Je weet dat de AIVD meeleest hè?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer komen de Amerikanen ons bevrijden van de EU-terreur?
De EU voert een beleid tegen de huidige inwoners. Ze jagen ons op kosten met extra belastingen en heffingen op allerlei terreinen, wakkeren geopolitieke spanningen verder aan en ze laten hordes met Afrikaanse en islamitische immigranten binnen.
Ja, die berichten van mij laten ze allemaal aan elkaar zien: "kijk, hij begrijpt het! Zo moeten we het doen!"quote:
Pak een boot, een kompas en volg de "W". Doei.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De EU voert een beleid tegen de huidige inwoners. Ze jagen ons op kosten met extra belastingen en heffingen op allerlei terreinen, wakkeren geopolitieke spanningen verder aan en ze laten hordes met Afrikaanse en islamitische immigranten binnen.
Ik ben niet anti-boer hoor. Wel vind ik dat we te veel veeteelt hebben en dat de manier hoe nu grotendeels veeteelt wordt bedreven in Nederland niet meer zo kan. Niet meer enorm eenzijdige bedrijven, maar iets meer circulair werken.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in en heb ik idd ook wel over zitten denken, maar waarom heb je deze UI als je anti boeren en veestapel enzo bent?
Dat zijn wel heel veel verdwaasde milieuhippies.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ah. Het was nodig dat 15 van de 27 lidstaten voor dit plan stemden en het werden er 20. Begrijpelijk dat het AD de verantwoordelijkheid bij één persoon legt
Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Oostenrijk zou zich onthouden van stemming (of tegen stemmen) en de minister had die opdracht ook mee gekregen, maar ging tegen haar eigen regering en de democratie in. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ah. Het was nodig dat 15 van de 27 lidstaten voor dit plan stemden en 20 landen stemden voor. Begrijpelijk dat het AD de nadruk en verantwoordelijkheid bij één persoon legt
Je bent het narratief kwijt comrade. Jij moet juist voor het kappen van bomen en struiken zijn om zodoende de nacht weer op te kunnen eisen. Beter zie ik je over vijftien minuten voor het journaal zitten, want dit is vrij slordig natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo veel als je PVV stemt.
Dat interesseert mij helemaal geen mallemoer en volgens mij zeg ik ook niets wat strafbaar is.quote:
Ik zie meer in afsteken en weg laten drijven. Aardgasproductie kunnen we eventueel op de offshore-methode doen. Dames met tetten mogen altijd hier langskomen natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon die kliek uit Brussel reorganiseren en de boel beperken tot economische samenwerking zonder bemoeienis met binnenlandse aangelegenheden en wetgeving.
De VS doet niet zoveel aan binnenlands beleid.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mijn post klopt gewoon hoor vriendquote:Op zondag 18 januari 2026 19:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Oostenrijk zou zich onthouden van stemming (of tegen stemmen) en de minister had die opdracht ook mee gekregen, maar ging tegen haar eigen regering en de democratie in. Dat is gewoon een feit.
Woorsalade waar ik niks mee kan.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik zie meer in afsteken en weg laten drijven. Aardgasproductie kunnen we eventueel op de offshore-methode doen. Dames met tetten mogen altijd hier langskomen natuurlijk.
Nope, en dit was allemaal in het nieuws dus nogmaals, waar haal je die onzin toch vandaan? Twitter ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn post klopt gewoon hoor vriend
Ze creëren er alleen maar meerquote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De echte problemen laten ze dan weer links liggen.
En ook daar staat hetquote:Op zondag 18 januari 2026 19:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope, en dit was allemaal in het nieuws dus nogmaals, waar haal je die onzin toch vandaan? Twitter ofzo?
Ja, en zonder Oostenrijk was dat niet gehaald. Staat heel duidelijk in het artikel. Ik kan je er nog wel meer geven als je wil hoor.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ook daar staat het![]()
Minimaal 55% van de landen (die minimaal 65% van de Europese bevolking representeren).
Die ‘onzin’ staat ook gewoon in jouw bron Harrie.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, en zonder Oostenrijk was dat niet gehaald. Staat heel duidelijk in het artikel. Ik kan je er nog wel meer geven als je wil hoor.
Nog maar een keer de vraag, waar haal je jouw onzin vandaan?
Dat is dan ook correct. Nogmaals, zonder haar stem zou de wet het niet gehaald hebben. Waarom blijf je toch deze opzichtige leugens volhouden?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die ‘onzin’ staat ook gewoon in jouw bron Harrie.
Het is een frame dat suggereert dat deze dame in haar eentje vóór heeft gestemd en daarmee een aantal landen in grote problemen heeft gebracht.
Premium - > slotjequote:Op zondag 18 januari 2026 17:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
AD
Tot zover de "10 nieuwe steden" van Jetten...
Maar goed, vooral het dikgedrukte is natuurlijk te schandalig voor woorden, eoa milieuactivist die tegen de wil van de eigen regering haar eigen plan trekt en toch eea er doorheen drukt... Hetzelfde gebeurde natuurlijk ook bij ons met van Huffelen die tegen de zin van de kamer toch voor de Europese digitale identiteit stemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |