abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219921499
Maar goed, het was dus iemand van Border Patrol en dus niet ICE.

quote:
New video obtained by CNN shows the moments right before a Border Patrol agent shot and killed a man in Minneapolis on Saturday. The Department of Homeland Security said the man had a handgun and “violently resisted” when agents tried to disarm him. Minnesota Gov. Tim Walz said videos show that their recount is “nonsense” and “lies.”
https://edition.cnn.com/2(...)oments-before-digvid
...hier om je mars te breken.
pi_219921503
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
ICE is toch onderdeel van DHS?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_219921507
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:22 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja dat is niet echt slim, maar in principe doet hij niks verkeerd. Amerikanen hechten enorm veel waarde aan artikel 2 van hun grondwet, en dat zegt dat je gewoon legaal een vuurwapen mag bezitten en openlijk dragen. Althans in veel staten, en Minnesota is zo'n staat. Hij deed 100% niks verkeerds, het wapen zat in zijn holster en op geen enkel moment heeft hij het eruit gehaald en op een agent gericht. Sterker nog, op het moment dat ze hem executeerden, want dat was het gewoon, had een agent hem het wapen al afgenomen en vormde hij op geen enkele wijze nog een bedreiging voor die agenten.

Dit is niks meer of minder dan moord.

Ik vraag me alleen of of mensen hier lering uit trekken. Protesteren is prima, dat mag en kan gewoon in een democratie, wees alleen niet zo dom om te gaan demonstreren met een vuurwapen op zak. Je ziet wat er gebeurt met die triggerhappy cowboys die hun zenuwen niet onder controle hebben.
Ik denk dat het weinig verschil maakt. Als het zo doorgaat wordt er binnenkort net zo goed een demonstrant zonder wapen doodgeschoten. Dan verzinnen ze wel een andere reden.
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 06:33:19 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219921508
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
ICE is toch onderdeel van DHS?
Dat is juist.
What can change the nature of a man?
pi_219921512
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ik denk dat het weinig verschil maakt. Als het zo doorgaat wordt er binnenkort net zo goed een demonstrant zonder wapen doodgeschoten. Dan verzinnen ze wel een andere reden.
Men zou ook op een normale manier kunnen demonstreren. Maar ja, normaal doen is blijkbaar erg lastig.
pi_219921514
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:36 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Men zou ook op een normale manier kunnen demonstreren. Maar ja, normaal doen is blijkbaar erg lastig.
:')
pi_219921517
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:32 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels al wel mensen op social media zien oproepen om massaal bewapend de straat op te gaan en die wapens ook gewoon gebruiken. Dit kan gierend uit de klauwen gaan lopen als mensen hier gehoor aan geven. Ik heb ook al beelden gezien van de national guard die inmiddels in Minneapolis is gearriveerd.

Ook veel mensen die de dood van die man gewoon toejuichen. Ik kan niet begrijpen dat je door zoiets in een feeststemming raakt en dat op social media gaat delen, er zijn hier alleen maar verliezers. Amerika is momenteel tot op het bot verdeeld.
pi_219921519
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:37 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
:')
Sorry, je hebt gelijk. Er is helemaal niks vreemds aan demonstreren met vuurwapen op zak en je dan ook nog eens verzetten tegen arrestatie.

:D
  Moderator zondag 25 januari 2026 @ 06:50:44 #59
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219921525
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Sorry, je hebt gelijk. Er is helemaal niks vreemds aan demonstreren met vuurwapen op zak en je dan ook nog eens verzetten tegen arrestatie.

Ho ho, hij deed 100% niks verkeerds.
What can change the nature of a man?
pi_219921547
Bondi heeft nu en brief gestuurd dat ze ICE terugtrekken uit Minnesota als de stemdata overhandigen aan de federale overheid.

Zegt genoeg over de huidige rol van ICE lijkt me toch?
pi_219921549
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:07 schreef kipknots het volgende:
Bondi heeft nu en brief gestuurd dat ze ICE terugtrekken uit Minnesota als de stemdata overhandigen aan de federale overheid.

Zegt genoeg over de huidige rol van ICE lijkt me toch?
Make Minnesota Republican again.
pi_219921580
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
dat zou inderdaad een uitstekend plan zijn.
pi_219921659
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 07:10 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja precies. Nog meer ellende en onrust. Goed idee.
  zondag 25 januari 2026 @ 08:01:21 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219921660
Je mag een wapen dragen, maar als je daarmee dan naar die ICE protesten gaat is dat al bedenkelijk maar als je dan niet luistert naar politie en soortgelijken dan ben je wel echt levensmoe.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219921662
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat Trump online gooit :')

Want dat is dus onzin.
Hij wilde een vrouw medisch helpen.

Goeie reden om doodgeschoten te worden toch?
Iemand helpen? Bah, hoe durf je.
pi_219921663
quote:
16s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Je mag een wapen dragen, maar als je daarmee dan naar die ICE protesten gaat is dat al bedenkelijk maar als je dan niet luistert naar politie en soortgelijken dan ben je wel echt levensmoe.
Iedereen in de VS draagt een wapen. Knettergek land.

Dat maakt nog niet dat je doodgeschoten hoort te worden terwijl je niets doet en alleen een vrouw helpt.
pi_219921687
Alle banden met amerika zsm verbreken. Laat ze lekker elkaar afknallen
  zondag 25 januari 2026 @ 08:11:47 #68
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219921689
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels al wel mensen op social media zien oproepen om massaal bewapend de straat op te gaan en die wapens ook gewoon gebruiken. Dit kan gierend uit de klauwen gaan lopen als mensen hier gehoor aan geven. Ik heb ook al beelden gezien van de national guard die inmiddels in Minneapolis is gearriveerd.

Ook veel mensen die de dood van die man gewoon toejuichen. Ik kan niet begrijpen dat je door zoiets in een feeststemming raakt en dat op social media gaat delen, er zijn hier alleen maar verliezers. Amerika is momenteel tot op het bot verdeeld.
Het is toch logisch dat ze nu maar met wapens gaan demonstreren. Slim is het niet maar wel begrijpelijk en vrij normaal daar met die debiele wapenwet. Al lijkt die wet nu wel te helpen tegen een autoritaire overheid.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 25 januari 2026 @ 08:14:15 #69
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219921691
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 02:21 schreef Wantie het volgende:
[ x ]

Als ik deze video bekijk, dan is het de ICE agent die een wapen trekt en begint met schieten.

Op deze foto zou te zien zijn dat ICE het wapen af pakt.

[ afbeelding ]

Op deze foto dat ICE het wapen verwijderd van de scène

[ afbeelding ]

Op deze foto zou ICE zelf een wapen trekken

[ afbeelding ]

En op deze foto schieten op de demonstrant.

[ afbeelding ]
Jezus, die laatste foto. Dat is gewoon een nekschot...
pi_219921704
Bizar hoe ook hier op dit forum allerlei mensen zo’n moord gewoon goedpraten…
pi_219921719
quote:
15s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:19 schreef KareldeStoute het volgende:
Bizar hoe ook hier op dit forum allerlei mensen zo’n moord gewoon goedpraten…
laten we dit gewoon afwachten, ok?
pi_219921720
Over 25 jaar staat deze periode in de VS in de geschiedenisboeken als een onuitwisbare schandvlek, veroorzaakt door een megalomane gestoorde president die samen met zijn gestoorde handlangers het land naar de afgrond stuurde.
Maar nu gaat het eerst nog veel erger worden. Jammer voor de Amerikanen die wel gezond verstand hebben, maar de klootzakken die het een goed idee vonden om deze lamlul weer in het zadel te helpen mogen zich diep schamen.
pi_219921728
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2026 06:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?
life is like a box of chocolates
pi_219921729
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:25 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
laten we dit gewoon afwachten, ok?
Er is al genoeg naar buiten gekomem om te weten dat er weer een blunder door 'agenten' gemaakt is.
pi_219921767
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2026 08:27 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Nieuwskoppen praten ook over ICE en was dus een Border Patrol agent, ik vermoed dat deze beter opgeleid zijn?
Als ze je in je rug schieten maakt het niet zoveel uit of het ICE of Border Patrol is natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')