Toedeling en bemensing van die posten is nu eenmaal primair een politiek spelletje.quote:Op donderdag 5 februari 2026 16:39 schreef AnneX het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom (ingewerkte) poppetjes wisselen van ministerie? zoals een Hermans.
En Brekelmans naar de kamer (terug)?
Allemaal voor Quote “ ….de hárdwerkende mensen in dít land…”quote:Op donderdag 5 februari 2026 18:49 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toedeling en bemensing van die posten is nu eenmaal primair een politiek spelletje.
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Allemaal voor Quote “ ….de hárdwerkende mensen in dít land…”
Gezien een minister veel invloed kan hebben is het niet zo raar dat partijen daarin voorkeuren hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Allemaal voor Quote “ ….de hárdwerkende mensen in dít land…”
Echt....quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:12 schreef Mrmime het volgende:
Hermans op VWS. Ik houd mijn hart vast.
Ja ze zal inhoudelijk echt wel veel kennis hebben maar ik vind het gewoon geen goede politica. Ik krijg altijd de zenuwen van haar, net een bang konijntje zoals ze uit haar ogen kijkt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:25 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt....
Deze jankbal kan de functie niet eens aan...janken na een opmerking van Wilders...
Straks moet ze nog een tas vasthouden...
Dat verschrikkelijk mens zit daar alleen maar door haar vader..quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:05 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja ze zal inhoudelijk echt wel veel kennis hebben maar ik vind het gewoon geen goede politica. Ik krijg altijd de zenuwen van haar, net een bang konijntje zoals ze uit haar ogen kijkt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Minister van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur: Annemarijke Podt
Was ook een mooie optiequote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tjeerd de Groot terughalen is natuurlijk een minder goed idee.
Ik denk ook niet dat je een D66'er gaat vinden die dat zou willen doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:03 schreef -XOR- het volgende:
Die gaat echt niet in Brussel zitten bedelen om uitstel en traineren.
Bij het CDA is het geloof ik zelfs een officiële regel dat een lijsttrekker premier wordt en anders in de kamer blijft.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geen Bontebal op EZK, wat een klap
Wel een naam die je ook niet meer vergeet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Toch knap hoe D66 steeds weer met kan mensen komen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Sowieso wel een goede keuze om iemand van buiten den Haag voor die post te nemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel een naam die je ook niet meer vergeet.
Bij VVD ook dacht ik?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bij het CDA is het geloof ik zelfs een officiële regel dat een lijsttrekker premier wordt en anders in de kamer blijft.
Nee, zeker niet.quote:
Op Linkedin zegt ze zelf van niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:38 schreef Regilio_ het volgende:
Minister van Landbouw wordt vermoedelijk Sjoukje Heimovaara.
Dan wordt ze het dus!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op Linkedin zegt ze zelf van niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |