Ik praat dergelijk handelen niet goed. Ik sta voor het principe van absolute soevereiniteit van staten met betrekking tot hun binnenlands beleid en het gebruik van geweld, evenals hun economische, culturele en politieke ordening.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja toch! Fuck wetten, en verantwoordelijkheden. Als men op jou wil schieten, moet dat kunnen!
What could go wrong?
Jij ging toch slapen?quote:Op zondag 25 januari 2026 02:16 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja toch! Fuck wetten, en verantwoordelijkheden. Als men op jou wil schieten, moet dat kunnen!
What could go wrong?
Oh, bah, nog erger dan ik dacht.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:12 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Niet per ongeluk..
https://observer.co.uk/ne(...)m_source=chatgpt.com
Die laatste still is wel heftig.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.
Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.
[ afbeelding ]
Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène
[ afbeelding ]
Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken
[ afbeelding ]
En op deze foto schieten op de demonstrant.
[ afbeelding ]
Maar als staten hun eigen burgers doden, hoe is dat geen probleem? Een overheid die ongegeneerd mensen kan doden, dat is toch juist onwenselijk? Als iemand je kind neerschiet 'omdat ze absolute soevereiniteit hebben', dan kan je dat dus niet aanvechten en heb je er maar mee te dealen?quote:Op zondag 25 januari 2026 02:19 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik praat dergelijk handelen niet goed. Ik sta voor het principe van absolute soevereiniteit van staten met betrekking tot hun binnenlands beleid en het gebruik van geweld, evenals hun economische, culturele en politieke ordening.
Even dat geklets door gespoeld, maar hij laat wel heel duidelijk zien wie van die mongolen (sorry) is gaan schieten, die verruilde zijn pepperspray door een pistool.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:15 schreef Iceage het volgende:
youtuber penguinz0 Charlie
17,7 mln. abonnees
Bekijk deze YouTube-video
Het is in deze video maar een agressor en dat is degene die met pepperspray spuit, zich omdraait en zijn wapen trekt en binnen twee seconden de demonstrant neerschiet.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is niet helemaal geschikt voor 'het vak'.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Even dat geklets door gespoeld, maar hij laat wel heel duidelijk zien wie van die mongolen (sorry) is gaan schieten, die verruilde zijn pepperspray door een pistool.
Ja, niet te geloven toch.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is in deze video maar een agressor en dat is degene die met pepperspray spuit, zich omdraait en zijn wapen trekt en binnen twee seconden de demonstrant neerschiet.
Klopt, en dat begint in deze video al met het platspuiten met traangas.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die is niet helemaal geschikt voor 'het vak'.
Jemig, ik vond het neerknallen van Good al zo onnodig.."I am not mad at you." En dacht dat dit topic na een reeks of 10 maar met rust te laten, want we kwamen er toch niet uit. Had ze maar niet moeten provoceren en weg moeten rijden terwijl die mongool dacht dat ze haar aan zou rijden.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, en dat begint in deze video al met het platspuiten met traangas.
Die foto lijkt meer op degene die hem met een peperspraybusje aan het meppen wasquote:Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en die wisselde die voor een pistool. Onee, dat was inderdaad een ander. De schieter had ook een spuitbus in de hand.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die foto lijkt meer op degene die hem met een peperspraybusje aan het meppen was
Mijn opmerking ging over dat hij bij de eerste foto schrijftquote:Op zondag 25 januari 2026 02:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en die wisselde die voor een pistool. Onee, dat was inderdaad een ander. De schieter had ook een spuitbus in de hand.
Verdediging: “voelde zich bedreigd”. Als je dan Vance zijn “just doing their job” erbij op gaat tellen dan is her onderzoek zo klaar.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef Vis1980 het volgende:
Uit zelfverdediging iemand door het achterhoofd schieten en dan het levenloze lichaam nog vol pompen met lood, het is me wat met MAGA.
Ze zouden even bij Hugo Boss een offerte kunnen vragen, hebben een goed track record.quote:Op zondag 25 januari 2026 02:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel slordig dat er geen geld was voor wat nette uniforms. Ze lopen erbij als sloebers.
Welke onderzoek?quote:Op zondag 25 januari 2026 03:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verdediging: “voelde zich bedreigd”. Als je dan Vance zijn “just doing their job” erbij op gaat tellen dan is her onderzoek zo klaar.
Amerika heh.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Met een vuurwapen op zak demonstreren.
Ja dat is niet echt slim, maar in principe doet hij niks verkeerd. Amerikanen hechten enorm veel waarde aan artikel 2 van hun grondwet, en dat zegt dat je gewoon legaal een vuurwapen mag bezitten en openlijk dragen. Althans in veel staten, en Minnesota is zo'n staat. Hij deed 100% niks verkeerds, het wapen zat in zijn holster en op geen enkel moment heeft hij het eruit gehaald en op een agent gericht. Sterker nog, op het moment dat ze hem executeerden, want dat was het gewoon, had een agent hem het wapen al afgenomen en vormde hij op geen enkele wijze nog een bedreiging voor die agenten.quote:Op zondag 25 januari 2026 05:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Met een vuurwapen op zak demonstreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |