abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219921549
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:07 schreef kipknots het volgende:
Bondi heeft nu en brief gestuurd dat ze ICE terugtrekken uit Minnesota als de stemdata overhandigen aan de federale overheid.

Zegt genoeg over de huidige rol van ICE lijkt me toch?
Make Minnesota Republican again.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921580
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
dat zou inderdaad een uitstekend plan zijn.
pi_219921659
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja precies. Nog meer ellende en onrust. Goed idee.
  zondag 25 januari 2026 @ 08:01:21 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219921660
Je mag een wapen dragen, maar als je daarmee dan naar die ICE protesten gaat is dat al bedenkelijk maar als je dan niet luistert naar politie en soortgelijken dan ben je wel echt levensmoe.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219921662
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Sorry, je hebt gelijk. Er is helemaal niks vreemds aan demonstreren met vuurwapen op zak en je dan ook nog eens verzetten tegen arrestatie.

:D
Je moet niet alles geloven wat Trump online gooit :')

Want dat is dus onzin.
Hij wilde een vrouw medisch helpen.

Goeie reden om doodgeschoten te worden toch?
Iemand helpen? Bah, hoe durf je.
pi_219921663
quote:
16s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag een wapen dragen, maar als je daarmee dan naar die ICE protesten gaat is dat al bedenkelijk maar als je dan niet luistert naar politie en soortgelijken dan ben je wel echt levensmoe.
Iedereen in de VS draagt een wapen. Knettergek land.

Dat maakt nog niet dat je doodgeschoten hoort te worden terwijl je niets doet en alleen een vrouw helpt.
pi_219921687
Alle banden met amerika zsm verbreken. Laat ze lekker elkaar afknallen
  zondag 25 januari 2026 @ 08:11:47 #68
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219921689
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels al wel mensen op social media zien oproepen om massaal bewapend de straat op te gaan en die wapens ook gewoon gebruiken. Dit kan gierend uit de klauwen gaan lopen als mensen hier gehoor aan geven. Ik heb ook al beelden gezien van de national guard die inmiddels in Minneapolis is gearriveerd.

Ook veel mensen die de dood van die man gewoon toejuichen. Ik kan niet begrijpen dat je door zoiets in een feeststemming raakt en dat op social media gaat delen, er zijn hier alleen maar verliezers. Amerika is momenteel tot op het bot verdeeld.
Het is toch logisch dat ze nu maar met wapens gaan demonstreren. Slim is het niet maar wel begrijpelijk en vrij normaal daar met die debiele wapenwet. Al lijkt die wet nu wel te helpen tegen een autoritaire overheid.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 25 januari 2026 @ 08:14:15 #69
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219921691
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]

Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.

Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.

[ afbeelding ]

Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène

[ afbeelding ]

Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken

[ afbeelding ]

En op deze foto schieten op de demonstrant.

[ afbeelding ]
Jezus, die laatste foto. Dat is gewoon een nekschot...
pi_219921704
Bizar hoe ook hier op dit forum allerlei mensen zo’n moord gewoon goedpraten…
pi_219921719
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:19 schreef KareldeStoute het volgende:
laten we dit gewoon afwachten, ok?
pi_219921720
Over 25 jaar staat deze periode in de VS in de geschiedenisboeken als een onuitwisbare schandvlek, veroorzaakt door een megalomane gestoorde president die samen met zijn gestoorde handlangers het land naar de afgrond stuurde.
Maar nu gaat het eerst nog veel erger worden. Jammer voor de Amerikanen die wel gezond verstand hebben, maar de klootzakken die het een goed idee vonden om deze lamlul weer in het zadel te helpen mogen zich diep schamen.
pi_219921728
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:25 schreef EvilSkittle het volgende:
Maar goed, het was dus iemand van Border Patrol en dus niet ICE.
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)oments-before-digvid
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?
life is like a box of chocolates
pi_219921729
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Er is al genoeg naar buiten gekomem om te weten dat er weer een blunder door 'agenten' gemaakt is.
pi_219921767
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?
Als ze je in je rug schieten maakt het niet zoveel uit of het ICE of Border Patrol is natuurlijk.
  zondag 25 januari 2026 @ 08:55:24 #76
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_219921806
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Seeburg54 het volgende:
Over 25 jaar staat deze periode in de VS in de geschiedenisboeken als een onuitwisbare schandvlek, veroorzaakt door een megalomane gestoorde president die samen met zijn gestoorde handlangers het land naar de afgrond stuurde.
Maar nu gaat het eerst nog veel erger worden. Jammer voor de Amerikanen die wel gezond verstand hebben, maar de klootzakken die het een goed idee vonden om deze lamlul weer in het zadel te helpen mogen zich diep schamen.
Je bent wel positief over een goede uitkomst?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  zondag 25 januari 2026 @ 08:59:04 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219921812
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
Afwachten tot het Trump-regime met regelrechte leugens een frame verzint dat jou wel bevalt?
Huilen dan.
pi_219921888
twitter

Ik begin steeds beter te begrijpen dat linkse agitatoren vrij spel hebben in Minneapolis. Er is een heel netwerk via signal van figuren die constant ICE lastig vallen tijdens hun werkzaamheden.
Deze vrouw en blijkbaar ook nog een andere politicus zitten beiden in Signal als admin en ik denk dat we rustig kunnen aannemen dat er op een bepaald niveau word gecoördineerd met de lokale overheid.
  roze zondag 25 januari 2026 @ 09:15:19 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219921896
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]

Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.

Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.

[ afbeelding ]

Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène

[ afbeelding ]

Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken

[ afbeelding ]

En op deze foto schieten op de demonstrant.

[ afbeelding ]
Wtf die laatste foto.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 25 januari 2026 @ 09:15:36 #80
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219921897
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Dat soort dingen zijn een stuk makkelijker te plaatsen als je het bekijkt vanuit de wetenschap dat je hier wel te maken hebt met echt serieuze incels. Beleidsmatig wordt dat ook nog eens gestimuleerd, want plots is de BNW echokamer overgewaaid naar hier.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_219921935
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:14 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ik begin steeds beter te begrijpen dat linkse agitatoren vrij spel hebben in Minneapolis. Er is een heel netwerk via signal van figuren die constant ICE lastig vallen tijdens hun werkzaamheden.
Deze vrouw en blijkbaar ook nog een andere politicus zitten beiden in Signal als admin en ik denk dat we rustig kunnen aannemen dat er op een bepaald niveau word gecoördineerd met de lokale overheid.
Dit krijg je allemaal niet dichtgeluld hoe hard je ook probeert de bal te verplaatsen met zelfbedachte hypothesen. Gefeliciteerd, je staat officieel aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
pi_219921947
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:55 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Je bent wel positief over een goede uitkomst?
Ik probeer wel positief te zijn. :{
Maar voordat het beter gaat worden zal het eerst nog veel slechter worden. Zolang er nog steeds lieden zijn die Trump en consorten blijven verheerlijken moet het ook veel slechter worden. Anders leren die verstandslozen niks van hun fouten.
pi_219921952
En ja hoor, zojuist weer een verklaring gezien van die bitch Kristi Noem. Letterlijk alles wat ze zegt is een leugen, alsof niemand die beelden gezien heeft. Alle schaamte voorbij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921965
Danny stond ook niet vooraan toen de cognitieve capaciteiten werden uitgedeeld.
pi_219921996
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En nu ben ik een incel omdat ik informatie deel omtrent de extreem linkse agitatoren? Wat is dit nu weer voor bizarre persoonlijke aanval?
Hoe zou jij iemand omschrijving die heel veel energie steekt in het goedpraten van het doodschieten van demonstranten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219921998
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe zou jij iemand omschrijving die heel veel energie steekt in het goedpraten van het doodschieten van demonstranten.
Kun je een voorbeeld geven waar ik dat doe?
pi_219921999
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat een figuur is het
pi_219922000
Minneapolis is een beetje het Rotterdam Zuid geworden van de VS, Tim Walz blijft ondertussen maar oproepen tot verzet en geweld tegen de federale overheid terwijl het hoog tijd gaat worden dat de miljard dollar aan fraude door Somalische piraten terug naar de belastingbetaler gaat.

Hoeven er ook geen door Walz opgehitste linkse hysterische hippies doodgeschoten te worden.

Zo denkt de normale Amerikaan erover, in schrille tegenstelling tot wat de gemiddelde Europese Geitenwollensok ervan vind.
pi_219922009
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 09:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kun je een voorbeeld geven waar ik dat doe?
Je weet heel goed wat je zelf post.
Anderen vallen er ook over in hun reactie op dezelfde post.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219922012
Die Walz en Frey zijn net 2 natte scheetjes.

Stralen totaal geen gezag uit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')