Hermans was prima op klimaat, ik vind haar veel beter als minister dan als kamerlid.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:12 schreef Mrmime het volgende:
Hermans op VWS. Ik houd mijn hart vast. Van Weel op justitie zie ik wel zitten.
Dat is dan in elk geval iets positiefs dat dit kabinet al heeft bereikt. De rest van Nederland is zich rot geschrokken van minister Wiersma.quote:
Mwoah vrij matig eerlijk gezegd, maar grappig genoeg werd het een stuk beter vanaf dat het kabinet demissionair (en dus meer apolitiek) werd.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hermans was prima op klimaat, ik vind haar veel beter als minister dan als kamerlid.
Op VWS is een technocratisch bestuurder prima (zelfs Agema was niet echt heel slecht), de minister op langdurige zorg gaat het over de bezuinigingen hebben en die krijgt het veel zwaarder.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mwoah vrij matig eerlijk gezegd, maar grappig genoeg werd het een stuk beter vanaf dat het kabinet demissionair (en dus meer apolitiek) werd.
Mijn gevoel is dat ze als politica wat minder is dan als technocratisch bestuurder (of nouja, ik vermoed gewoon luisteren naar wat de DG/SG zeggen). Dus ze zou het wel eens lastig kunnen gaan krijgen de komende periode.
Is Van Weel nou zo erg?quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Godverdomme. Weer een vvd'er als minister van "justitie en veiligheid".
De afgelopen keren was de vvd op die post alles behalve gunstig voor onze privacy. Ik vrees dat dat nu niet in eens anders gaat zijn gezien de agenda van hun.quote:
En extra pluspunt, MinDef zijn is vaak een politiek doodlopende weg.quote:Op donderdag 5 februari 2026 13:59 schreef Hanca het volgende:
Volgens de NOS:
https://nos.nl/liveblog/2(...)eel-terug-in-kabinet
Yeşilgöz naar defensie (daar kan ze weinig kwaad),
Zoals Brekelmans?quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
En extra pluspunt, MinDef zijn is vaak een politiek doodlopende weg.
Momenteel eerder een opstap naar het buitenland.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
En extra pluspunt, MinDef zijn is vaak een politiek doodlopende weg.
Voor welke post? Of zal Rutte haar straks een baantje aanbieden?quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Momenteel eerder een opstap naar het buitenland.
Doodlopende weg in Den Haag bedoel ik.quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Momenteel eerder een opstap naar het buitenland.
Ze zal wel veel ervaring hebben op defensie.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:54 schreef onlogisch het volgende:
Mevrouw Yesilgöz Defensie en een vvd'er op Veiligheid & Justitie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |