abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219892224
Hm, Washington DC was the most unsafe place in the world.
Totdat The Donald de rotzooi opruimde.

Ik ken wel wat mensen die naar (o.a.) Washington, DC op vakantie gingen.
Dat waren inderdaad levensgevaarlijke vakanties. Vol schotwonden kwamen ze terug.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_219892228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[ twitter ]

Hij lijkt Ijsland en Groenland te verwarren? :D
Zeker.
Zal Björk wel kunnen waarderen. ;)
pi_219892239
Wederom zijn 'the Somalians' mensen die blijkbaar een hoger IQ hadden dan dat Trump dacht.
pi_219892272
Arme mensen die daar in de zaal zitten en het gespetter moeten aanhoren van een gek.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219892274
"AI, 2 years ago nobody had heard of the term".

Een wereldleider die dat zegt.
J. van Nazareth nog an toe.
pi_219892279
quote:
7s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:49 schreef bedachtzaam het volgende:
Arme mensen die daar in de zaal zitten en het gespetter moeten aanhoren van een gek.
Er zitten er zat die ik het wel gun.
pi_219892301
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:50 schreef Toby56 het volgende:
"AI, 2 years ago nobody had heard of the term".

Een wereldleider die dat zegt.
J. van Nazareth nog an toe.
Ik heb deze nog in de kast staan, pas 30 jaar oud. :P
https://www.goodreads.com/book/show/27543.Artificial_Intelligence
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_219892330
Ik moet denken aan de verhalen van J.M. Biesheuvel.
Met gekken in gestichten die dachten dat ze de Messias waren.
(Waaronder Maarten zelf.)
pi_219892411
Trumps boodschap samengevat: jullie in deze zaal doen gewoon wat ik wil dat jullie doen... anders neuk ik jullie allemaal de moeder.

(Bedankt wederom, Lubach.)
pi_219892472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 15:44 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[ twitter ]

Hij lijkt Ijsland en Groenland te verwarren? :D
Niet voor het eerst gehoord dit. Ik begreep dat er naast Groenland ook werkelijk over IJsland is gesproken. Iemand van het Hudson institute was op Fox news zogenaamd bezorgd over Chinese invloed daar.

Based on recent reports and analysis from the Hudson Institute and Fox News, China has been actively pursuing strategic, economic, and scientific interests in Iceland as part of a broader Arctic strategy, a trend that analysts suggest poses risks to NATO security and Western interests in the region
.

Dus het kan een dement moment geweest zijn, maar ook alvast een ander plan in de vorm van hoe Trump dingen laat glippen.
pi_219892524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Niet voor het eerst gehoord dit. Ik begreep dat er naast Groenland ook werkelijk over IJsland is gesproken. Iemand van het Hudson institute was op Fox news zogenaamd bezorgd over Chinese invloed daar.

Based on recent reports and analysis from the Hudson Institute and Fox News, China has been actively pursuing strategic, economic, and scientific interests in Iceland as part of a broader Arctic strategy, a trend that analysts suggest poses risks to NATO security and Western interests in the region
.

Dus het kan een dement moment geweest zijn, maar ook alvast een ander plan in de vorm van hoe Trump dingen laat glippen.
Plus de 'grappige' verspreking van de nieuwe Amerikaanse ambassadeur van IJsland, Billy Long.
Het is zelden zo lollig geweest, de verhouding tussen de Noord-Atlantische bondgenoten.
pi_219892668
Wat volgens mij ook nog ter sprake kwam:
Klimaatverandering en dus een toekomst voor en met groene energie: fake news & hoax.

En zonder ons spraken jullie allemaal Duits of Japans.

Dat wordt een fijn gesprek met Daddy, Markie boy.
pi_219892772
Zelfs Ben Shapiro is tegen het innemen of kopen van Groenland.

Als de grootste predikers van je eigen media het al opgeven, ben je wel zo goed als uitgespeeld met Groenland.

Die miljardairs zoeken vast nog wel door naar een deal voor zolang Maga nog draait of daarna, maar Trump is low energy.
pi_219892840
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 16:50 schreef Beathoven het volgende:
Zelfs Ben Shapiro is tegen het innemen of kopen van Groenland.

Als de grootste predikers van je eigen media het al opgeven, ben je wel zo goed als uitgespeeld met Groenland.

Die miljardairs zoeken vast nog wel door naar een deal voor zolang Maga nog draait of daarna, maar Trump is low energy.
Eerder werd hier gesuggereerd dat Musk meer macht had dan Trump, en dat Trump er onverstandig aan deed om Elon tegen zich in het harnas te jagen. Jazeker, Musk zou zelfs een soort coup kunnen initiëren met behulp van andere conservatieven. Door een nieuwe partij op te richten.
Ik was het daarmee niet eens. Trump is -tig keer machtiger dan Musk.

Maar Musk heeft wel veel meer invoed dan Ben Shapiro. En Elon zit Groenland wel zitten.
(Dat geldt ook voor het overgrote deel van de invloedrijke MAGA-kliek.)

Dus ik verwacht niet dat de mening van Ben Shapiro veel invloed zal uitoefenen op Trump.
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:08:44 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219892898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Eerder werd hier gesuggereerd dat Musk meer macht had dan Trump, en dat Trump er onverstandig aan deed om Elon tegen zich in het harnas te jagen. Jazeker, Musk zou zelfs een soort coup kunnen initiëren met behulp van andere conservatieven. Door een nieuwe partij op te richten.

Maar Musk heeft wel veel meer invoed dan Ben Shapiro. En Elon zit Groenland wel zitten.

Dus ik verwacht niet dat de mening van Ben Shapiro veel invloed zal uitoefenen op Trump.
Dit is meer de Miller en de Project 2025 kliek. Volgens mij is Miller de absolute kwaaie genius achter Trumps internationale politiek.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219892917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is meer de Miller en de Project 2025 kliek. Volgens mij is Miller de absolute kwaaie genius achter Trumps internationale politiek.
Miller, Hegseth... maar het meelopen van Rubio c.s. is uiteindelijk veel schadelijker.
De GOP is MAGA. Of dat nu (mede) wordt beïnvloed door bepaalde nieuwkomers of projecten doet niet zoveel ter zake. Steve Bannon was een Miller-avant-la-lettre. Alleen was Bannon veel meer een navelstaarder. Veel minder gericht (en gebeten) op buitenlandse politiek.
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:20:01 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219892967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:11 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Miller, Hegseth... maar het meelopen van Rubio c.s. is uiteindelijk veel schadelijker.
De GOP is MAGA. Of dat nu (mede) wordt beïnvloed door bepaalde nieuwkomers of projecten doet niet zoveel ter zake. Steve Bannon was een Miller-avant-la-lettre. Alleen was Bannon veel meer een navelstaarder. Veel minder gericht (en gebeten) op buitenlandse politiek.
Van Rubio vraag ik me echt af wat die aan het doen is, dat leek ooit een normale Republikein maar die doet volgens mij alles wat Trump hem opdraagt om zijn mooie baantje te behouden. Kan me voorstellen dat het bij de nu dominante stroming binnen de GOP stikt van dat soort laffe meelopers.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 21 januari 2026 @ 17:29:49 #268
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219893029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Rubio vraag ik me echt af wat die aan het doen is, dat leek ooit een normale Republikein maar die doet volgens mij alles wat Trump hem opdraagt om zijn mooie baantje te behouden. Kan me voorstellen dat het bij de nu dominante stroming binnen de GOP stikt van dat soort laffe meelopers.
Volgens mij wil Rubio gewoon zoveel mogelijk macht en is daarvoor bereid om indien nodig ook zijn ziel te verkopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219893050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:00 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Eerder werd hier gesuggereerd dat Musk meer macht had dan Trump, en dat Trump er onverstandig aan deed om Elon tegen zich in het harnas te jagen. Jazeker, Musk zou zelfs een soort coup kunnen initiëren met behulp van andere conservatieven.

Nee, niet op Trump. Die koerst wel op zn eigen manier door. Maar het is nu al gegaan van invasie naar alsjeblieft kopen. Want hij heeft niemand die de eerste stap in een invasie wil zetten in een over-de-top plan waar geen brede steun voor is.
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:35:14 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_219893058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik raad deze longread aan:
https://www.newyorker.com/magazine/2026/01/19/marco-rubio-profile
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_219893071
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Nee, niet op Trump. Die koerst wel op zn eigen manier door. Maar het is nu al gegaan van invasie naar alsjeblieft kopen. Want hij heeft niemand die de eerste stap in een invasie wil zetten in een over-de-top plan waar geen brede steun voor is.
Alsof er steun zal zijn voor zijn 700B voorstel. Kan me echt niet voorstellen dat dat door de ballotage komt
pi_219893177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Alsjeblieft kopen?
Geen invasie?

Mijn ervaring m.b.t. Trump: zijn 'woord' heeft geen mieter te betekenen.
De meest serieuze belofte die hij ooit - d.w.z. minimaal 1000 keer - heeft gedaan is "we'll see."
  woensdag 21 januari 2026 @ 17:56:38 #273
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219893179
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219893185
Als de EU en/of Denemarken ballen hebben laten ze ook geen nieuwe of gerenoveerde bases meer toe tenzij die 700 miljard opleveren.
What Would Goku Do
pi_219893188
quote:
Zolang er geen Somaliërs of Denen tussen zitten lijkt me dit wederom een uitstekende serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')