eens. Als je op die eerste helft door kan gaan kunnen we een leuke 2e seizoenshelft zien. Maargoed kennelijk lukt dat niet. Een goede 6 zal helpen, en kansen afmaken die je krijgt...quote:Op zondag 18 januari 2026 08:48 schreef Tarado het volgende:
Alleen de 1e helft gezien, die was best aardig, dat ze het dan niet over de streep trekken is toch wel een afgang en tactisch beter zijn dan John zegt niet zo heel veel, want dat zijn we bijna allemaal.
Helaas wel ja. Eerste helft was gisteren bij vlagen goed. Tweede helft sloeg absoluut nergens op, GAE ging 5-3-2 spelen met hoge wingbacks en opeens was Ajax het helemaal kwijt.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt echt gewoon door strompelen tot het eind van het seizoen, he.
Tactisch afgetroefd worden door trainers van Excelsior, Telstar en Go Ahead. AjaxGoden.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:39 schreef BEFEM het volgende:
Go Ahead maakte 1 wissel in de rust en Ajax/Grim wist totaal niet meer wat ze moesten doen. Rosa heeft de hele tweede helft tegen 2 man moeten spelen, niemand die ingreep.
Hij zou niet in de running zijn voor die trainersposities, dus eigenlijk is het van de zotte dat je dan wel bij Ajax kan gaan zitten..quote:Op zondag 18 januari 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tactisch afgetroefd worden door trainers van Excelsior, Telstar en Go Ahead. AjaxGoden.
Doet geen gekke dingenquote:Op zondag 18 januari 2026 10:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij zou niet in de running zijn voor die trainersposities, dus eigenlijk is het van de zotte dat je dan wel bij Ajax kan gaan zitten..
Adrie Koster Lightquote:Op zondag 18 januari 2026 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet geen gekke dingen
Zet het logisch neer
Kent de club
Kent de stad
Mijn vrouw had ook mooie
Interim nummer zoveel sinds het vertrek van Ten Hag in 2022.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
een van persie medium. Gelukkig is die van ons interim
wanbeleid ten top. Ik hoop echt met jordi cruijff en een capabelr rvc op wat meer stabiliteitquote:Op zondag 18 januari 2026 10:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Interim nummer zoveel sinds het vertrek van Ten Hag in 2022.
Daar had ze, net als eten bestellen, waarschijnlijk geen zin in.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 16:46 schreef Black-Death het volgende:
Hersenloze snolletje mag Deef vanavond even verwennen.
Vraagje: waarom zijn de mods er altijd als de kippen bij als ik het woord kanker eens post, maar blijft het bij anderen stelselmatig staan?quote:
Nice.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 16:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax 2-0 voor en Go Ahead dat 2-2 maakt in de 89ste minuut, zoiets zal het wel weer worden.
Ik heb beschamende fotos van moderators.quote:Op zondag 18 januari 2026 13:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daar had ze, net als eten bestellen, waarschijnlijk geen zin in.
Arme Klaassen. Wel eten gekookt, geen beurt gehad.
[..]
Vraagje: waarom zijn de mods er altijd als de kippen bij als ik het woord kanker eens post, maar blijft het bij anderen stelselmatig staan?
[..]
Nice.
Ach ja, het was wel prima in die situatie. Bedoeld ook als supertijdelijk, alleen toen wonnen ze toevalligerwijs een paar potjes en dan komt het wat vreemd over om de trainer te vervangen voor een andere beperkte trainer. Beetje pech met de timing wel, in een iets andere situatie (bijvoorbeeld met Cruijff al aan boord?) had je misschien Ten Hag wel kunnen halen.quote:Op zondag 18 januari 2026 10:03 schreef mitt het volgende:
[..]
Hij zou niet in de running zijn voor die trainersposities, dus eigenlijk is het van de zotte dat je dan wel bij Ajax kan gaan zitten..
zonder td is het ook gek om een trainer aan te stellen voor de lange termijn.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach ja, het was wel prima in die situatie. Bedoeld ook als supertijdelijk, alleen toen wonnen ze toevalligerwijs een paar potjes en dan komt het wat vreemd over om de trainer te vervangen voor een andere beperkte trainer. Beetje pech met de timing wel, in een iets andere situatie (bijvoorbeeld met Cruijff al aan boord?) had je misschien Ten Hag wel kunnen halen.
Je ziet bij Ajax ook wel de gigantische gevolgen van één rampzalige beslissing (bijv. Mislintat, Heitinga). Tegelijkertijd ook veelzeggend over het gebrek aan een werkende structuur overigens.
Laten zien dat het in de jeugdopleiding fout gaat.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tactisch afgetroefd worden door trainers van Excelsior, Telstar en Go Ahead. AjaxGoden.
Schijnt rond te zijn al (Romano).quote:Op zondag 18 januari 2026 16:01 schreef Bofjijff het volgende:
Afdankers van Arsenal is het nieuwe beleid?
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Loop je toch weer een punt inquote:Op zondag 18 januari 2026 18:23 schreef Black-Death het volgende:
Gelukkig bakt Feyenoord er ook weer niks van.
jinxedquote:
Nee, niets primaquote:Op zondag 18 januari 2026 18:40 schreef William_Papadin het volgende:
Gewoon een punt ingelopen op 2e plek. Prima weekend.
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaatquote:Op zondag 18 januari 2026 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig is het bij Feyenoord ook een puinzooi.
Fijn dat we in ieder geval een kwaliteitsinjectie op de linksback krijgen.
Je mag kiezen, wijndal of zinchenkoquote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaat
Ik ken zinchenko niet. Maar ik kies voor zinchenkoquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, wijndal of zinchenko
speelde volgens mij prima bij city als ik het goed heb. Maar dat is even geleden. Slechter dan wijndal zal het niet zijn + ervaringquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ken zinchenko niet. Maar ik kies voor zinchenko
Tomayasuquote:Op zondag 18 januari 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag kiezen, wijndal of zinchenko
Die is voor rechts, kan eventueel links.quote:
Gewoon naar t front sturenquote:Op zondag 18 januari 2026 19:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dan zinchenko op 6? Wellicht halen ze hem daar wel voor als dit rond komt
quote:
Gaat gewoon 2e worden, wereldprestatiequote:Op zondag 18 januari 2026 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wondertrainer Grim. Weer een punt ingelopen op Feyenoord.
Tweede plek van de armoede, maar ik teken er voor.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
Wondertrainer Grim. Weer een punt ingelopen op Feyenoord.
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.quote:Op zondag 18 januari 2026 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
Gaat niet best met zijn carrière als Ajax inmiddels een optie is.
De intrinsieke motivatie is idd wel aanwezig bij deze spelers. Hopelijk zijn ze niet verrot qua fysiek.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.
Alleen daarom vind ik het geen slecht plan om dit soort jongens voor een halfjaar te huren en daarna verder te kijken.
Zou het nodig zijn voor Oekraïne? Al snap ik het land uitypende dat hij best klaar is voor een rustig land als Nederland in de luwte, een land wat hij ook al kent.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze willen allemaal graag het komende halfjaar met wat regelmaat spelen voor het WK.
Alleen daarom vind ik het geen slecht plan om dit soort jongens voor een halfjaar te huren en daarna verder te kijken.
quote:Taylor weigerde transfer naar Wolves
Kenneth Taylor maakte onlangs de overstap van Ajax naar Lazio, maar de middenvelder had vorig jaar zomer ook naar Wolverhampton Wanderers kunnen vertrekken. Zijn zaakwaarnemer Guido Albers heeft in het ESPN-programma Goedemorgen Eredivisie gezegd dat Wolves een bod van meer dan 30 miljoen euro had neergelegd.
"Kenneth vond dat op dat moment niet de juiste club. We hebben een gesprek gehad met de trainer en het verhaal was goed, maar Kenneth geloofde er zelf niet in", zei Albers. "Voor Ajax was het vanaf dat moment belangrijk dat dat bedrag van 30 miljoen gehaald werd."
Even later klopte het FC Porto van Francesco Farioli aan. "Maar Ajax hield vast aan die 30 miljoen en ze vinden FC Porto een onbetrouwbare club. Wij waren zelf al zo goed als rond. FC Porto heeft 22 miljoen geboden en dat was voor Ajax niet genoeg." (Bron: ESPN)
Ik dacht hetzelfde, telefoontje kan nooit kwaadquote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Ik zeg haal die Timber maar van Feyenoord. Probleem opgelost op de 6 positie.
Ik weet wel dat er (ik denk) in Overmars zijn tijd op een begeven moment een standaard verkoopcontract is gemaakt bij Ajax met zeer duidelijke en juridisch zeer dichtgetimmerde betaaleisen mede omdat ze veel gezeik hadden in de jaren daarvoor om de volledige transfersommen te innenquote:Op zondag 18 januari 2026 20:41 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik vind dit wel opvallend nieuws:
[..]
Wel als je concurrent Owen "ik lach alles weg" Wijndal isquote:Op zondag 18 januari 2026 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen fan van zinchenko. Vind het middelmaat
Dat zou dom zijn, hij is absoluut geen 6.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Oké user “GGMM”.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.
quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat vervelend worden ja.quote:Op zondag 18 januari 2026 09:54 schreef Urquhart het volgende:
Nu al zin in de grote Mikautadze show deze week
Zo is het. Fitte rommel moet je hebben!quote:Op zondag 18 januari 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou op zeg, rommel die altijd geblesseerd is.
Hun C-elftal is nog steeds beter dan onze beste 11.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie best wel kansen, zeer grote kans dat Villareal met een B of C-elftal komt opdagen want die hebben zaterdag een belangrijke wedstrijd tegen Real, terwijl ze in de CL zelfs nog onder ons staan.
Nee.quote:Op maandag 19 januari 2026 16:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hun C-elftal is nog steeds beter dan onze beste 11.
Is Mike weer iets op het spoor?quote:Op maandag 19 januari 2026 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat De Telegraaf het over Xavi heeft, is hoe voorbarig of lichtzinnig ook, nieuws waar ik van ga janken en kotsen. Doodvermoeiende persoonlijkheid toen hij trainer van Barça was.
Ik stuur je 3 kratten bier thuis als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Het Robert van der Wallen model.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
De schoonvader van Berghuis wordt de voorzitter van onze RVC.
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan gewoon nog over PSV heen in de CL.
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.quote:
Denk dat PSV nog wel een puntje pakt. En ik zie ons niet winnen vanavond.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Ik vind het wel erg optimistisch ingeschat dat wij dan die twee potjes wel winnenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo onrealistisch is dat niet, PSV haalt geen punten meer tegen Newcastle en Bayern, terwijl wij tegen Villareal moeten die alleen maar met de competitie bezig zijn en een stel matige Grieken.
Tegen beide wel . Newcastle gaat niet lekker en Bayern gaat een vaag B-elftal opstellen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Stukje nepotisme.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
We hebben Steur al.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:
Dat hij maar wat geld in de club pompt. Hij bezit meer dan een miljard euroquote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat Psv geen punten meer pakt zie ik nog wel gebeuren. Dat Ajax twee wint totaal niet. Zelfs niet tegen Villarreal, dat er met de pet naar gooit in de CL.
Op z'n AZ.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 15:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze nu een wereldpot spelen en dan vervolgens verliezen van Volendam.
Mooi, opruiming gaat door.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Tsja…quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2026 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
gerucht; vd Boomen op huurbasis naar Angers
Ook nooit een echte kans gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gozer kan ongeveer evengoed voetballen als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |