Hij las ergens het woordje "stikstof" en las niet verder.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Dat krijg je als je al decennialang je kop in het zand steekt en de oplossing steeds naar de toekomst schuift.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verdwaasde milieuhippies iets teveel macht geeft... Totaal losgezongen van de realiteit.
Niet zo veel als je PVV stemt.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Ah leg uit, wil je insinueren dat ik PVV stem?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo veel als je PVV stemt.
Mest blijft hier wel een groot probleem ja. Ontzettend grote veestapel op een klein stuk land.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij las ergens het woordje "stikstof" en las niet verder.
Moderatie mag wel beter.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah leg uit, wil je insinueren dat ik PVV stem?
Jouw posts ook.quote:
quote:
En doe wat aan je UI druktemaker.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Kijk, en daar heeft men dan even geen antwoord op.
Ben je bezopen ofzo? Je spreekt in raadsels.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straattuig afzeiken is niet heel ingewikkeld.
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Mest blijft hier wel een groot probleem ja. Ontzettend grote veestapel op een klein stuk land.
Andere landen hebben dan weer andere milieuproblemen.
Waar ging het ook al weer over?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Ben je bezopen ofzo? Je spreekt in raadsels.
"Ja is lekker makkelijk he, geen onderhoud, hahaquote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We leven wel in het land van
[ afbeelding ]
Zulke ''tuinen''
Klopt inderdaad. Al zou uitkoop van een deel van de boeren en het grasland omzetten in bosgebied ontzettend veel helpen op meerdere gebieden.quote:
Daar heb je wel gelijk in en heb ik idd ook wel over zitten denken, maar waarom heb je deze UI als je anti boeren en veestapel enzo bent?quote:Op zondag 18 januari 2026 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Al zou uitkoop van een deel van de boeren en het grasland omzetten in bosgebied ontzettend veel helpen op meerdere gebieden.
Je weet dat de AIVD meeleest hè?quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer komen de Amerikanen ons bevrijden van de EU-terreur?
De EU voert een beleid tegen de huidige inwoners. Ze jagen ons op kosten met extra belastingen en heffingen op allerlei terreinen, wakkeren geopolitieke spanningen verder aan en ze laten hordes met Afrikaanse en islamitische immigranten binnen.
Ja, die berichten van mij laten ze allemaal aan elkaar zien: "kijk, hij begrijpt het! Zo moeten we het doen!"quote:
Pak een boot, een kompas en volg de "W". Doei.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer komen de Amerikanen ons bevrijden van de EU-terreur?
De EU voert een beleid tegen de huidige inwoners. Ze jagen ons op kosten met extra belastingen en heffingen op allerlei terreinen, wakkeren geopolitieke spanningen verder aan en ze laten hordes met Afrikaanse en islamitische immigranten binnen.
Ik ben niet anti-boer hoor. Wel vind ik dat we te veel veeteelt hebben en dat de manier hoe nu grotendeels veeteelt wordt bedreven in Nederland niet meer zo kan. Niet meer enorm eenzijdige bedrijven, maar iets meer circulair werken.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in en heb ik idd ook wel over zitten denken, maar waarom heb je deze UI als je anti boeren en veestapel enzo bent?
Dat zijn wel heel veel verdwaasde milieuhippies.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ah. Het was nodig dat 15 van de 27 lidstaten voor dit plan stemden en het werden er 20. Begrijpelijk dat het AD de verantwoordelijkheid bij één persoon legt
Geen idee waar je deze onzin vandaan haalt. Oostenrijk zou zich onthouden van stemming (of tegen stemmen) en de minister had die opdracht ook mee gekregen, maar ging tegen haar eigen regering en de democratie in. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ah. Het was nodig dat 15 van de 27 lidstaten voor dit plan stemden en 20 landen stemden voor. Begrijpelijk dat het AD de nadruk en verantwoordelijkheid bij één persoon legt
Je bent het narratief kwijt comrade. Jij moet juist voor het kappen van bomen en struiken zijn om zodoende de nacht weer op te kunnen eisen. Beter zie ik je over vijftien minuten voor het journaal zitten, want dit is vrij slordig natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2026 18:46 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Niet zo veel als je PVV stemt.
Dat interesseert mij helemaal geen mallemoer en volgens mij zeg ik ook niets wat strafbaar is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |