonstreren is een democratisch recht en gaat er niet altijd zachtzinnig aan toe.
[..]
Dit hadden ze kunnen zien aankomen. Des te kwalijker dat de overheden hier niet op hebben geanticipeerd.
We zien nu de tweede dode door geklungel van ICE, en triggerhappy agenten die dan ver over de schreef gaan.
Deze vorm van extreem (overheids)geweld is absoluut niet aan de orde geweest onder een andere republikein of democraat. Of er moet een capitoolbestorming of ICE-executies zijn geweest onder Obama, Bush of Raegan wat ik ben vergeten.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Politiek VS en moddergooien heen en weer over wie schuld heeft vind ik een vorm van entertainment.
Zoals ik al zei dit is al jaren zo.
wat hebben die mongolen daar te zoeken ?quote:Op zondag 25 januari 2026 15:17 schreef skysherrif het volgende:
https://www.themirror.com(...)ter-olympics-1639528
ICE agents are expected to be in Italy for the 2026 Winter Olympics
Klein schalig niet zoals dit zo breed uitgemeten!quote:Op zondag 25 januari 2026 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze vorm van extreem (overheids)geweld is absoluut niet aan de orde geweest onder een andere republikein of democraat. Of er moet een capitoolbestorming of ICE-executies zijn geweest onder Obama, Bush of Raegan wat ik ben vergeten.
De bad guy is in dit geval 100% de ICE agent, ik denk dat niemand hier over twijfelt.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:37 schreef Weird- het volgende:
Maar goed, inmiddels zitten we in de situatie dat Bellingcat, de New York Times en de Wall Street Journal zeggen dat het narratief van de federale overheid niet klopt; en dat de overheid het onderzoek frustreert.
Dat zou de discussie over wie de bad guy is toch plat moeten slaan
Capitoolbestormingen, Henk. Je bent nu knalerwten met clusterbommen aan het vergelijken.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klein schalig niet zoals dit zo breed uitgemeten!
Maar toen waren waren Karins ook niet aan het roer.
Begrijp me niet verkeerd, maar veel van de protesten word geleid door een betaalde groep.
Bij de actie in venezuela waren proffesioneel uitgeruste Portesten al bezig voor Madura al geland waren met protest borden en al.
Bij de palasteinse protesten zie je ze rondlopen om interviewers weg te halen bij de mensen die protesteren.
iddem bij Venezula anti ICE ant trump anti Tesla en ga maar even door.
Bekijk deze YouTube-video
De diehard fanboys zouden het nog recht proberen te praten als ze of zelfs Trump in eigen persoon hun moeder doodschiet.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:37 schreef Weird- het volgende:
Maar goed, inmiddels zitten we in de situatie dat Bellingcat, de New York Times en de Wall Street Journal zeggen dat het narratief van de federale overheid niet klopt; en dat de overheid het onderzoek frustreert.
Dat zou de discussie over wie de bad guy is toch plat moeten slaan
Oh nee hoor het ging er in veel van die protesten behoorlijk hard aan toe, maar dat zie je niet op TV.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Capitoolbestormingen, Henk. Je bent nu knalerwten met clusterbommen aan het vergelijken.
Ja, maar dan kunnen ze ook eindelijk in de woonkamer Fokken in plaats van op zolder…quote:Op zondag 25 januari 2026 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De diehard fanboys zouden het nog recht proberen te praten als ze of zelfs Trump in eigen persoon hun moeder doodschiet.
Delegaties regelen hun eigen beveiliging, blijkbaar ICE agenten voor de Amerikaanse olympische ploeg.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:32 schreef TLC het volgende:
[..]
wat hebben die mongolen daar te zoeken ?
Daar denken Kristi Noem, Stephen Miller en JD Vance toch anders over gezien hun commentaar op Twitterquote:Op zondag 25 januari 2026 15:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
De bad guy is in dit geval 100% de ICE agent, ik denk dat niemand hier over twijfelt.
Heuh, wat gek. Ik heb me toch altijd laten vertellen dat ICE er enkel is om illegalen op te sporen en uit te zetten?quote:Op zondag 25 januari 2026 15:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Delegaties regelen hun eigen beveiliging, blijkbaar ICE agenten voor de Amerikaanse olympische ploeg.
Ook zij weten dondersgoed wat er aan de hand is. Ze kiezen er alleen voor om er over te liegen.quote:Op zondag 25 januari 2026 15:53 schreef Weird- het volgende:
[..]
Daar denken Kristi Noem, Stephen Miller en JD Vance toch anders over gezien hun commentaar op Twitter
Pittig, dan is geen enkele niet Amerikaanse sporter veilig,quote:Op zondag 25 januari 2026 15:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Delegaties regelen hun eigen beveiliging, blijkbaar ICE agenten voor de Amerikaanse olympische ploeg.
quote:Op zondag 25 januari 2026 15:53 schreef Weird- het volgende:
[..]
Daar denken Kristi Noem, Stephen Miller en JD Vance toch anders over gezien hun commentaar op Twitter
"...ICE — which already has a permanent presence in the country at the U.S. Embassy — could be used to support local law enforcement forces in keeping the event safe."quote:Op zondag 25 januari 2026 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heuh, wat gek. Ik heb me toch altijd laten vertellen dat ICE er enkel is om illegalen op te sporen en uit te zetten?
*Surprised Pikachu*
Ik zou de laatste paar topics dan nog maar eens goed bekijkenquote:Op zondag 25 januari 2026 15:40 schreef theguyver het volgende:
, ik denk dat niemand hier over twijfelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |