Hier kan menig mens nog wat van lerenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
In NFL-schaaltjes opgediend ook nog
Jawel joh gewoon doenquote:Op maandag 9 februari 2026 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
Grillworst met kaas wat ik in plakjes even bak in de pan![]()
Straks misschien nog bitterballen, maar ben kapot en beide teams boeien me niet heel echt dus ik weet niet of ik dat ga halen
Nog maar 8 maanden en de oliebollenkraam staat er alweerquote:Op maandag 9 februari 2026 00:35 schreef Wicky15 het volgende:
De SuperBowl laat me vooral elk jaar realiseren hoe snel de tijd vliegt
quote:Op maandag 9 februari 2026 00:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nog maar 8 maanden en de oliebollenkraam staat er alweer
Hopelijk straks Taylor Swift in beeldquote:Op maandag 9 februari 2026 00:49 schreef superniger het volgende:
Ik kijk nu ook.
Hup Tom Brady
#dagjesmens
Ik heb dan weer geen idee wie Joshua is dus de cirkel is rondquote:Op maandag 9 februari 2026 00:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dude heeft geen enkel idee waar die is
'Joshua from Seventeen'quote:Op maandag 9 februari 2026 00:52 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Dude heeft geen enkel idee waar die is
Ja knap hoe ze dat timen (naast de kunst van het in formatie vliegen), staan velen niet bij stilquote:
Heb je die docu op netflix gezien over die vliegers? Echt tof.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja knap hoe ze dat timen (naast de kunst van het in formatie vliegen), staan velen niet bij stil
Nee niet gezien, zal er eens aan denken.quote:Op maandag 9 februari 2026 00:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb je die docu op netflix gezien over die vliegers? Echt tof.
Bekijk deze YouTube-video
Ja was in nl met kerst reclames ook al. Zo zonde met al die budgetten.quote:Op maandag 9 februari 2026 01:31 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een AI bagger allemaal die reclames
Oh ja de McDonalds reclame, helemaal vergetenquote:Op maandag 9 februari 2026 01:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja was in nl met kerst reclames ook al. Zo zonde met al die budgetten.
Chielini, George Russell?quote:Op maandag 9 februari 2026 02:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Frank de Boer zit er
[ afbeelding ]
Dat wou ik net zeggen ... Bij Dr Dre kon het publiek vermaken maar dit...quote:Op maandag 9 februari 2026 02:29 schreef tjoptjop het volgende:
Wordt wel uitgepakt, dat is leuk. Maar zul je als je in het publiek zit er iets van meekrijgen? Had ik bij de Weeknd ook, wel erg voor tv gemaakt.
Ja, leuk uitgepakt, prima showtje. Met de muziek heb ik niet heel veel maar is blijkbaar populair.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2026 02:36 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Man is rijk. Moet fijn zijn als je die inside info hebt
Makes sense.quote:Op maandag 9 februari 2026 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, was met een wapen in het midden, is Paraguay
Aha, door m'n low res stream was dat niet goed te zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 02:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, was met een wapen in het midden, is Paraguay
Omdat het ook meer muziek voor latino's is, als je dat niet bent vind je het al snel niksquote:Op maandag 9 februari 2026 02:43 schreef chufi het volgende:
Vond het qua muziek niet echt bevredigend, dus eigenlijk bagger
Zoals verwacht als een stel dramaqueensquote:Op maandag 9 februari 2026 02:30 schreef Attitude het volgende:
Ben benieuwd naar reacties op x en reddit hierover
quote:Why am I crying from a Super Bowl performance 😭
quote:thinking about all the children that just had their existence validated on the biggest cultural stage you could imagine is enough to pull tears, especially the way latino communities are under violent attack physically and socially
quote:I’m in literal tears, and I don’t even know that much Spanish. They showed all types of Latino people just living their everyday lives. They had same-sex pairings when couples were dancing together. Bad Bunny said “I love America,” then named many of the countries that are part of America. It was an incredibly powerful performance.
quote:I’m in literal tears, and I don’t even know that much Spanish. They showed all types of Latino people just living their everyday lives. They had same-sex pairings when couples were dancing together. Bad Bunny said “I love America,” then named many of the countries that are part of America. It was an incredibly powerful performance.
Je kan ook over de comeback van de Pats lezen nadien idd ipv live zienquote:Op maandag 9 februari 2026 03:08 schreef Wicky15 het volgende:
Denk dat ik zo maar even een paar uurtjes ga pitten. Het kan me niet heel erg boeien.
quote:Op maandag 9 februari 2026 03:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook over de comeback van de Pats lezen nadien idd ipv live zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |