Vreselijk!quote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We leven wel in het land van
[ afbeelding ]
Zulke ''tuinen''
Inderdaad verschrikkelijk. Ik heb dan zelf geen tuin omdat ik in een appartement woon, maar mijn zus en moeder hebben beide een keurige bloemrijke tuin. Ik zit daar graag op de koffie.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreselijk!
Ik heb helaas alleen maar een dakterras, maar heb er wel allerlei potten met grote planten op gezet.
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Veestapel halveren. Opgelost. Is al duizend keer gezegd.
De echte problemen laten ze dan weer links liggen.quote:Op zondag 18 januari 2026 17:48 schreef Enchanter het volgende:
Die EU begint steeds lachwekkender te worden
Hij las ergens het woordje "stikstof" en las niet verder.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Dat krijg je als je al decennialang je kop in het zand steekt en de oplossing steeds naar de toekomst schuift.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verdwaasde milieuhippies iets teveel macht geeft... Totaal losgezongen van de realiteit.
Niet zo veel als je PVV stemt.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Ah leg uit, wil je insinueren dat ik PVV stem?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo veel als je PVV stemt.
Mest blijft hier wel een groot probleem ja. Ontzettend grote veestapel op een klein stuk land.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij las ergens het woordje "stikstof" en las niet verder.
Moderatie mag wel beter.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah leg uit, wil je insinueren dat ik PVV stem?
Jouw posts ook.quote:
quote:
En doe wat aan je UI druktemaker.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kijk, en daar heeft men dan even geen antwoord op.
Ben je bezopen ofzo? Je spreekt in raadsels.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straattuig afzeiken is niet heel ingewikkeld.
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Mest blijft hier wel een groot probleem ja. Ontzettend grote veestapel op een klein stuk land.
Andere landen hebben dan weer andere milieuproblemen.
Waar ging het ook al weer over?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Ben je bezopen ofzo? Je spreekt in raadsels.
"Ja is lekker makkelijk he, geen onderhoud, hahaquote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We leven wel in het land van
[ afbeelding ]
Zulke ''tuinen''
Klopt inderdaad. Al zou uitkoop van een deel van de boeren en het grasland omzetten in bosgebied ontzettend veel helpen op meerdere gebieden.quote:
Daar heb je wel gelijk in en heb ik idd ook wel over zitten denken, maar waarom heb je deze UI als je anti boeren en veestapel enzo bent?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Al zou uitkoop van een deel van de boeren en het grasland omzetten in bosgebied ontzettend veel helpen op meerdere gebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |