abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219921305
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja toch! Fuck wetten, en verantwoordelijkheden. Als men op jou wil schieten, moet dat kunnen!

What could go wrong?
Ik praat dergelijk handelen niet goed. Ik sta voor het principe van absolute soevereiniteit van staten met betrekking tot hun binnenlands beleid en het gebruik van geweld, evenals hun economische, culturele en politieke ordening.
pi_219921307
twitter

Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.

Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.

Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène

Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken

En op deze foto schieten op de demonstrant.

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219921308
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja toch! Fuck wetten, en verantwoordelijkheden. Als men op jou wil schieten, moet dat kunnen!

What could go wrong?
Jij ging toch slapen?
pi_219921309
quote:
Oh, bah, nog erger dan ik dacht.
pi_219921310
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]

Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die laatste still is wel heftig.
  zondag 25 januari 2026 @ 02:32:48 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219921322
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:19 schreef Peppert het volgende:

[..]
Ik praat dergelijk handelen niet goed. Ik sta voor het principe van absolute soevereiniteit van staten met betrekking tot hun binnenlands beleid en het gebruik van geweld, evenals hun economische, culturele en politieke ordening.
Maar als staten hun eigen burgers doden, hoe is dat geen probleem? Een overheid die ongegeneerd mensen kan doden, dat is toch juist onwenselijk? Als iemand je kind neerschiet 'omdat ze absolute soevereiniteit hebben', dan kan je dat dus niet aanvechten en heb je er maar mee te dealen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219921323
0 intentie om te deëscaleren. Compleet incompetent. Ik snap best dat een gouverneur of burgemeester deze mafketels niet in hun stad/staat wil hebben.
pi_219921326
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:15 schreef Iceage het volgende:
youtuber penguinz0 Charlie
17,7 mln. abonnees

Bekijk deze YouTube-video

Even dat geklets door gespoeld, maar hij laat wel heel duidelijk zien wie van die mongolen (sorry) is gaan schieten, die verruilde zijn pepperspray door een pistool.
pi_219921327
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is in deze video maar een agressor en dat is degene die met pepperspray spuit, zich omdraait en zijn wapen trekt en binnen twee seconden de demonstrant neerschiet.
  zondag 25 januari 2026 @ 02:34:39 #35
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219921328
Uit zelfverdediging iemand door het achterhoofd schieten en dan het levenloze lichaam nog vol pompen met lood, het is me wat met MAGA.
  zondag 25 januari 2026 @ 02:35:12 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219921330
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Even dat geklets door gespoeld, maar hij laat wel heel duidelijk zien wie van die mongolen (sorry) is gaan schieten, die verruilde zijn pepperspray door een pistool.
Die is niet helemaal geschikt voor 'het vak'.
pi_219921333
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is in deze video maar een agressor en dat is degene die met pepperspray spuit, zich omdraait en zijn wapen trekt en binnen twee seconden de demonstrant neerschiet.
Ja, niet te geloven toch.
pi_219921337
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die is niet helemaal geschikt voor 'het vak'.
Klopt, en dat begint in deze video al met het platspuiten met traangas.
pi_219921343
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Klopt, en dat begint in deze video al met het platspuiten met traangas.
Jemig, ik vond het neerknallen van Good al zo onnodig.."I am not mad at you." En dacht dat dit topic na een reeks of 10 maar met rust te laten, want we kwamen er toch niet uit. Had ze maar niet moeten provoceren en weg moeten rijden terwijl die mongool dacht dat ze haar aan zou rijden.

En nu... gaan we weer... had ie maar geen geladen (let op Noem met wel 12 kogels) pistool bij zich moeten hebben..

En voor je het weet zitten we op 40 topics. Gotsamme
pi_219921348
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die foto lijkt meer op degene die hem met een peperspraybusje aan het meppen was
pi_219921351
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Die foto lijkt meer op degene die hem met een peperspraybusje aan het meppen was
Ja en die wisselde die voor een pistool. Onee, dat was inderdaad een ander. De schieter had ook een spuitbus in de hand.
pi_219921368
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en die wisselde die voor een pistool. Onee, dat was inderdaad een ander. De schieter had ook een spuitbus in de hand.
Mijn opmerking ging over dat hij bij de eerste foto schrijft

'Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.'

Verder is de schutter dus eentje met zwarte bivakmuts, lichtgroen of grijs jack, donkere broek. De pepperspraybusmepper is een andere en degene die het wapen wegbrengt ook weer een andere.

Misschien heeft eentje geroepen 'he's armed', heeft de schutter niet gehoord dat het wapen is afgepakt inmidels of degene die dat deed heeft het niet gezegd, vervolgens wil het slachtoffer opstaan en wordt er maar geschoten.

Het is echt bizar dat zoveel mannen hem niet even (enigszins normaal) onder controle kunnen krijgen, hoe wild die persoon ook doet. Dan had dit ook kunnen worden voorkomen. Maar goed, hem zo hard aanpakken omdat hij een vrouw te hulp schoot die ruw werd geduwd is al verkeerd.
pi_219921387
Ze hebben er zelfs Timberwolves-Warriors voor afgelast.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921402
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:34 schreef Vis1980 het volgende:
Uit zelfverdediging iemand door het achterhoofd schieten en dan het levenloze lichaam nog vol pompen met lood, het is me wat met MAGA.
Verdediging: “voelde zich bedreigd”. Als je dan Vance zijn “just doing their job” erbij op gaat tellen dan is her onderzoek zo klaar.
pi_219921457
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wel slordig dat er geen geld was voor wat nette uniforms. Ze lopen erbij als sloebers.
Ze zouden even bij Hugo Boss een offerte kunnen vragen, hebben een goed track record.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219921472
Ik ben benieuwd hoe propaganda pop Karoline Leavitt dit weer met een glimlach en een sneer naar de vermoorde demonstrant gaat verkopen.
pi_219921474
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 03:42 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Verdediging: “voelde zich bedreigd”. Als je dan Vance zijn “just doing their job” erbij op gaat tellen dan is her onderzoek zo klaar.
Welke onderzoek? :') Iran 2.0
pi_219921475
Met een vuurwapen op zak demonstreren. :D
...hier om je mars te breken.
pi_219921488
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Amerika heh.

pi_219921496
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 05:57 schreef EvilSkittle het volgende:
Ja dat is niet echt slim, maar in principe doet hij niks verkeerd. Amerikanen hechten enorm veel waarde aan artikel 2 van hun grondwet, en dat zegt dat je gewoon legaal een vuurwapen mag bezitten en openlijk dragen. Althans in veel staten, en Minnesota is zo'n staat. Hij deed 100% niks verkeerds, het wapen zat in zijn holster en op geen enkel moment heeft hij het eruit gehaald en op een agent gericht. Sterker nog, op het moment dat ze hem executeerden, want dat was het gewoon, had een agent hem het wapen al afgenomen en vormde hij op geen enkele wijze nog een bedreiging voor die agenten.

Dit is niks meer of minder dan moord.

Ik vraag me alleen of of mensen hier lering uit trekken. Protesteren is prima, dat mag en kan gewoon in een democratie, wees alleen niet zo dom om te gaan demonstreren met een vuurwapen op zak. Je ziet wat er gebeurt met die triggerhappy cowboys die hun zenuwen niet onder controle hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')