Die plekken op zijn hand zijn extreem en niet slechts door bloedverdunners lijkt me of hij een een belachelijk hoge dosis.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn smoel is altijd oranje natuurlijk en ik gok zomaar zo dat hij aan de bloedverdunners zit.
Lijkt me dat hij iets via een infuus toegediend krijgt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die plekken op zijn hand zijn extreem en niet slechts door bloedverdunners lijkt me of hij een een belachelijk hoge dosis.
Zoals gezegd is dat van een infuus en op zijn leeftijd (en vooral met zijn levensstijl) is de huid daar heel teer.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:25 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die plekken op zijn hand zijn extreem en niet slechts door bloedverdunners lijkt me of hij een een belachelijk hoge dosis.
Zeker weten, maar van welk medicijn eigenlijk? Vind het trouwens toch opmerkelijk dat er in de VS niets geregeld is tav 'disclosures' over de medische conditie van hun president, gezien de absolute macht die zo iemand heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij iets via een infuus toegediend krijgt.
Geen gok, naar verluid slikt hij zo'n 325mg aspirine per dag.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Zijn smoel is altijd oranje natuurlijk en ik gok zomaar zo dat hij aan de bloedverdunners zit.
Tja, het is niet dat dat momenteel zoveel verschil maakt. Dan verzinnen ze wel iets. Dit is dezelfde president die een paar maanden geleden zichzelf nog net zo gezond als een topfitte linebacker verklaarde. Wel een wereld van verschil.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:00 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zeker weten, maar van welk medicijn eigenlijk? Vind het trouwens opmerkelijk dat er in de VS niets geregeld is tav 'disclosures' over de medische conditie van hun president, gezien de absolute macht die zo iemand heeft.
En zelf heeft Trump 5x alles in het werk gesteld om maar niet in dienst te hoeven.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:31 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Geschiedenislesje van Rutte is kennelijk alweer vergeten door die walgelijke imbeciel
Trump slikt bergen aspirine om zijn bloed te verdunnen, want hij houdt niet van dik bloed.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
De man zijn lever, voor zover nog functionerend, is er vast ook bij mee.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:01 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Geen gok, naar verluid slikt hij zo'n 325mg asperine per dag.
En dat komt notabene van een fucking draft dodger...quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:31 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Geschiedenislesje van Rutte is kennelijk alweer vergeten door die walgelijke imbeciel
Heeft hij anders stroop door de aderen lopen?quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump slikt bergen aspirine om zijn bloed te verdunnen, want hij houdt niet van dik bloed.![]()
Trump: "Ik neem hogere dosis aspirine dan dokters aanbevelen, dat veroorzaakt blauwe plekken"
Dat zal Hegseth of Vance of een van de andere wormen om hem heen 'm wel hebben ingefluisterd dat hij dat maar moest zeggen, zelf heeft hij waarschijnlijk geen idee.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:31 schreef Szura het volgende:
[ x ]
quote:Witte Huis verwart België met 'Belarus' en zet ons land onterecht op lijst met deelnemers Vredesraad
Het Witte Huis heeft ons land foutief toegevoegd aan het lijstje met landen die zullen deelnemen aan de zogenoemde 'Vredesraad' van de Amerikaanse president Donald Trump. De Amerikanen verwarden ons land met Wit-Rusland - 'Belarus' in het Engels - bevestigt een regeringsbron.
Bahrein, Marokko, Argentinië, Armenië, Azerbeidzjan, Bulgarije, Egypte, Hongarije, Indonesië, Jordanië, Kazachstan, Kosovo, Mongolië, Pakistan, Paraguay, Qatar, Saudi-Arabië, Turkije, de Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan en.. België.
Die lijst van landen publiceerde het Witte Huis vlak voor het verdrag over de oprichting van de 'Board of Peace' van president Donald Trump werd ondertekend in het Zwitserse Davos, waar het Wereld Economisch Forum plaatsvindt.
Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Prévot (Les Engagés) zette dat meteen recht via X. "België heeft het verdrag van de Board of Peace NIET ondertekend. Die aankondiging is niet correct. Wij willen een gemeenschappelijk en gecoördineerd Europees antwoord. Net als veel andere Europese landen, hebben wij bedenkingen bij het voorstel."
In regeringskringen valt te horen dat het Witte Huis België verwarde met Wit-Rusland, 'Belarus' in het Engels.
De Amerikaanse president Donald Trump presenteerde zijn Vredesraad aanvankelijk als een platform voor de wederopbouw van Gaza, maar uit het handvest blijkt dat hij op een veel ruimer mandaat mikt. Op Hongarije en Bulgarije na tekende geen enkel lid van de Europese Unie het verdrag.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3mczpb45bfr2gquote:Op donderdag 22 januari 2026 18:22 schreef AnneX het volgende:
Ohoh Eric Swalwell (D-CA) brandt de rep. collega’s af met hun uitspraken na een commissie meeting mét Trump!
Noodzakelijk wellicht. Maar vooral gevaarlijk ook.. even te ver voorover en je riskeert een hersenbloeding.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump slikt bergen aspirine om zijn bloed te verdunnen, want hij houdt niet van dik bloed.![]()
Trump: "Ik neem hogere dosis aspirine dan dokters aanbevelen, dat veroorzaakt blauwe plekken"
En natuurlijk houden de Republikeinen geen hearing over het achterhouden van 99% van de Epstein Files terwijl een wet is aangenomen dat ze die al lang hadden moeten vrijgeven.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:57 schreef kladderadatsch het volgende:
Ach ja, de Epstein files... Voorspel hier de eerstvolgende afleidingsmanoeuvre van The Donald.
Gok dat ie Clopidogrel gebruikt oid. Een sterkere bloedverdunner dan Aspirine. Minder last van je maag, en past beter bij de toch wel forse onderhuidse verkleuringen/bloedingen dan Ascal.quote:Op donderdag 22 januari 2026 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |