Make Minnesota Republican again.quote:Op zondag 25 januari 2026 07:07 schreef kipknots het volgende:
Bondi heeft nu en brief gestuurd dat ze ICE terugtrekken uit Minnesota als de stemdata overhandigen aan de federale overheid.
Zegt genoeg over de huidige rol van ICE lijkt me toch?
Je moet niet alles geloven wat Trump online gooitquote:Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Er is helemaal niks vreemds aan demonstreren met vuurwapen op zak en je dan ook nog eens verzetten tegen arrestatie.
Iedereen in de VS draagt een wapen. Knettergek land.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag een wapen dragen, maar als je daarmee dan naar die ICE protesten gaat is dat al bedenkelijk maar als je dan niet luistert naar politie en soortgelijken dan ben je wel echt levensmoe.
Het is toch logisch dat ze nu maar met wapens gaan demonstreren. Slim is het niet maar wel begrijpelijk en vrij normaal daar met die debiele wapenwet. Al lijkt die wet nu wel te helpen tegen een autoritaire overheid.quote:Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al wel mensen op social media zien oproepen om massaal bewapend de straat op te gaan en die wapens ook gewoon gebruiken. Dit kan gierend uit de klauwen gaan lopen als mensen hier gehoor aan geven. Ik heb ook al beelden gezien van de national guard die inmiddels in Minneapolis is gearriveerd.
Ook veel mensen die de dood van die man gewoon toejuichen. Ik kan niet begrijpen dat je door zoiets in een feeststemming raakt en dat op social media gaat delen, er zijn hier alleen maar verliezers. Amerika is momenteel tot op het bot verdeeld.
Jezus, die laatste foto. Dat is gewoon een nekschot...quote:Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.
Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.
[ afbeelding ]
Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène
[ afbeelding ]
Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken
[ afbeelding ]
En op deze foto schieten op de demonstrant.
[ afbeelding ]
laten we dit gewoon afwachten, ok?quote:Op zondag 25 januari 2026 08:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Bizar hoe ook hier op dit forum allerlei mensen zo’n moord gewoon goedpraten…
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?quote:Op zondag 25 januari 2026 06:25 schreef EvilSkittle het volgende:
Maar goed, het was dus iemand van Border Patrol en dus niet ICE.
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)oments-before-digvid
Er is al genoeg naar buiten gekomem om te weten dat er weer een blunder door 'agenten' gemaakt is.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
laten we dit gewoon afwachten, ok?
Als ze je in je rug schieten maakt het niet zoveel uit of het ICE of Border Patrol is natuurlijk.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?
Je bent wel positief over een goede uitkomst?quote:Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Over 25 jaar staat deze periode in de VS in de geschiedenisboeken als een onuitwisbare schandvlek, veroorzaakt door een megalomane gestoorde president die samen met zijn gestoorde handlangers het land naar de afgrond stuurde.
Maar nu gaat het eerst nog veel erger worden. Jammer voor de Amerikanen die wel gezond verstand hebben, maar de klootzakken die het een goed idee vonden om deze lamlul weer in het zadel te helpen mogen zich diep schamen.
Afwachten tot het Trump-regime met regelrechte leugens een frame verzint dat jou wel bevalt?quote:Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
laten we dit gewoon afwachten, ok?
Wtf die laatste foto.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.
Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.
[ afbeelding ]
Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène
[ afbeelding ]
Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken
[ afbeelding ]
En op deze foto schieten op de demonstrant.
[ afbeelding ]
Dat soort dingen zijn een stuk makkelijker te plaatsen als je het bekijkt vanuit de wetenschap dat je hier wel te maken hebt met echt serieuze incels. Beleidsmatig wordt dat ook nog eens gestimuleerd, want plots is de BNW echokamer overgewaaid naar hier.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Bizar hoe ook hier op dit forum allerlei mensen zo’n moord gewoon goedpraten…
Dit krijg je allemaal niet dichtgeluld hoe hard je ook probeert de bal te verplaatsen met zelfbedachte hypothesen. Gefeliciteerd, je staat officieel aan de verkeerde kant van de geschiedenis.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:14 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik begin steeds beter te begrijpen dat linkse agitatoren vrij spel hebben in Minneapolis. Er is een heel netwerk via signal van figuren die constant ICE lastig vallen tijdens hun werkzaamheden.
Deze vrouw en blijkbaar ook nog een andere politicus zitten beiden in Signal als admin en ik denk dat we rustig kunnen aannemen dat er op een bepaald niveau word gecoördineerd met de lokale overheid.
Ik probeer wel positief te zijn.quote:Op zondag 25 januari 2026 08:55 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Je bent wel positief over een goede uitkomst?
Hoe zou jij iemand omschrijving die heel veel energie steekt in het goedpraten van het doodschieten van demonstranten.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En nu ben ik een incel omdat ik informatie deel omtrent de extreem linkse agitatoren? Wat is dit nu weer voor bizarre persoonlijke aanval?
Kun je een voorbeeld geven waar ik dat doe?quote:Op zondag 25 januari 2026 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoe zou jij iemand omschrijving die heel veel energie steekt in het goedpraten van het doodschieten van demonstranten.
Je weet heel goed wat je zelf post.quote:Op zondag 25 januari 2026 09:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven waar ik dat doe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |